1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zouden ze ook een nieuwe gamemode in de content stoppen
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen nieuwe maps aan. Ook komt er een nieuwe multiplayer mode. 1 speler probeert een missie te voltooien (waarschijnlijk een bestaande missie) en de andere speler is de vijand en moet dit verhinderen. De 2e speler heeft minder health en slechtere wapens enzo maar hij kan meerdere poppetjes vervangen tijdens de game. Een tweede optie die erbij komt, is om een aantal dingen te doen, zoals een dark agent bot te verslaan met een falcon of 5 kills binnen een minuut maken oid. De nieuwe playmodes zullen waarschijnlijk gratis worden maar de maps waarschijnlijk niet. Wanneer deze uitkomen is nog niet bekend.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt vet Brandt.
    Vooral die Functie met missie lijkt me erg spannend en leuk om te spelen. Ik hoop dat ook dat het allemaal gratis gaat worden, of in elk geval een groot deel.
    En anders wordt het weer afwachten tot dat gebeurt :p, net zoals bij de Halo 2 maps.
     
  4. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten echt te veel noob wapens in het spel: mines, superdragon, fac, def-12, blade, hawk, magsec en dan die voertuigen ook nog is erbij. Ik maak daarom vaak mijn eigenserver aan zodat ik al die wapens uit kan zetten. Er worden gelukkig steeds meer servers opgezet die al deze wapens ook uit hebben.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, dat betekend dus dat de "Counter-Operative" mode uit de originele Perfect Dark ook in deze game komt te zitten. Die vond ik altijd wel vermakelijk op de N64 :)
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt, die andere is ook in de originele PD te vinden. Ik zou de naam niet weten. Ik ga eens op zoek naar wat meer info.

    Edit: gevonden info

     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2006
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    joepi das zeer goed nieuws mooi zeer mooi.
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ze van mij ook mogen verbeteren is dat elke match ranked is, en niet een player match
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij mogen ze het achievement systeem nog eens bekijken. Maar ik zit meer te wachten op de content
     
  10. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze nieuwe achievements kunnen maken? Lijkt me anders stom dat als je Scenarios haalt (ik neem aan dat het niet makkelijk zal zijn) dat je dan geen achievement krijgt..
     
  11. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    jippie,net uitgespeeld met SECRET AGENT....hogere moeilijkheidsgraad doe ik niet aan,op secret was het al ontzettend moeilijk en ik gooide al zowat mijn controller door de tv...dus ik ben nu echt klaar met de game:D......misschien over een tijd dat ik het misschien probeer op perfect agent maar ik denk het niet.
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    secret vond ik eigenlijk nog best makkelijk alleen perfect is best irri want je hebt minder checkpoints.
     
  13. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit nu met een bekrasde PDZ disc die missie 2 niet meer wil laden..

    Gelukkig ben ik daar al voorbij maar mn broer kan zo niet verder, toch maar is opsturen als dat nog kan?

    Maarok, Verdomme wat een verslavende multiplayer! Het houd je echt bezig.
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je tijdens het gamen de 360 omgedraaid ofzo?
    Ik heb mijn schijfjes gekeken en er zitten 0 krasjes op...
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jeps, dat is soms wel zwaar irritant.
    Kan je weer helemaal opnieuw beginnen nadat je super ver was bij een stuk.

    @ Daantjuh

    Dat is wel minder. Ik heb ook even gekeken, maar net als bij Greek Timmos zie ik geen beschadigingen.
    Dus dat is wel minder voor je.
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou eerst ff bellen voordat je hem opstuurt. Ik ben eigenlijk bang dat je hem voor niks opstuurt.
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah damn, het is al bijna reeds een maand geleden toen ik hem op Dark Agent heb uitgespeeld... ben nu al een tijdje niet meer achter de 360 gezeten
    maar ik ben van plan om alle Archievments te halen aleen kan het best wel lang duren heb nu 400+ Deathmatch Games Played 400+ Darkops Games Played en ik weet niet hoeveel Games ik heb Survived maar ik zie hem van zelf wel komen... die Counter-Operative is echt goed nieuws nu nog een Carrington Instute :+ nee geintje maar die Counter-Operative is uber goed nieuws dat ga ik gewoon te fucking lang spelen :+
     
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    dark agent???
    Perfect agent lukt mij eigenlijk al niet.... niet in co-op laat staan single player..
     
  19. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik toon ook ontwenningsverschijnselen van het niet MP PDZ spelen, ik hoef nog alleen deze week uit te houden en dan kan ik stage lopen bij een gameshop :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe bedoel je stage lopen? Als medewerker van een gameshop zoals bijvoorbeeld free recordshop ofzo? Of wordt je iets anders? Game designer ofzo? Zo iets wil ik wel iig misschien worden.. Morgen naar het NOVA college met me klas..8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina