Ik vindt ook dat het uiteindelijk draait om het feit of je er plezier aan hebt of niet, ik zeg ook niet dat het een slecht of saai spel is. Het is alleen een matig product voor 6 jaar ontwikkeling. Ik snap wel dat het uitbrengen langer duurde door de verschillende platformen, maar als ze zich dan vooral hebben gericht op het omzetten van de graphics is de content hetzelfde gebleven. En die is toch wel heel erg matig als je kijkt naar een (naar mijn mening) soortgelijk spel als timesplitters. Die biedt veel meer en is veel korter in ontwikkeling geweest. Het zal me ook niet verbazen als de nieuwe timesplitters de kont schopt van perfect dark zero.
Perfect Dark Zero is een goed spel, voor nu. Er zijn gewoon geen andere next gen shooters in die klasse waar pdz het tegen op moet nemen. Call of Duty is namelijk andere koek in mijn mening. Dus pdz is meer een zoethoudertje tot de betere shooters. Al moet ik toegeven, wel een erg lekker zoethoudertje
En was pdz niet bedoeld voor de gamecube ipv de n64, want de n64 hadden ze namelijk nooit van hun levensdagen gehaald.
Laatst bewerkt: 18 jan 2006