Das waar,ik hoop ontzettend dat ze de nieuwe Banjo en Kazooie wel een mooie titel van maken,en niet een snel in mekaar zet spel,zoals bij PDZ nu het geval is.Want als Rare op deze manier verder gaat,vind ik het heel sneu .Maar goed Kameo is een hele mooie game,ook helaas is deze veelste kort voor een adventure.
je kan je game nie saven joh laat staan laden ik weet nie wa da "save locatie" is maar misschien screenshots ofzo?
Weet iemand of de achievement van 1000 rounds survived haalbaar is? Want ik zit daar al ver over heen volgens mij. Heb namelijk al 700 darkops games gespeeld en doe altijd eradication van 5/10 rondes.
Heb er zin in, net de review gelezen 4 moeilijkheden ben benieuwd. Archievments bekeken heel veel doelstellingen.
Ik weet niet of je het doet, maar als je voortijdig stopt geldt het allemaal niet. Ook als je offline tegen alleen bots speelt, werkt het volgens mij niet. Sommige achievements zijn maar vaag te halen.
VOor de archievement voor 100 mele dinges heb ik in teamkillcount allemaal zwaarden aangezet en een schild, zwaarden kunnen geen schild pijndoen. Dus in een hoekje gaan zitten en killen maar
Mensen die een probleem hebben met de achievements: Je moet een potje wel helemaal afmaken dus geen oneindig potje spelen ofzo en dan quiten.
i know maar als je 2000 potjes gespeeld hebt en er meer als 1200 gewonnen hebt raak je wel geirriteerd. en sowieso je wint alleen als je nie quit en ik heb er al meer als 1000 gewonne maar we w8en gewoon nog ff op de achievement
Na vele uren heb ik hem eindelijk uitgespeeld op Dark-Agent!!, vooral de jungle en het 1 na laatste level waren behoorlijk pittig. Heb alleen bij het laatste level het filmpje afgedrukt, is die anders dan bij andere levels??
Heb hem er net in gespeeld bij de 1e de beste deur waar radar zit kom ik al niet meer verder, wat moet ik doen het is niet die laser dinges dat je moet bukken
Ja, ik kwam er vanmiddag achter. Ik heb PDZ eigenlijk ook weinig offline met bots gespeeld tot vandaag. Wat ik zei over dat achievements met alleen bots niet gehaald kunnen worden, is ook onzin. Dat kan wel.