1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ja... dat bedoel ik eigelijk...

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat precies met een creditcard hoe doe je dat??

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf on-topic, vraag maar aan me op XBL

4. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nou met 16 of 32 spelers in een map?

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    32

6. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Woohoo...ik heb net de single play uitgespeeld op dark agent..wat een hels level is level 9 zeg! Nu, na 30 keer opnieuw, vind ik het een eitje, maar mijn god,...wat een ramp:)

Ik moet nu nog 4 achievements..heeft iemand tips om die zo snel mogelijk te doen?

-1000 rounds survived (ik doe nu 10 minuten over 10 ronden..desert, 15 dark agent bots tegen 1 agent bot...weet iemand een snellere manier, zonder vals spelen natuurlijk?)

-1000 players infected (zit nu op 100-120..*zucht*)

-1000 dark ops games played (geen idee wat t snelst is...)

-1000 deathmatch games played ( ik doe nu team killcount met een zooi dark bots tegen 6 agent bots, tot de 5....duurt gemiddeld 45 seconden per potje..inclusief laadtijden eenseconde of 90)

Ik hoop dat iemand een aantal goede tips heeft, krijg wel een beetje genoeg van deze game, maar wil m toch 100% hebben uitgespeeld:)

(excuus als dit toch een achievemts-related post is)

7. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een beetje de 2player mode uitleggen, Hoe gaat dat precies.
    Speel je daadwerkelijk wel gelijk met een splitscreen? Hoelang of hoeveel missies??
    Dus niet online, gewoon offline met z'n tweeen op de bank met een splitsreen

Vertel :thumbs:

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  8. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je hebt 14 missies, met CO-OP kun je die missies met 1 van je vrienden doen dan ben je dus met z'n 2en en dat kan ook met iemand anders op xbox live. Hoelang dat ligt eraan want je heb agent, secret agent, perfect agent en dark agent.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wel splitscreen, dat je samen door de levels loopt. En is het een soort storymode idee?

10. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    heeft iemand eigenlijk al die 1000 rounds survived, 100 DM games ,1000 dark ops achievements gehaald? 1 iemand in mn friendlist heeft net als ik 880 punten, de rest is gekapt bij 300-400:)

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep die heb ik al ik heb 850 punten ik moet alleen nog coop dark en single dark en perfect single en 5 missies dark single:cool:

12. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    cool..heb je 'gewoon maar gespeeld'of had je een snelle manier voor die 1000 games? Ik zie er namelijk tegen op om 1000 games te doen, dus vandaar.

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had geen zin om dat allemaal gewoon te doen veel te lang ik heb drie minuten met bots 5 kills en dan snel alle vijf kille en dan heb je er weer 1tje bij enzo door gaan dat duurt ook wel lang maar wel korter als je het allemaal speelt. En 1000 rounds survived en 1000 darkops games played heb ik zo gedaan: Met eradication 1 bot en 1 round en dan hem zo snel mogelijk killen en dat 1000 keer en dan heb je ze allebei:)

14. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    ok, tnx. DAn moet ik er toch maar aan geloven. heb nu 880 punten, moet echt ff de laatste 120 punten halen:)

edit: hoe lang duurde het ongeveer bij jou? Voor zover ik kan nagaan duurt het bijna 12 uur voordat je die 1000 games gedaan hebt:mad:

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  15. mars15

mars15 Guest

Gister weer even gespeeld. toch wel erg leuk spel eigenlijk online + spelen op een PC Monitor. is het spel echt mooi. op een normale tv valt het tegen

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij duurde het wel ff weet niet precies meer hoelang

17. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Perfect Dark Zero nu nog waard om aan te schaffen?

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel een aardig spelletje, het spel is vooral leuk in de multiplayer.

19. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou zeggen van niet, ik vind het spel erg leuk in online multiplayer, maar het grote nadeel is dat het nu niet zoveel meer gespeeld wordt. Voor de zomer had je altijd van elke mode wel een aantal leuke potjes, maar nu is dat al niet meer zo.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Denk het ook, straks heb je andere betere shooters zoals Gears of War, Rainbow Six Vegas en Call of Duty 3. Ik denk dat je dan weinig volk meer ziet online

Deel Deze Pagina