1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet kan nog wel week duren of langer. Mrjah het is het waard gelukig.:)

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dus nu hebben ze eindelijk een oplossing gevonden voor de achievements die veel te laat kwamen, als je zelfs allang voorbij het getal was.

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live Gold is een wereldwijde community waarin je met en tegen je vrienden kunt gamen, waar ze ook zijn. Er gaat ook een compleet nieuwe wereld voor je open met exclusieve content en vette downloads voor games als Project Gotham Racing ® 3, Top Spin™ 2, Perfect Dark Zero™, Kameo™: Elements of Power en Call of Duty ® 2. En jij mag het gratis uitproberen

DIt heb ik ff geplakt uit me mailtje die ik kreeg. Ik denk en eigenlijk zal dat niet zo`n hele grote verassing zijn dat die update komt in de week van 8 tot 15 mei. TOch staat het vrijwel nergens in de andere plannen. Typisch,,,

4. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    De auto-update is er!

DarkOps Bots. AI-controlled Bots are no longer relegated to DeathMatch games. Now they can challenge human players in any of the DarkOps multiplayer games. Just like in DeathMatch games, Bots can be used in either Live games or in offline games.

Additional AI variants for Bots. The PDZ team was not satisfied with just one version of Bot AI. Now a total of eight Bot Personalities are available. Is someone dominating everyone else in a match? Send a Judge Bot after them. Want to add chaos and confusion? Add some Feud Bots into the mix.

Vanilla = Original Bot AI.
    Ghost = Invisible apart from when firing its weapon.
    Judge = Attacks the player with the most kills.
    Bully = Attacks the player with the least kills.
    Venge = Attacks the last person that killed them.
    Feud = Chooses a new random target on each spawn and hunts them down.
    Prey = Picks on the player with lowest armor and health.
    Random = Uses a random Bot Personality.

5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom krijg ik de update niet :mad:???
    meer met dit probleem?
    heb t vanacht meerdere keren geprobeerd...

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb die update ook:) Duurde ook ontiegelijk lang ging vanalles mis:

Ik kreeg: update wordt tijdes die update er vanaf gegooid. Xbox 300 keer opnieuw gestard spel veeel opnieuw gestard ---> geen update.

Gelukkig had ik 2de (silver) account daarmee kon ik hem wel in 1 keer dowloade. Bots zijn echt vet. Maar we wachten natuurlijk op de nieuwe lvls!!!

7. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer ik dat ook maar ff...
    wel raar dat t niet lukt..

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk om bots in te zetten in sabotage.

Volgens mij hebben ze ook die achievements gefixed, want toen ik online kwam, unlockte ik een achievement die ik al lang zou moeten hebben.

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn achievement van 1000 deathmatch games dankzij die update :)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is 1 van de dingen die is upgedate. Ik kreeg er geen 1 :mad:

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de update net binnen gehaald, was in een paar seconden gepiept zonder problemen

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah sommige mensen hebben ook altijd mazzel.;) Maar toen ik het probeerde op me andere account had ik m ook binnen enkele seconden ook niks aan de hand.

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: ik kan nu wel vloeken!!!

jaah hoor, net als die update er is, ligt mijn xbox in gruzelementen in duitsland :'-( nu kan ik alleen nog maar aanhoren hoe goed het wel niet is! .

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    :p jaah jonge het is zo vet die bots ojoo egt te strak :9

ZOveel mis je niet or--> deze update heeft alleen glitches verwijderd wat fouten verwijdert en bots toegevoegt. IK moet zeggen die bots zijn wel serieus strak or:) zeker bot ghost. Maar ik kan je geruststellen de nieuwe levels zijn er nog niet. Dusjah. Dat is voor mij toch wel het belangrijkste dus daar kan je vast als 1 van de eerste bij zijn.

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij komen de maps ook nog deze week hoor... lijkt mij wel het meest logische om te doen voor rare, want ze hebben alles in een keer aangekondigs enzo...

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf verwacht ik in de week van 8 tot 15 mei:D Ik denk dat ze zich aansluiten bij de actie die dan geld. Staat ook in de mail die ik krijg dan:

Xbox Live Gold is een wereldwijde community waarin je met en tegen je vrienden kunt gamen, waar ze ook zijn. Er gaat ook een compleet nieuwe wereld voor je open met exclusieve content en vette downloads voor games als Project Gotham Racing ® 3, Top Spin™ 2, Perfect Dark Zero™, Kameo™: Elements of Power en Call of Duty ® 2. En jij mag het gratis uitproberen.

Ik denk t or ik hoop natuurlijk dattie wel eerder komt.
    ps: wneer krijg je je xbox terug ?

17. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ergens volgende week denk ik. ik heb hem vandaag opgestuurd en hij was al doorgezonden naar duitsland.

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten op de nieuwe content... dat lijkt me echt heel stoer..

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een aantal DarkOps matches gespeeld. We deden toen menselijke spelers tegen de Bots. Dat is toch nieuw (bij DarkOps die bots??)

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is nieuw, ik ben het nu ook weer gaan doen en ook de single player maar perfect agent lukt niet:'-( iemand tips..?

Deel Deze Pagina