Niet overdrijven. Damn het is bij jullie altijd of een meesterlijke game of een enorme .... game. Een gamespot gaf er een 9 voor. En trouwens Halo 2 voldeed ook niet aan alle beloftes. Ga ik ook niet meteen zeggen dat Halo 2 slecht is
Echt slecht is PDZ niet,maar dat is ieder zijn mening.Ik vermaak me nog Prima op xboxlive met PDZ,maar het single player gedeelte had zoveel beter gekunt,ik snap niet wat RARE al die tijd heeft gedaan.
ik vind PDZ zeker geen slechte game en wel een 8 waard. de MP is top en SP is ook niet slecht vooral die laatste baas was spectulcalair (<--wat ) als hij een pilaar op je kop wilt gooien denk je tog we.... ooh fok!
ow sjit, kon je geen spoiler gebruiken ik wilde nog niet weten dat ik een pilaar op me kop zal krijgen (ik denk dat ik deze game ga kopen als ie wat is afgeprijst)
Als je vijf jaar over een game doet en je levert zoiets af, dan is er iets goed mis. Op live ook als ik het speel het schiet kut het gamed kut en het ziet er niet uit. Ik vind cod2 nog leuker over live. Als voorbeeld Er was een vriend die liet ik mijn 360 zien met pdz wat zegt die, nou dit kan mijn ps2 ook wel aan wat een piep game. Vervolgens laat ik hem cod2 zien hij viel bijna achterover, zo mooi vond die het. Maar ach ieder zo zijn mening over een paar maanden speelt toch niemand het meer.
Valt mij ook op dat ik dit spel niet meer spel. Het heeft niets leuks, vooral op live... Singleplayer ging wel. Middelmatige game dus. Ben laatste tijd veel met Ghost Recon bezig... GEWELDIG SPEL. Dat had PDZ ook kunnen worden, maar helaas. PDZ grijpt je niet, dat doet Ghost Recon en Call of Duty 2 wel.
Ja voor 30 of 20 kan wel maar 60 is echt zonde van je geld. Viel mij ook op toen ik mijn 360 haalde alle spellen waren zo'n beetje uitverkocht behalve pdz.
PDZ is gewoon zat aangeleverd. Mjah, het WAS voor mij toch een vermakelijke game op Xbox Live. Ik heb het zat gespeeld online, omdat het op dat moment voor mij de vermakelijkste online shooter was. Maar met spellen als G.R.A.W. nu, valt dit spel in het NIET.
Haha, tot nu toe dus de hele tijd mp gedaan? Is wel leuker maar je zult wel de sp moeten doen wil je alle achievements moeten doen. Ik moet nu nog een paar levels co-op en normaal op perfect agent. (en dan ga ik voor de dark agent achievements ).
Ik word zo dood moe van dit spel. Ik moet allen nog Missie 11 uitspelen op Perfect Agent, maar het lukt me niet! Het gaat opzich prima maar die Jonathan word steeds dood geschoten.
dat probleem heb ik ook, maar dan op dark.... weet ook niet wat ik er tegen kan doen behalve dan nog 100x proberen...
Ik zou zeggen probeer het met steeds verschillende wapens. Mij is het gelukt met SD en DW-P5. Als je ziet dat hij geraakt wordt dan moet je er gewoon voor springen en snel iedereen neer kanllen....
Jah, wat NiekJ zegt is makkelijker gezegt dan gedaan, vooral met die frame-rate. Maar ik las op het officele Xbox forum hoe een gast, nadat ie de eerste dropship voor de brug in missie 11 stuk schiet hij weer naar het dak loopt zodat Jonathan hem achterna gaat. De enige weg naar beneden voor de A.I. is via een smalle trap door een smalle doorgan. Hij vertel hoe hij voor die doorgang er gewoon een kist voor zette door em er heen te slaan zodat Jonathan er niet vandaan kan.
Je bent niet de enige hoor dat vind ik ook*) Ik moet in solo nog alles op perfect en dark en op co-op ook