Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jah klopt echt een geweldige vooruitgang. Ik raad je aan om infection te doen in map tower. In het begin zal het een beetje saai zijn. Maar op het moment dat alle bots dan infected zijn en je zit in die buis(kampplaatjse) dan komen ze alle 15 naar binnen kruipen. Ik ging daar zitten met me zwaard en had een streek van 58 kills in 2 minuten:D

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat moet je nou precies doen bij die 100 players infected moet je dan ze vermoorden als ze normaal zijn of moet je ze dan vermoorden als ze een skelet zijn of maakt dat niet uit..?

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    players infecten kun je niet doen als je zelf niet infected bent ;)

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok dan weet ik dat*) nu zijn er toch bots dus haal ik ffies snel een aantal achievements

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag ff PDZ gedaan en je kon nu DarkOps Doen lol ik had 304 kills in a row :D

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je het snelst de achievements 1000 players infected en 1000 rounds survived halen..??

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan makkelijk! :{ als friendly fire aan staat dan kan je je teammates zonder pardon infecten

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    haha en dan gigantisch veel feedback krijgen ja ..

9. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een paar vragen over Perfect Dark Zero. Ik speel het al drie maanden maar er zijn een paar dingen die ik nog steeds niet snap:

- Heel vaak staat er dat er geen 'Game Time'-limiet is ingesteld, maar krijg ik opeens toch het bericht 'Game Time Up'. Hoe kan dit?

- Ook heel vaak zit er in 1 map een aantal mensen met dezelfde gamertag, maar dan met een (1), (2), etc. erachter, die dus wel allemaal zelf spelen. Hoe kan dat nou?

- Ik heb af en toe dat ik de boodschap 'Reconnecting...' krijg, om vervolgens uit de game gegooid te worden. Heel irritant. Ligt dit aan mijn verbinding of aan het spel?

Ik had waarschijnlijk nog wel wat vragen, maar die weet ik nu even niet meer.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    De update heeft friendly fire er dus uitgehaald dit is dus niet meer mogelijk;)

game time: Tjah dit is een beetje vaag, Het is zo dat als de tijd op een bepaalde manier instelt dat er dan komt te staan geen time limit. Maar het maximale is altijd een half uur. Het kan misschien zo zijn (kan ik niet zeker zeggen) dat op het moment dat je een ronde speelt je geen time limit hebt. Maar als je er te lang over doet dus je gebruikt de voledige tijd dat hij dan tog over gaat. Naja beetje vaag dus..

Spelers: als je mensen ziet staan met (1) of (2) of misschien zelfs (:cool: erachter ziet staan. Betekent dit dat 1 iemand op zijn xbox met 3 vrienden zit te spelen. Dus met 4 controllers (of 3/2) op 1 xbox. Dit gaat heel makkelijk je gaat in een game. De 2de controller drukt op start dan moet je quest of xbox live kiezen en je speelt mee met een 2de controller.

Reconneting: dit kwam heel weinig voor. Dit ligt aan je eigen internet. En niet aan die van de server. ER staat eerst reconnecting dan wordt je er ineens uitgegooid. Het ligt niet aan de server omdat alle andere mensen meestal wel in de game blijven. Ik moet zeggen dat na de update ik vaker reconnecting zie staan maar dan slechts voor 1 of 2 seconden. En dan wordt ik er ook niet uitgegooid.

1000 players infected: zorg dat je altijd wordt neergeschoten als je niet infected bent. Maar wat eigenlijk veel makkelijker is: maak een game jij met 15 bots (agent) Zorg dat je altijd infected raakt en maak de bots af. Heel makkelijk.

1000 rounds survived: krijg je bij het spel eraducation. Makkelijke oplossing: maak een game met een hele kleine map. Zorg dat andere mensen niet kunnne joinen: (private game on) Speel tegen 1 bot met agent. En maak deze bot 10 rondes achter mekaar af. Zonder dood te gaan natuurlijk maar dat zou ook wel erg knap zijn bij een agent bot. Wat je ook kan doen is zoek een goed team en join dat team altijd.

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  11. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Okay bedankt owner bb, dat maakt een aantal dingen duidelijker. Wel irritant van dat reconnecting, maar ja, gelukkig gebeurt het niet te vaak.

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer zijn de bots bij de DarkOps modi?

14. The_Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    Sinds die nieuwe update.

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is gewoon gratis.. je hoeft niets te downloaden van de Marketplace?

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon gratis alleen pdz opstarten en je kan em downloade

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ow vet ... en hoe zit het dan met de achievements die niet klopten ... krijg je die dan automatisch erbij of moet je opnieuw eerst wat kills maken?

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik gehoord heb krijg je die er gewoon automatisch bij.

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan ga ik hem dan dadelijk maar eens een keertje opstarten:9 Kijken of ik wat achievements erbij krijg en anders ga ik ff kijken hoe de bots in DarkOps spelen.

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Je krijgt ze idd als nog!
    Althans, bij een maat van mij was dit wel gewoon het geval :). Kreeg er opeens nog 3 bij...

Deel Deze Pagina