1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Was mijn mening! :)
    Ook nu heb ik nog velen mensen in mijn Friendlist die dit spel spelen. Dus ook zij zullen het super leuk vinden.

Echter vind ik het niets, tegen over GRAW.
    Maar dat is dan ook echt mijn persoonlijke mening natuurlijk!

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het in begin ook klote game vooral multiplayer maar als je het veel gaat spelen wordt het wel leuk.

Maar sinds G.R.A.W. uit is speel ik alleen dat nog maar :p

31 maart komt Oblivion daarvoor in de plaats denk ik!

3. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hier nu ook een machts strijd tussen Oblivion en G.R.A.W. :cool:.

Maar in het begin, heb ik het ook continue gespeeld over Xbox Live.
    En ook toen vond ik het super! :)
    Echt lachen, om zo altijd Team Elemenation te spelen.

Maar nu ik dus G.R.A.W. heb, vind ik die velen malen beter.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik kan alleen offline tegen bots spelen (heb geen gold). Is er een manier hoeveel kills ik al heb gemaakt (en andere stats), zodat ik weet hoeveel ik nog moet voor bepaalde achievements?

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor zover ik weet kun je dat alleen bekijken als je echt online gaat met xbox Live!

6. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij kan dit wel.
    Alleen moet ik even goed nadenken! :p

Wanneer je in de lobby zit, moet je op je naam gaan staan.
    Als je dan op de 'BACK' button drukt, krijg je geloof ik AL je statics te sien :).

7. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan dat ook.
    Als je idd in de lobby zit kan je pregame en postgame stats bekijken. Wat overigens niet echt 100% is. Met mijn sniper rifle zit ik al op 1600+ kills en nog steeds geen 1000 sniper achievement... |:-

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar hebben we het hier al vaal genoeg over gehad..

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    en jij denk dat iemand alle 3 de delen door gaat spitten om dat te controleren ;) 8)

10. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    MEga vet ik w8 al zo lang. Mare staat niks bij over wneer tog :mad: En GRATIS misschien:D

En over die discussie van Graw vs Perfect dark. Ik vind de sinlge player van graw echt geweldig die is mega vet. De single player van perfect dark daarentegen,,, Maar als ik ga kijken naar de multyplayer dan vind ik Graw een beetje minder dan Perfect Dark. Wat ik namelijk vind, en samen met mij nog wel veel Nederlanders. Is dat je voor Perfect Dark skills nodig hebt. En voor Graw niet zoveel. (sorry mystery x sorry!!!:D)

Op dag 1 dat ik Graw had en dat was 1 week later dan de release. Kon ik vanaf het eerste moment al bovenaan staan in een game. Ik vind dat mensen die Mega goed zijn noobs kunnen killen maar helaas ook heeeel makkelijk anderzom.

Grafisch is Graw natuurlijk wel beter maar de gameplay van PFD vind ik gewoon sterker. Wel heb je wat meer opties in GRAW en ook meer mappen. Nog wel dan, ik weet niet hoeveel mappen er bij komen bij PFD maar ik kan niet w8ten.

COnclusie: beide topgames
    Voordelen Graw: - Grafisch Heel goed
    - Sterke single player
    -10 online mappen
    -Veel online mogelijkheden waaron 16 man co op!
    Nadelen Graw: *te weinig verschil in skills

Voordelen PFD- SKills nodig
    - Binnekort nieuwe mappen!!!
    -Makkelijker om een game te joinen online.
    -Ook veel online mogelijkheden.

Nadelen PFD: *matige single player kon me niet echt boeien maar dat is ook
    nog maar weinig spellen gelukt.

Nee zeker niet me de meerderheid in mijn friendlist en ik ook zijn het helemaal met je eens!

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel een goed overzicht, maar toch moeilijk om die twee games te vergelijken. Hoe dan ook, ik kan echt niet wachten tot de nieuwe maps komen. Ik speel het spel nu een tijdje niet meer, omdat ik de maps wel een beetje beu begon te worden.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging ook eerst Graw spelen en toen oblivion. EN de demo van battlefield. En toen ging ik laatst dus weer voor het eerst PDZ doen. En toen kon ik t niet zo heel goed meer:mad: Ik ging alle controlss door elkaar halen enzo. Maarjah nieuwe mappen en bots in darkops spellen Geweldig hoe sneller hoe beter. Laat maar komen!

14. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
  16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb PDZ :D
    Alleen veel ste lang niet gespeeld O-) _0/

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt toch niet uit joh. Ik ook en andere mensen ook. Maar het duurt nog ongeveer 2 weken voordat het toernooi daadwerkelijk van start gaat misschien later zelfs,,, Je kan nog trainen zat. Ik zou zeggen doe gewoon mee.

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het moment nog geen Gold, maar ben wel van plan binnenkort te halen en dan ga ik zeker meedoen! Hoewel Eradiction niet mijn favo spelsoort is...

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    TOp dat je mee gaat doen, waarschijnlijk vind je Eraducation niet leuk omdat je geen gold hebt. Maar is egt een tof spel.
    greetz

20. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HIER EEN NIEUWTJE!!!!

Er zijn nieuwe downloads voor PDZ aangekondigd, aleen vermoed ik (weet het wel bijna zeker!!) dat de 4! Ja 4 nieuwe maps niet gratis worden! net als bij Oblivion waarbij ook de downloads gratis zouden zijn! Het zijn alemaal geldlustige LEUGENAARS!! ,,, maar hopen kan nog!

VRAAG (mening) AAN JULLIE! ''zullen de 4 nieuwe maps geld gaan kosten?

http://www.360nieuws.nl/nieuws/perfect-dark-zero/1745/nieuwe-perfect-dark-zero-downloads-aangekondigd.html

--------------------------------------------------------------
    Microsoft en Rare hebben vandaag aangekondigd dat er binnenkort nieuwe downloads voor Perfect Dark Zero aankomen, waaronder een demo.
    door fablex op 24 april 2006, 18:18 uur

De demo zal natuurlijk gratis zijn, en zullen de gebruiker een kleine preview geven van het spel. In de demo kan je het Outpost level spelen in de singleplayer, of in co-op. De co-op zal zowel in splitscreen als over Xbox Live te spelen zijn. Daarnaast komt er een nieuwe map op de Marketplace, Plaza genaamd.

Ook komen er gratis auto-updates. Er zullen acht nieuwe bot-personages bijkomen, en de AI van de bots is verbeterd. Sommigen zullen nu achter de speler met de meeste kills aangaan, en anderen zullen er alles aan doen om wraak te nemen op degene die hen het laatst neergeschoten heeft. De DarkOps Bots worden ook toegevoegd, en zullen in alle multiplayer scenario's te kiezen zijn.

En er zullen vier nieuwe maps te downloaden zijn als Premium Content.

Laatst bewerkt: 24 apr 2006

Deel Deze Pagina