Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan begint hij tegen jou te praten en dan moet je kiezen tussen bluff charm en treaten. tis altijd een andere dus je moet goed luisteren wat hij zegt.

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx man._O_
    ik ga het proberen als die vriend online is.

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht in het begin dat het ook een bug was toen ik hem op perfect agent ging spelen. En heb het level ook 2x opnieuw opgestart :cool: De 2e keer als hij groen is maar niet open gaat moet je je pookje iets minder tegen de buitenkant aan drukken, maar meer richting centrum (ruststand), dan beetje kloten en dan lukt hij wel. Dus hij zit tussen rusttand en maximale uitwijking (wat je normaal doet). Is zeer tricky gedaan van hun ;)

4. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    neej, je moet als je alle mannetjes heb geschoten, niet het manntje in de garage die aan zon ding staat te kloten, dan moet naar die man lopen en dan moet je "bluff, charm of treaten" en dan gaat dat ding rijde en doet de deur open

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Of dat kan weet ik niet, maar wat ik zei kan ook ;).

Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit spel ook online in co-op spelen?!
    Ik dacht alleen bij je thuis met een vriend erbij.

Mocht iemand dit spelletje in co-op willen spelen, ik wil dan meedoen :). Lijkt me leuk + wat nieuwe achievements ;)

Tevens zit ik weer is vast. Ben in die jungle ergens bij het einde volgens mij, dan moet je iemand redden, maar ik word constant opgeblazen. Volgens mij mijnen op de grond, maar heb ook al paar keer gehad dat er opeens stond: "mission failed" doordat die gegijzelde dood was geknald ofzo. Anyone? :) Dank u.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Co-op is idd via Live te spelen. Dus als je hier iemand vind, dan kan je het idd ook zo Co-operatief uitspelen.

Over die missie.
    Je sterft idd door mijnen :).
    Je moet dat ene GOOGLE ding aandoen, waardoor je vijanden rood ziet kleuren.
    Je ziet dan namelijk ook zo de mijnen liggen, en kan je ze omzeilen of kapot schieten.

8. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, zo heb ik het ook altijd gedaan

9. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien waar je de Hawk Boomerang kan vinden,hij moet ergens zijn bij Trinity Infiltration,maar kan hem daar nergens vinden?

10. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    goggle, anders denk ie miss google.com:+ goggle doe je door pijltje opzij te drukken BTW

@ 360boy bij jungle kan je ook krijge, en bij trinity zit hij bij het begin in één van die kistje en aan de muur hangen wapen kistjes waar X-ray googles in liggen waarmee je dus kan kijke in welke doos ie leg, en je kan hem ook bij mansion(level 4) aan het eind als je tegen die sma vegt dan kan je kiezen uit 3 wapens ook uit de hawk

Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  11. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijnen kan maar er lopen in het level op 2 verschillende plaatsen ook spiderbots misschien hedde die op uw harses gehad :)

12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon de mijnen ontwijken, dan krijg je ook geen last van de spiderbots en achter het gebouw zie je een soort pilaar die je moet opblazen en dan ben je van de spiderbots af.

13. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die in een pdz clan wil heeft pm mij

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In die dozen waar je zo ongeveer begint. Gewoon pakken nadat je die twee broers heb uitgeschakeld.

15. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor jullie hulp;)

16. cubegirl

cubegirl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in missie 3 op die rooftopps dat je jack moet beschermen van snipers enzo.
    echt wel pokkefrustrerend op hard want die ouwe legt steeds het loodje :-(

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt bekend voor, daar heb ik ook veel last van gehad. Je moet gewoon weten waar de vijanden vandaan komen en ze zo snel mogeljk afknallen. En natuurlijk geduldig zijn ;) .

18. TJ WHITE

TJ WHITE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PDZ co-op

Hallo iedereen,

Ik speel PDZ vaak online, heb de single player achter de rug op agent en ben nu aan perfect agent begonnen. Ik had evenwel graag eens de game in co-op doorgespeeld. Iemand zin om één van de volgende avonden een afspraak te maken? Mijn gamertag is TJ WHITE. Als je interesse hebt, kan je altijd een friends request sturen en een berichtje.

Groeten_0/ ,

PS ik ben zeker niet supergoed in het spel - aan 32 jaar beginnen je reflexen slecht te worden hé :) - en heb nog geen koptelefoon (damn those core systems)

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed ik voeg je wel ff toe, ik ben de co-op nu aan het spelen op secret agent.

20. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je ook toe, want ik wil de co-op ook is online gaan spelen.

Deel Deze Pagina