De update heeft friendly fire er dus uitgehaald dit is dus niet meer mogelijk
game time: Tjah dit is een beetje vaag, Het is zo dat als de tijd op een bepaalde manier instelt dat er dan komt te staan geen time limit. Maar het maximale is altijd een half uur. Het kan misschien zo zijn (kan ik niet zeker zeggen) dat op het moment dat je een ronde speelt je geen time limit hebt. Maar als je er te lang over doet dus je gebruikt de voledige tijd dat hij dan tog over gaat. Naja beetje vaag dus..
Spelers: als je mensen ziet staan met (1) of (2) of misschien zelfs ( erachter ziet staan. Betekent dit dat 1 iemand op zijn xbox met 3 vrienden zit te spelen. Dus met 4 controllers (of 3/2) op 1 xbox. Dit gaat heel makkelijk je gaat in een game. De 2de controller drukt op start dan moet je quest of xbox live kiezen en je speelt mee met een 2de controller.
Reconneting: dit kwam heel weinig voor. Dit ligt aan je eigen internet. En niet aan die van de server. ER staat eerst reconnecting dan wordt je er ineens uitgegooid. Het ligt niet aan de server omdat alle andere mensen meestal wel in de game blijven. Ik moet zeggen dat na de update ik vaker reconnecting zie staan maar dan slechts voor 1 of 2 seconden. En dan wordt ik er ook niet uitgegooid.
1000 players infected: zorg dat je altijd wordt neergeschoten als je niet infected bent. Maar wat eigenlijk veel makkelijker is: maak een game jij met 15 bots (agent) Zorg dat je altijd infected raakt en maak de bots af. Heel makkelijk.
1000 rounds survived: krijg je bij het spel eraducation. Makkelijke oplossing: maak een game met een hele kleine map. Zorg dat andere mensen niet kunnne joinen: (private game on) Speel tegen 1 bot met agent. En maak deze bot 10 rondes achter mekaar af. Zonder dood te gaan natuurlijk maar dat zou ook wel erg knap zijn bij een agent bot. Wat je ook kan doen is zoek een goed team en join dat team altijd.
Laatst bewerkt: 7 mei 2006