Het gebeurt me nogal eens dat tijdens een online game - eradiction e.d. me wapen wordt afgepakt door een tegenstander. Weten juliie hoe je dit moet doen? In het instructieboekje kan ik niets vinden. Alvast bedankt.
Gebeurt regelmatig met Onslauht, bedenk zelf maar hoe handig dit kan zijn De jongens die dat doen willen niet zeggen hoe je dat moet doen. Zou het een speciaal trucje/glitch kunnen zijn?
zucht ben hier voor de achievement van 1000 deatmatch games aant gaan, ben al op 1401 games!!! heb ik de achievement? nope ik weet dat als je de game niet afmaakt de game niet voor achievements telt maar wel bij je pregame stats komt te staan. nou heb ik er 1401 games staan en kan ik me voorstellen dat ik er 100 games niet heb afgemaakt maar dat ik bij 400 games voortijdig ben weggegaan is zwaar ondenkbaar. ik speel allleen maar deathmatch voor achievements dus als ik 1000 sniperkills moet halen zet ik ff wa bots aan. leaven doe ik dus nie zo vaak met deatmatch. weet iemand of er nog speciale voorwaardes zijn om die achievement te halen? moet je er bijv 1000 winnen of moet de game langer als 1 minuut duren?
Neej hoor, je moet gewoon je vuisten selecteren door bv je wapen weg te stoppen en dan de secundair function gebruiken ( bij mij right trigger). Als je dicht bij iemand bent, kun je dan het wapen afpakken en gelijk gebruiken.
in de game lobby gewoon klik uw naam met A en pregame stats staat hoeveel kills je het hoeveel games played headshots etc
WaZaa?! Wist ik niet. Klinkt zwaar gaaf opzich . Maakt niet uit, wat voor wapen het is? Hij is gewoon altijd af te pakken. Toch maar eens proberen dan.
moet je online weer helemaal opnieuw beginne met je kills en alles want ik keek gister bij me pre-stats en daar stond 0 kills en alles (nog nooit online gegaan met dit spel) terwijl ik ofline al een hoop potjes heb gedaan.
Voor het afpakken van wapens gebruik je alt-fire tijdens als je zonder wapen slaat. Het kan dacht ik alleen als je genoeg ruimte in je inventory hebt.
wapen afpakken kan altijd ook als je geen ruimte heb dan valt het wape van je tegenstander gwoon op de grond
Ik heb nu (offline) ongeveer 500 flags gecaptured, maar nog steeds niet de achievement 100 flags captured. Maar moet je ze echt zelf capture'en of mag het ook een teamgenoot zijn ?
Ik hoor dat wel meer mensen roepen idd. Ik neem er de moeite nog niet eens voor, aangezien ik de Missies maar niets aan vind. Laat staan, hoe moeilijk Dark Agent wel niet is . Iemand die hem al heeft uitgspeeld op Dark agent?