1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat de meeste mensen wel goed te spreken zijn over de multiplayer en sommige ook over de singeplayer, maar ben ik nou de enige die dit spel een heel heel heel erg matige product vindt voor iets dat bijna 6 jaar in ontwikkeling is geweest?

Ik bedoel 9 multiplayer maps (of waren het er nou minder?) veel mods die er nog niet inzitten, IA die slechter is dan een demente meloen met een leerachterstand, awards die voor geen kont werken, maar 2 blijkbaar niet goed uitgebalanceerde voertuigen, en ga zo maar door.

2. Celius

Celius Guest

Ik vind Infection het leukst.

Als ik Infection speel moet ik altijd denken aan de zelfbedachte Zombie Mode in Halo 2. Dat was echt gezellig, vooral omdat er zoveel gekilled werd _O_

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nou 2x uitgespeeld en moet zeggen dat ik nu ook denk van.....''is dit nou het spel wat iedereen wou hebben''......het kon veel beter idd,maarja..ik hou het spel wel en ga hem niet verkopen,is wel leuk om af en toe eens te spelen:D

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    heb je er plezier aan of niet? De reden dat het zo lang is omdat het voor steeds andere sytemen was bedoelt (N64, Xbox en nu 360) en veel brengen ze nog uit als nieuwe content omdat ze anders niet voor de launch 100% klaar zouden zijn

5. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het probleem dat ie blijft hangen als ik PDZ wil afsluiten d.m.v naar het dashboard te gaan heb ik ook last van. Dan blijft dat grijze scherm, wat eigenlijk opzij zou moeten schuiven, hangen.

Nou heb ik een ander exemplaar van PDZ van een vriend geleend en doet ie precies hetzelfde als ik PDZ wil afsluiten. Maar dit doet ie alleen als ik het spel lang gespeeld heb.

Bij al m'n andere spellen heb ik helemaal geen last van dit vastlopen, want ik heb gisteren nog het spel Gun aangeschaft en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Dus ik heb toch zo'n idee dat het een soort van bug of softwarefoutje in PDZ zelf is.

6. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    De maps zijn op small echt niet groot, kijk maar eens naar Old Town...en als het zo lang duurt voor een kill dan kun je nog altijd bots toevoegen. Ik vind de lv op small precies goed en op large vind ik ze ook precies groot genoeg.

7. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt ook dat het uiteindelijk draait om het feit of je er plezier aan hebt of niet, ik zeg ook niet dat het een slecht of saai spel is. Het is alleen een matig product voor 6 jaar ontwikkeling. Ik snap wel dat het uitbrengen langer duurde door de verschillende platformen, maar als ze zich dan vooral hebben gericht op het omzetten van de graphics is de content hetzelfde gebleven. En die is toch wel heel erg matig als je kijkt naar een (naar mijn mening) soortgelijk spel als timesplitters. Die biedt veel meer en is veel korter in ontwikkeling geweest. Het zal me ook niet verbazen als de nieuwe timesplitters de kont schopt van perfect dark zero.

Perfect Dark Zero is een goed spel, voor nu. Er zijn gewoon geen andere next gen shooters in die klasse waar pdz het tegen op moet nemen. Call of Duty is namelijk andere koek in mijn mening. Dus pdz is meer een zoethoudertje tot de betere shooters. Al moet ik toegeven, wel een erg lekker zoethoudertje :9

En was pdz niet bedoeld voor de gamecube ipv de n64, want de n64 hadden ze namelijk nooit van hun levensdagen gehaald.

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze zojuist gekocht en vind hem in 1 woord fantastisch, snap niet dat mensen problemen hebben met de controls! Heb al enkele live! matches gespeeld, maar ben nogal een n00b!
    Was tevens voor de eerste keer ooit dat ik via live! MP speelde, erg gaaf!
    Als der mensen zijn die intresse hebben om mij toe te voegen ( heb nog niemand in me friends list :mad: :p ) dan is mijn gamertag : kwdtj!

See you on the battlefield :)

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga je nu toevoegen:p, wil wel potje tegen je spelen;) of met je spelen:p

10. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar foutje

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  11. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    luisteren jullie ook naar custom muziek tijdens multiplay?
    ik heb namelijk gemerkt dat ik beter presteer met greenday op dan wanneer ik hlemaal geen muziek luister.
    ben ik de enige die dit heeft of zijn er nog meer mensen.

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    met schietspellen dan luister ik niks, want zodra je muziek luistert let je niet meer op de geluiden naast je

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik luister altijd naar mijn custom muziek.
    tijdens alle games, zelfs tijden cod2...

het heeft mij een extra kick.

vooral als je naar cherrymoon, dj tiesto en nog dergelijke luisterd.

man weeral gecrashed als ik naar het dashboard ga van een online spel da ze maar rap ne patch uitbrengen

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, het klopt wel een beetje bij mij wat party crusher zegt. Ligt aan de muziek. Rustige muziek vind ik niks als ik game. Maar als het tempo wat hoger ligt en het goede nummers zijn enzo heb ik ook wel het gevoel alsof het allemaal nét ff wat lekkerder gaat. Bijvoorbeeld met Greenday zou ik een cd als Nimrod opzetten en geen American Idiot. American idiot zitten veel meer rustige liedjes in. Bij Nimrod eigenlijk maar 2. Er zijn nog wel tig redenen waarom ik Nimrod liever opzet dan American Idiot, maar dat boeit jullie weinig denk ik. Ik heb trouwens ook een hekel aan die klassieke muziek in PGR3! :mad:

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    das de max dan komt mijn ma af en die zegt dan, eindelijk hebde wa smaak van muziek gekregen hehe

16. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. het is niet zo leuk om van achteren knifed/meleed te worden omdat je ehm niet hoorde

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    bwa dan is da zo ofwel moet je de muziek zo aanpassen in de game dat je de game zeer goed hoord maar ook de muziek

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de muziek natuurlijk niet te hard zetten.
    ik zet em altijd ongeveer op half volume, zodat ik lekker kan genieten van me muziek maar nix mis van de game.
    met race- en sport games heb ik altijd custom muziek opstaan. en bij andere games alleen in multiplayer omdat er dan geen achtergrond muziek is, alleen in de singleplay.
    ik heb ook gemerkt dat ik anders ga spelen afhankelijk van de muziek. met rustige muziek speel ik meer sniper en steathier, en met hard rock van Korn ofso speel ik veel agressiever.

19. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ik zet altijd een Roots Album op als ik geen deathmatch spellen doe, maakt het wachter minder erg

20. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet meestal wat rock muziek op, die geeft je gewoon een lekker snel gevoel en het past goed bij shooters.

Deel Deze Pagina