Hey nog een vraagje. Ik heb net filmpjes gezien van alle missies en wat me opviel was dat de levels erg groot waren maar dat er erg weinig tegenstanders waren gezien de grootte. De persoon liep de grote opslaghallen waar de enige hindernis camera's waren. En soms werden er hele lange afstanden afgelegd zonder maar enige vorm van tegenstand. Zo lijkt mij de singeplayer behoorlijk saai, en het lijkt erop dat de eerste 5 missie's leuk zijn en dat daarna het niveau van de missies met grote stappen daalt, maar de grootte juist toeneemt. Beleef je dit ook zo als je speelt, of merk je dat niet omdat je er dan in zit? Want ik zit nog steeds te twijfelen of ik em ga halen
Hehe dat maakt mij niks uit, ik haal alles bij de c-square, ook al is het daar duurder. Je moet je favo gameshop wel steunen he
Oké, dan wil ik je eigenlijk behoeden voor een miskoop. De SP is eigenlijk totaal NIETS. Althans, dat is mijn mening, en velen mensen in mijn omgeving die het spel ook hebben zijn het daar zeker mee eens. Het loopt op een of andere manier niet, waardoor je het gewoon niet prettig spelen vind. Gaan we echter over de MP praten, dan wordt het een ander verhaal. Ik denk dat je met dit spel, een toffe shooter in huis haalt, waarmee je je online zwaar goed mee kan vermaken. Echter moet je dan dus wel live hebben. Dus ik weet niet waar je graag voor gaat....
Ha, net m'n eerste paar potjes online gedaan. Best humor. Ik zie dat ik nog bijzonder veel moet leren. PD0 is ineens een stuk leuker.
Ik wou hem bijna verkopen PD0 omdat ik geen gold nog ga kopen omdat ik een paar maanden naar azie ga. En voor de singleplayer ervaring hoef je het ook niet doen, maar toen begon ik het met een vriend te spelen in co-op op perfect agent. Dat is hetzelfde niveau als halo co-op. Misschien nog wel leuker en gevarieerder, omdat je ook tactiek moet toepassen, wapens kiezen, sub opdrachten etc etc. Nu zijn we op de helft met perfect agent, dus we hebben nog wel even te gaan. En online kan het wel leuk zijn, als je in de goede game terecht komt. Het enige wat ik echt veel speelde was eradication toen ik 1 month free gold had.
waarom kan je de save game niet van je harddisk op een memory card zetten? mijn 2e xbox is kapot en heb geen zin om voor de 3e keer weer helemaal opnieuw te moeten beginnen
Me 2. Ik had vanavond weer zoiets vets in Eradication. Ik had Mines gekocht en er eentje op het plafont geplak, maar ik werd neer geschoten en was m'n mines kwijt. Werd ik weer tot leven gebracht door een team mate maar die werd neer geshoten vlak nadat ie mij hielp. Ik rende naarbinnen, pakte een SMG, ging achter een muurtje staan. Op het moment dat de laaste 3 enemy's binne kwamen shoot ik om het hoekje op de mine, BOEM, alle drie dood. Blue Team Wins!!!!
vind die 11e echt irritant, want ik schiet steeds die jonathan af en dan is het weer mission failed... maar de rest is zeker wel vet, alleen jammer dat die 10e erg makkelijk is, en die 4e weer erg moeilijk, rare volgorde vind ik dat...
Ik vind Bridge Assault echt een heel tof lv. Lekker groot en je krijgt echt het gevoel dat je moet uitkijken voor snipers. Alleen de eindbaas vind ik te makkelijk. Ik versloeg hem in 1 keer op perfect agent.
mmm kga ik vanmorgen pdz online spelen. begin ik met darkops, krijg ik bij elke macth reconnecting en paf klig eruit terwijl de match wel nog voort doet mmmmm. neem ik een match met slechtere conectie dan gat het wel. zou dit kunnen te maken hebben met mijn internet connectie of door die update van gisteren
denk aan jouw internet connectie, want ik heb daar geen last van, wat ik wel heb sinds de update is dat als de host van een game heeft geleaved, we vervolgens het potje afmaken, als ik dan terug naar de lobby wil gaan dmv start in te duwen doet ie dat niet... erg raar
mmm jah maar bij mij gaat de hot weg en ga ik er ook uit zal wel aan de connecite liggen want bij games met slechtere connectie gebeurt dit niet mmm nogthans nog nooid voorgehad
Sinds de dashboard update heb ik wel totaal geen last meer van het feit dat PDZ blijft hangen als ik het spel wil afsluiten d.m.v. naar het dashboard te gaan.
Jah, ik ook niet, en dit klikt misschien vreem maar het lijkt alsof ik minder FrameDrops heb in PDZ. Hopelijk komt er nog een PDZ Pal patch zodat we dezelfde frame-rate hebben als de NTSC versie...