Als hij bang of nerveus is moet je threaten doen als hij vriendelijk is moet je charm doen en als hij maintance ofzo zegt moet je bluff doen
Je kan ook gewoon lekker tegen bots knallen in een potje deathmatch en alleen een sniper wapen selecteren... Na een paar weken heb je dan je 1000 sniper achievement... Het zijn wel 30 puntjes..
Als je begrijpt dat ik al heel wat uurtjes gespeeld heb dan begrijp je vast ook wel dat ik dit een goede game vind, anders had ik het niet zoveel uurtjes gespeeld
tuurlijk niet, je kan een game slecht vinden maar wel achievementgeil zijn en dus alles gaan halen. Of de game is zo verslavend, maar wel slecht, dat je hem blijft spelen
Haha, als ik achievementgeil was dan kocht ik wel alle fifa en N2K spellen die uitkwamen. En als je mijn achievements bekijkt dan begrijp je wel dat ik niet echt achievementsgeil ben. En een slecht spel dat zo verslavend is heb ik nog nooit meegemaakt dus dat is hier ook niet echt het geval
het is vermakelijk, het is simpel, het is snel... Soms gaat het lekker, soms word je flink van de kaart afgeknald. Nog even wachten op de nieuwe maps... nog een klein vraagje: hoelang deed je over de Dark optie in campaign??
argh...jongens...ik ben nu bezig met de 1000 melee kills en ik speelde net offline tegen bots, ik zit ruim over de 1000 kills nu( had al 450, net nog 650 erbij gehaald), maar ik krijg die achievement gewoon niet. Ik deed daarna 2 potjes online, had ik 50 melee kills, maar bij mn stats telt ie er maar 25 bij op...en gister deed ie maar 16 van de 50. Is er soms iets wat ik fout doe, weet iemand van een veel voorkomend probleem? Of moet ik maar gewoon doorploeteren? alvast bedankt [edit] YES! net gehaald, nog maar ff 200 extra kills gehaald, en nu krijg ik wel die achievement. NAja..op naar de 1000 deathmatch/dark ops games..heeft iemand nog tips om die zo snel mogelijk te halen? (watvoor type spel is het snelst bij dark ops, bv.)
Hmm sinds de update klopt normaal alles en als je online bent geweest betekent dat dat je de update ook hebt. Je weet toch dat als je een game quit je statistieken niet meer mee tellen van die game?
Eeehm die update heeft heel veel dingen die ze hadden belooft niet nageleeft. Zitten nog veel fouten in die eruit gehaald zouden moeten worden. @dutchdemons: je moet zorgen dat -de host niet weggaat tijdens de game -je op start hebt gedrukt voor de game start dus ook neit later joinen -niet eerder weggaan dat de game voorbij is -als je zelf host ben heb je veel hostnadeel en krijg je veel kills niet in je stats: de laatse persoon van het andere team + veel headshots worden dus achtergehouden. ps: brandts vind deze game alleen maar leuk omdat hij dan met mij kan spele