1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik heb ik ook, maar het is nog vervelender als je voor de 1000 gaat. Dan kun je soms nog lang wachten...

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toch even doorgebeten in de sp en ik moet zeggen dat ik me er uiteindelijk best mee vermaak! Misschien toch ook maar even hetzelfde doen met de mp....

3. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha hopen dat ze o.a. ook deze bug gaan fixen als ze met de nieuwe scenario's komen. Nu hopen dat ze ook met nieuwe maps aan komen.

Hoe zit het trouwens met het kiezen van je mannetje? Heb je keuze uit veel personages om offline en online mee te spelen? Want bij perfect dark op de n64 had je wel een shitload. Long live elvis :cool:

4. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

als je uit een game quit terwijl ie nog nie is afgelopen telt ie ze niet voor achievement maar wel gewoon bij je stats, ik had ook 1300 headshots voordat ik de achiev kreeg

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik niet...ty dat je het ff zegt..dan zal ik daar ook maar uns opletten.

6. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    yep dat bericht heb ik ook veel gezien

het stomste is games waar je terecht komt en waar er nooid een einde aan komt
    dan heb je een paar kills en headshots en moet je quitten en is al je werk voor niets geweest

7. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik, al eerder genoemd, join je een game, dan zie je no time limit en een scoren van 5.415 tegen 5.233... foute boel.... Daar komt gewoon geen einde aan... :+
    Maar goed, ik blijf lekker doorgaan...

8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kwam er net zelf achter. Hij moest gewoon inloggen met zijn profiel, wist nog geen eens dat dat kon 2 profielen tegelijk die ingelogd zijn :).

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt dus geen kills bij je stats als je quit. zo had ik namelijk 500 kills, ik deed een game die mij te lang duurde ( had 240 kills gemaakt) quitte en stond nog steeds op 500 kills.

weet overigens iemand hoe je dark agent kan spelen? of moet je eerst alle levels uitspelen op perfect agent in plaats van 1 level. ik dacht doe level 1 alvast op perfect en dan meteen dat level op dark

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, eerst alles op perfect en dan kan je pas dark spelen. Wat jij deed wou ik namelijk ook doen :)

11. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals al eerder gezegd ben ik aardig aan het knallen in Capture the Flag (hier de 100!). Apart houd ik bij de aantal vlaggen die ik meeneem. Nu zit ik al op 161. Heel fijn, nog geen achievement unlocked. Nou vraag ik me af, 100 vlaggen is daadwerkelijk 100 vlaggen óf moet ik 100x winnen met Capture the Flag?

12. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    neej 100 vlaggen capture, je kan het ook een stuk makkelijker doen met een glitch (als je daar aan doet)

13. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Glitch? nee dank je, ik ga tot het bittere eind... al hoewel... Over glitch gesproken, laatst teamdeath match in de woestijn gespeeld. Lopen een aantal teamgenoten in de lucht... Heel vaag.... bijzonder was ook wel dat onze scoren op -31 stond.

14. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey even een vraagje. Bij missie 3, Rooftop Escape, krijg je op een gegeven moment een new support objective - nullify killian. Is het mogelijk om hem uit te schakelen, of blijft hij daar gewoon een bepaalde tijd hangen? Want ik heb namelijk een filmpje gezien van die missie, en de gast die speelde wachte gewoon tot killian weer vertrok. Ik heb zelf geprobeerd zijn vliegtuig neer te halen, maar hij ging maar niet neer.

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    neen je moet die vijanden doden en op een bepaald moment gaat hij weg.

16. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    nee, als je die objective wil halen moet je gewoon op 1 van zn motoren blijven schieten.. dan gaat ie na een tijdje ook weg (zijn voertuig geeft dan een error), maar dan is die objective wel completed ipv failed.

17. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die jungle missie ziet er wel erg mooi uit. Op welke gevoeligheid spelen jullie PDZ? Hij staat bij mij nu op 100, speelde eerste op standaard (50)

18. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op de standaard, 50 dus

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Standaard..

20. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gevoeligheid 100 maar alleen omdat ie niet weiter kan....

Deel Deze Pagina