Tuurlijk is het mogelijk: http://live.xbox.com/nl-NL/profile/...entDetails.aspx?compareTo=OniRyo&t= ]:*iAs
Damn Die Achievements zijn wel al te moeilijk te halen? nu al zo'n 1364 Darkops games gespeeld en nog steeds niet die Achievement
Doen ze idd wel lekker. Je zit dan echt veel dit spel te spelen gek, wil je al die achievements halen. Speel het spel de laatste tijd niet zo veel meer, aangezien ik een week geleden King Kong tegen Kameo had geruild. TOen King Kong uit gespeeld, en ga vandaag aan Condemned beginnen. Maar als ik het speel, ben ik al een aantal keer gewoon in een games gekomen, waar er f*cking wordt geclitched.....
al 1600+ deathmatch games maar nog geen achievement voor de 1000 alsof ik er 600 heb geleaved right we gaan nogff door
geen idd maaaaar ik hou ermee op d8 ff dat als ik 1000 deatmatch games zou winnen dat ik zeker de achievement zou moette krijgen maar dus ook niet ik heb nu 1682 deathmatch games gespeeld en 1001 games gewonnen dus moet wel bug zijn maargoed ik ga morge call of duty 2 halen dan schiet ik wel mn frustraties op die nazi's af
Het gaat alléén over de games die je afmaakt /Edit: oh shit, als je er 1001 hebt gewonnen heb je ze ook gewonnen natuurlijk excuus
Ik heb hetzelfde met de achievement 1000 kills in Team Killcount. Heb nu namelijk een totaal aantal kills van zo'n 2400. waar er misschien grof gegokt nog geen 500 bij Darkops zijn gemaakt. En de rest in Deatchmatch. Waar ik grotendeels team Killcount speel. Hoop dat ie toch snel gaat komen..
Ik heb alle Achievements op PDZ!, En jij niet Nee maar nu ga ik wat meer PGR3 spelen heb alle Cone Challenge afgemaakt op Platinum dus het gaat al goed
ja tis egt vaag bij PDZ kleine bug zit daar in wel zwaar irritant hoop da ze et daar bij rare of microsoft ook door hebben en snel fixen
Ik heb het Forum doorgezocht, maar ik kon het antwoord niet vinden. Kan je nu offline ook Achievements halen in offline Multiplayer?