1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met een maat van me geprobeerd de hoogste score in missie 3 te krijgen( co-op), nu krijg ik plotseling ineens 1000 punten extra waardoor ik dik bovenaan sta. Mijn maat kreeg dit echter niet. De rest van de top van de leaderboards heeft hier denk ik ook gebruik van gemaakt. Is dit een bug of is er een manier om die 1000 punten extra te krijgen?

2. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik heb een vraagje

heb net 1 missie solo op dark agent gehaald en krijg geen achievement hoe kan dat?

Missie 13 trouwens

Die achievement van:'' 1 solo mission on dark agent''

3. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet, ik kreeg m wel, mss moet je level 0 eerst doen

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    zijn de meeste achivements bij deze game ook offline te halen? of heb je weer voor het grootste deel live nodig?

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Live is niet nodig.
    Je kan de achievements namelijk ook OFFLINE halen tegen BOTS.

Alleen speel je dus wel de MP.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dat maakt niks uit ;)

(al ben ik uiteindelijk wel van plan om live te halen :9)

hmmz...misschien moet ik ook zo een giro nummer hebben: Geef geld aan die arme DulleNL, en zorg ervoor dat hij een Gold abbo kan betalen. Sort nu een kleine bijdrage op Giro 666

8) :+

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Grapjas :p.
    Maar 60 euro is toch te doen?

Althans, als je niet meer in verbindingen hoeft te investeren.
    Als het kabeltje of het draadloze gebeuren zo bij je is aangelegd, dan lijkt mij 60 euro niet zo'n grote investering voor een jaar.

De moeite waard is het in elk geval wel! :cool:

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    het is zeker de moeite waard :D, ik ben nog steeds aan het afkicken van mijn maand gratis.

maar geld is een groot probleem voor mij: ik heb het niet... (die verdomde rekeningen ook :'-( )

dus daarom zoek ik een game met goede Singleplayer opties: een game waarbij je buiten de normale missies nog iets te doen hebt...
    En ik denk dat ik dat bij PDZ wel kan vinden... :)

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij de bots voor de mp?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    yep, als je offline gewoon tegen bots kan spelen, he ;)

noem anders nog eens andere games waar dat bij kan? (dus geen sport games)
    CoD2? GRAW? Condemned?

onderstaande is van gamespot:
    We Say
    9.0
    You Say
    8.8
    (6,941 votes)
    They Say
    8.2

ook de video review van IGN gezien...
    ziet er allemaal goed uit, dus ik denk dat ik deze game ga kopen :9

verhaallijn boeit me ook niet zo erg (ik skip die filmpjes toch altijd), zolang ik maar een beetje kan knallen ;)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    PDZ is vooral tof op Live! ik denk eigenlijk niet dat je je lang zult vermaken met mp tegen de bots. Ze zijn niet slecht hoor, maar het is en blijft een groot verschil met menselijke spelers. Heb je trouwens je 30 dagen gratis Gold Live! al op?

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    yep :{
    halverwege ging mijn xbox kapot, dus eigenlijk heb ik nog recht op 2 weken ;)

maar als ik het verschil met menselijke spelers nog niet ken zal het wel meevallen :p. Ik heb dan ook altijd nog die achievements waar ik voor kan gaan. En tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben, hoop ik geld te hebben voor een jaartje live :)

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het wel een goede keuze ja. Er zijn altijd wel leuke potjes te vinden en je raakt niet snel uitgekeken op de multiplayer, vooral niet als er (binnenkort misschien) een update komt met nieuwe maps of so...

14. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel mooi maar verder echt bagger. Hoe die lui ook met hun reet heen en weer zwaaien tijdens het lopen. Die armor hadden ze weg moeten laten. PDZ is niet te vergelijken met GRAW, GRAW is ECHT next-gen, het ziet er allemaal heel realistisch uit. De Mp is ook echt veeel beter dan die van PDZ.
    Ik kan best begrijpen dat mensen die alleen de launch titels spelen PDZ aanraden want ik had er TOEN ook veel plezier mee, maar dan spreken we toch echt van 3-4 maanden geleden. Nogmaals, PDZ is niet te vergelijken met Ghost recon en ik vind het zonde dat mensen zo een oude titel die nu niet zo veel meer voorsteld met de net nieuwe games en de games die binnenkort uitkomen nog gaan kopen. Neem nou maar van me aan dat je spijt gaat krijgen als je al die nieuwe games voor de zelfde prijs voorbij ziet komen

Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ghost recon zal wel beter zijn. Maar ik vind PDZ geen slechte game. Ik vind het leuk om te spelen en daar gaat het toch om? Single player was kort en niet echt spectaculair.. maar toch vond ik het best leuk om ff te knallen.

De multiplayer vind ik opzich ook wel leuk.. ik doe nog regelmatig een potje tegen bots, map desert en dan het grote gedeelte open. Beetje klooien met de Wapens. Best lol om bijvoorbeeld allemaal shotgun of Rockets.

Maar ik denk dat ik het ook leuk vind omdat ik niks van PDZ verwacht had omdat ik eigenlijk de 360 wou kopen voor DOA4 en Oblivion.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,ik vind PDZ zelf ook een leuk spel,maar geen echt top titel.Vooral Sabotage vind ik erg leuk om te doen,en het blijft leuk om steeds te winnen.De wapons in het spel vind ik erg tof om te zien en te gebruiken,ze zien er goed uit en speelt allemaal wel lekker.Het is jammer dat dit spel een baggere SP heeft en dat er nogal wat Bugs in zit.Ik hoop daarom ook de Rare er alles aandoet om de volgende PDZ een echte TOP GAME van te maken,die zelfs Halo en Goldeneye moet overtreffen,niet kwa graphics maar de echte pure verhaallijn en een nog beter MP.Zoals ik altijd zeg: De Tijd zal het leren.

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gezien het niveau die Rare deze generatie heeft laten zullen ze nooit meer het niveau van het N64 tijdperk halen, dat waren gouden tijden voor de N64 bezitters met knallers zoals idd Goldeneye en Perfect Dark(de N64 versie he ;) )

18. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt iedereen tegen gevallen geloof ik. Dit spel is echt zonde van mijn geld geweest had ik beter een jaartje xbox live van kunnen kopen.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mij is niet tegengevallen. Ik heb helemaal niks gevolgd toendertijd rond deze game. Niet iedereen dus :+

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke maar als je het wel een beetje had gevolgd. Dit werd echt zo fantastisch gevonden het zou de halo worden voor de 360. Mensen zouden voor deze game een 360 gaan aanschaffen. My ass dit is echt een .... game

Deel Deze Pagina