Gisteravond even door een oud xbox 360 magazine heengebladert (the official xbox magazine uk, redelijk betrouwbaar dus) en toen zag ik bij de preview van pdz iets heel interesants staan. Ik zou het wel willen scannen, als de scanner aangesloten was, maar dat is niet zo . Dus ik zal het maar gewoon quoten. Kill TV Nou vraag ik me af, zit dit wel in het spel? Volgens mij niet, want ik heb er niemand over gehoord en heb er zelf ook niks van gezien. Maar ik vind het zeker een hele gave feature die ik er heel graag in zou willen zien. Dus nu maar hopen dat het bij een update erbij komt. Maar zoals ook in het stuk staat, wat als clans willen oefenen zonder pottekijkers. Dus daar moet wel rekening mee gehouden worden. Daarnaast staat er ook nog iets over een ranking systeem Nou weet ik dat er vanalles wordt bijgehouden, van kills tot headshots, maar waar is de site waar je je stats kan bekijken? Als ze het beter willen doen dan halo 2, hebben ze toch ook wel een site nodig.
Net het spel (LE)voor het eerst gespeeld en wat een teleurstelling hey! Ten eerste zijn de graphics echt om te huilen. Vergeleken bij CoD 2 vind ik dit echt tien keer niks. De sp bevat echt weinig drive, het houdt je gewoon niet gespannen. De gameplay voelt echt nep aan en de bewegingen van de tegenstanders slaan echt vaak nergens op (zowel wat ze doen, als hoe het eruit ziet). Echter de mp vind ik zo mogelijk nog slechter. Naast de irritante menuutjes, is de mp niet echt veel meer dan met zijn allen heel hard rondrennen. Ongeordend, chaotisch, het bevat gewoon geen spanning. Ik heb er echt spijt van dat ik mijn CoD 2 hiervoor heb geruild.
dan hou je dus van slome shooters, ik vond namelijk persoonlijk cod2 helemaal niks, slecht gemaakt simpel in mekaar en veel te makkelijk pdz daarintegen is spannend leuk en snel
Ieder z`n eigen mening toch. Ik vind beide goed, maar ik vind het rails principe van CoD 2 maar leuk voor 1 keer. Daarna weet je alles al. Aan de andere kant vindt ik de absurd domme IA van perfect dark irritant. Maar ja, het is waar je van houdt, en ik ben toch iets meer perfect dark dan CoD fan
Hoe kan je andere standaard wapens nemen bij de SP missies? Eerst had ik een x een shotgun opgepakt waarmee ik altijd liep met nog een ander klein wapen. Nu heb ik via dat wapen menu voor de missie een OS/OP ofzoiets gekozen met een ander wapen erbij. Maar als ik nu wapens of iets oppak, heb ik die de volgende missie niet meer. Ook kan ik geen ander "normaal" wapen dan de OW/OP kiezen... Iemand?
je kan je inventory uitbreiden door een level uit te spellen met wapens die er nog niet in zijn. Dus de 1e level heb je alleen die beginpistolen maar zodra je vanaf de 2e level wapens vasthoud die je nog niet standaard hebt in de beginkeuze kan je die voor de volgende level ook weer kiezen in de beginkeuze
wapenwisselen tijdens een game is zwaar irri bij pdz vooral bij missies wilde net onderling wapenwisselen dus druk je y maar terwijl je dat indrukt loop je over een ander wapen en raap je dat op kende weer uw wapen zoeken. als ze da nou simpel hadden opgelost door gewoon singel y te doen wannneer je onderling wapen wisselt en y 2 sec inhouden waaneer je er 1 van de grond wil rapen
Veel last heb ik er niet van, maar ik heb het ook wel eens idd!! Wil ik mijn shotgun wisselen, en druk ik op Y. Vervolgens heb ik een klein k*t gweertje in mijn hand, en kan ik op zoek naar mijn Shotgun die vervolgens een eindje verderop ligt. Zo iets al bij HALO werkte wel lekker. Tijdje met X op het wapen blijven staan.
Ik speel nu met een vriend co-op op 1 xbox. Is het dan ook mogelijk dat hij wat anders krijgt dan die psp ? Want nu lukt het niet, we hebben al 3 levels gehaald maar elke keer moet hij weer met die psp beginnen. Of kan het komen omdat we de eerste level niet hebben gedaan
Nop, geen Clan ondersteuning in het spel zelf, zoals Halo2 wel heeft. Echter kan je zelf natuurlijk gewoon je clan maken en zo andere clan leden zoeken. Vaak hebben mensen, die een clan hebben dit in hun motto staan.
Ik had in de XBM gelezen dat er een counter-op mode en een Scenarie mode te downloaden zijn, waar kan je dat doen?
ALS ze er zijn, kan je deze downen bij de Marketplace hé . Even bij PDZ kijken of hij ertussen staat. Maar ik geloof dat deze toch nog moest komen. Of is hij wel nu al te downloaden?
Staat niet bij market place, dus daarom vroeg ik het.. Maar dan denk ik dat ze nog moeten komen *pakt XBM erbij :er staat niks over of het al uitgekomen is of niet.. kga wel even de rare site checken/googlen /Edit: Ik googlede, ik zag, en ik linkte
Een beetje oud nieuws. Er staat niks op de Rare site. Ik denk dat de nieuwe modes samen met de "grote 360 update" verschijnen.
Ze gokken eind februari dacht ik! Maar ik denk niet, dat hij daarmee gaat komen, aangezien die update los van de spellen staat, maar echt de Xbox 360 software matig cleaned. @ Xbox Neut Eindigt je maat wel het level met andere wapens dan alleen die P9P? Zoja, dan is het wel vreemd, en zou ik toch maar eens idd, het aller eerste level gewoon met hem door spelen. AL hoewel het daar eigenlijk niet aan hoort te liggen!
Wordt toch echt zwaar gestoord van PDZ. De teller van Caputere the Flag staat al op 117 en nog steeds geen achievement... ...maar we gaan gewoon rustig door...