1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Over dat betaalde Maps gedoe he. Het is niet aan Rare maar aan Microsoft om te bepalen daar geld voor te vragen. Bungie had die keus namelijk ook niet met de release van de Maptaculair Map pack van Halo 2.

    Als ik Perfect Dark Zero speel (Wat ik VEEL doe) merk ik gewoon dat dit spel gewoon nog lang niet af was. Rara zei zelf in een interview dat de 360 versie van Perfect Dark Zero iets langer als een jaar geduurd heeft en dat is natuurlijk niks voor een game. Je merkt gewoon dat ze al heel veel ideeen uitgewerkt hadden maar ze moesten met de overgang van Xbox naar Xbox 360 helemaal opnieuw beginnen met het maken van het spel.

    Ik ben echt zeer benieuwd naar hoe de ontwikkel versie van de orginele Xbox er nu uitziet, die natuurlijk veel langer in ontwikkeling was...
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    A Perfect Dark Zero demo will finally become available for download today. A New Kameo demo is already available with an estimated size of 1GB. When we receive more intel about the demos we will update the post.

    Some new bots will be available for PD0 soon, including:
    Venge bot - which target the last player to kill them
    Judge bot - which go for the player with the most kills
    Bully bot - which go after the player with the least kills
    bots that will be usable in the Darkops modes

    And finally there’s one new maps for PDZ called Rooftops, Plaza, Trench and Gasplant (Trailer here)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t ook gezien 5 mappen is echt ver boven mijn verwachting. De mp van PDZ is geweldig op een paar schoonheidsfoutjes na dan. Het nadeel was te weinig mappen en dat wordt nu verholpen. PERfect dus. DIe bots in darops spellen is ook geniaal. En dat van nieuwe vijanden kklinkt geweldig zeker omdat ik daar nog niks over had gehoord.
    Ja mensen het wordt feest.
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt idd erg mooi, goede nieuwe bots, veel nieuwe maps (helaas moet je wel betalen op 1 level na). Ik ga eens kijken wat voor een maps het zijn en misschien ga ik dan PDZ wel weer flink spelen..
     
  5. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnenkort ook maar eens gamer points aanschaffen! MAar dan gebruik ik die ook aleen voor maps en gameuitbreidingen!
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is nog niet zeker dat je ervoor moet betalen...
    p.s.

    Ik heb vandaag trouwens eindelijk de SP op Dark uitgespeeld :D:D:D
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel zeker. dat staat toch in die info van ms...
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Zover ik weet heeft MS alleen bekend gemaakt dat er nieuwe maps en bots etc. komen, maar niks over er voor moeten betalen, dat was alleen speculatie...
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dus...
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  10. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh ok, mooi dat ik dat weet :D

    ik ben trouwens opzoek naar iemand die met mij zo ff PDZ co-op op Perfect Agent wil uispelen, kan niemand vinden in de lobby...
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ;) ik ook! hoelaat vanavond? ^^
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geruchen gehoord dat de nieuwe downloads morgen komen, deze geruchten kwamen uit amerika dat beteknt voor ons dus morgen avond of. overmorgen. Of t waar is dat zien we dan wel weer. Ze klonken in ieder geval wel overtuigend.
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je dan aan die geruchten gekomen?
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het mogelijk je achievements te halen voor de multyplayer door tegen je vrienden te spelen op 1 xbox ? dus niet via xbox live.
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan ook zelfs tegen bots spelen en dan krijg je nog de achievements. Maar als je een game quit tellen die kills enz niet meer mee voor een achievement
     
  16. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    oke cool bedankt !

    \edit heb het net geprobeerd heb 10 minuten survived en volgens je achievements moet je er dan 1 unlocken,
    niks van dit alles !

    Onder de volgende gamemode heb ik dit geprobeerd - Combat Area - Deathmatch - killkount ! met 15 bots !

    Weet je zeker dat dit werkt?

    \edit 2 ja het werkt inderdaad, de rest van de achievements doet het wel, maar wat is er met die survive achievement aan de hand ? hoe werkt die ?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2006
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei ik dat niet? ik kreegt ze uit Amerika van een aantal verschillende spelers. Wat wel grappig was dat ze in verschillende games dat zeiden zeg maar. Later vertelde een maat van me (uit me friendlist) dat hij dit ook had gehoord. Maarjah, t wordt weer w8ten.
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die achievement moet je een modus uit Dark-Ops spelen, welke het precies is weet ik niet. Maar dan nog: bij Dark-Ops heb je geen bots (nog niet), dus ik weet niet of je die nu nog kunt halen?
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero Title Update
    Downloadable content for PDZ is coming! Along with this exciting new addition, Rare has provided us a list of bug fixes found in the accompanying game update. If you're curious about the bugs that have been found and addressed, see the list below for more details.


    Features Added


    1. Support for DLC. Without the Title Update, the retail PDZ executable would not recognize the downloadable content packages.



    2. DarkOps Bots. AI-controlled Bots are no longer relegated to DeathMatch games. Now they can challenge human players in any of the DarkOps multiplayer games. Just like in DeathMatch games, Bots can be used in either Live games or in offline games.



    3. Additional AI variants for Bots. The PDZ team was not satisfied with just one version of Bot AI. Now a total of eight Bot Personalities are available. Is someone dominating everyone else in a match? Send a Judge Bot after them. Want to add chaos and confusion? Add some Feud Bots into the mix.



    a. Vanilla = Original Bot AI.

    b. Ghost = Invisible apart from when firing its weapon.

    c. Judge = Attacks the player with the most kills.

    d. Bully = Attacks the player with the least kills.

    e. Venge = Attacks the last person that killed them.

    f. Feud = Chooses a new random target on each spawn and hunts them down.

    g. Prey = Picks on the player with lowest armor and health.

    h. Random = Uses a random Bot Personality.


    Multiplayer-Specific Bugs Fixed


    1. Players could get out of bounds in Desert Map. At a particular location in the Desert Map, players could find a way to get outside of the map geometry. From the other side they could shoot into the map and attack players. But no one from the inside could shoot through the map walls to hit them.



    2. Under certain conditions, players could float in air, allowing them to shoot into spawn rooms. If a player was headshot while piloting a vehicle (either Hovercraft or JetPac), then under certain circumstances they would float above the ground after respawning. This exploit could be used to get to a location where they could shoot into spawn rooms.



    3. Achievements were not unlocking when they should. Some of a player’s achievements were not unlocking, even though the Pre-Game Stats screens showed that they past the required number for each stat (e.g. 160 Headshots, but no 100 Headshot achievement awarded).



    4. Unbalanced numbers of players in Ranked Games. Some Ranked games had uneven numbers of people on the teams, because the Team Auto Balance feature would use the wrong stats to balance the number of players on each team (e.g. 5 versus 1).



    5. Players could repeatedly capture an enemy flag every four seconds. If one team mate stood on the enemy’s flag holder, then another took the enemy flag back to the friendly base, the first team mate would score every four seconds for as long as she stood on the enemy’s flag holder.



    6. Certain Melee Kills were not being counted. A weaponless melee attack from behind was not counting towards a player’s Melee Kills stats.



    7. Teams could get positive points by killing teammates. If a player stands near a territory tower, a team mate can kill them and receive a positive point for defending a territory.


    Additional Bugs Fixed


    1. A crash occurred after logging out of a profile during a Story Mode level load.



    2. Under unique circumstances, one player could control both screens of a split screen co-op game.



    3. Rapidly switching between the Plasma Rifle and a Hovercraft turret allowed a player to fire the Plasma Rifle 10x faster than normal.



    4. During split screen multiplayer, the rocket’s secondary fire was causing an odd zooming of other players’ screens.



    5. Changing the gender of a player’s multiplayer character model would not change the voice appropriately (e.g. male sounds even though the character was female).

    FF knippe plakken heb niet zo zin om te vertalen mare dit zijn wat dingen van de nieuwe dowload. SOmmige dingen wisten we sommige dingen niet. IK ben blij dat deze glitches eruit worden gehaald, (al weet ik er nog een paar die niet worden genoemd):p
     
  20. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie nu? hopelijk vanavond?
     

Deel Deze Pagina