Mij wilt het ook maar niet lukken op Perfect Agent.Maarja Call of Duty 2 op veteraan ging me beter af gelukkig.
Sinds ik Live! heb speel ik ook alleen maar mp, maar ik probeer nu nog wel ff de co-op te completen op secret agent. Ik moet nog veel achievements voor darkops games.
ik speel dit spel al vanaf de launch en heb er zo nu en dan genoeg van,,, aleen heb ik nog maar 300 punten omdat ik ook aleen maar de multiplayer speel en nog geen andere games heb. Al komt daar verandering in want deze maand ga ik GRAW, BMC en Oblivion halen!! YESSS!! Nieuwe games. en nu maar eens achiefments (Zoiets) zien te halen.
Dark agent is echt uitdagend man!, heb nu net level 6 uitgespeeld, heb zelfs een rank 9 in het rooftops level
weet iemand btw of er een patch komt tegen al die vage glitches? kwor een beetje moe van al die vliegende gasten
Of dat heel soms het geluid veranderd,,, dan word het geluid van lopen een hol geluid net als schieten een soort gekrijs! Echt irritant!!
daar heb ik gelukkig geen last van ik heb alleen als ik iets ga reprogramme met mn p90 en per ongeluk 2 maal op A druk dan blijf ik het geluid, dat ie normaal 2sec maakt bij reprogramme, de hele tijd horen daar worde ook helemaal gestoord van
Kutgame Alhoewel is de multiplayer soms leuk! Soms tactisch maar toch gaan vijanden vaak niet dood als je ze aanval,,,
Misschien dat je dan in hun been schiet of op hun lichaam? Dat heet realisme. Met een headshot zijn ze wel altijd dood, behalve als ze een helm ophebben..
leuke game dit maar geen top game storende dingen vind ik niet kunnen springen low graphics multiplayer framerate besturing voelt niet soepel aan zoals quake4 of cod 2 jammer maar toch vermakelijk
lol realisme. Dus iemand gaat normaal ook niet dood na 2 keer in het gezicht geschoten te zijn met een granaat. Nee de schade is niet goed uitgebalanceerd. Ik begin het eigenlijk zonde van mijn geld te vinden. - De besturing is niet soepel nee, het mist iets lijkt wel. - De graphics zijn absoluut niet super/next gen, jonathon met z`n prachtige platte haar. Zelfs conkers haar op ed xbox ziet er beter uit. - Singeplayer is leuk, de eerste 4 missies dan. Daarna zakt het niveau in elkaar. Om maar niks te zeggen over de eindbaas. Ik dacht dat fable een slechte eindbaas had, maar deze is echt triest. - Multiplayer is op zich wel goed, je kan snel connecten of zelf een server vinden. Alleen maar 3 map groottes, en veel te weinig maps. En dan heb je ook nog de slechte uitgebalanceerde schade. - Bugs, ugh. Bots die me neerslaan terwijl ze rollen. Bots die massaal over mijn mijnen heen rennen terwijl ze in mijn team zitten. Headshots die niet als headshots geregistreerd worden. Laat die update maar komen
M'n grootste ergenis is de stroeve besturing en de lage frame-rate. veder top game, maar als de besturing meer ala Cod2 of Far Cry was was de game denk nog veel leuker geweest...
ik wil er ff aan adde -achievement van 1000 deatmatch games die na 1900 games (1200 wins) nog nie geunlocked is -ontelbaar veel glitches online. mensen lopen in de lucht, hawk boomerang shield om een jetpack wtf! mensen die uit et level lopen etc etc -en ook vaag is dat je als je host voor infection er nergens een optie is voor friendly fire maar tog staat ie soms aan en soms uit -en natuurlijk de controls; de Y-knop voor het wisselen van je wapens en diezelfde knop voor wapens oprapen zwaar irri tog vindt ik het een goed spel jammer dat ze het op een paar punten hebbe laten liggen