Heb de game vandaag ook gekocht. Net ook ff twee potjes op Live gespeeld. Game valt me tot nu toe een beetje tegen. De SP speelt nogal stroef en online is nog erg wennen. Ga zo snel verder
Mijn 360 loopt ineens helemaal vast op dit spel. Echt vaag, spel doet het wekenlang gewoon goed, is er niet uitgeweest en nu loopt de boel vast (allemaal rode blokjes).
Da's wel heel vervelend. Het gebeurt nu continu? @ Sparks De SP vind ook ik niet zo leuk, en ben daar ook maar mee gestop. Met de MP moet je gewoon even bezig zijn, en dan kom je er idd vanzelf wel achter of het een spel voor je is ofniet.
Heb gisteren een potje gespeeld waarbij je van die gebieden moet bewaken. Was in een wedstrijd waarin ook bots mee deden. Was wel leuk Had steeds een kill streak van rond de 10. Vooral de wapens zijn nog erg wennen bij mij. Ze reageren ook niet zo snel als ik af en toe hoop. Maar goed, ik ga er vandaag gewoon weer ff mee verder oefenen
Er komt een update van zowel Perfect Dark Zero als van Kameo. Hopelijk halen ze bij Perfect Dark wat grafische foutjes uit het spel.
En ik hoop dat de Counter-Operative Mode ook gratis te downloaden is. Het lijkt me dus zo stoer om met z'n tweeën de SP tegen elkaar te spelen. Eén iemand speelt Joanna Dark, terwijl de ander een speler uit het SP verhaal speelt. Een tegenstander van Joanna dus!
ik hoop dat ze zorgen dat je kunt team kiezen in teamkillmatches want ofwel vind ik het niet,ofwel is het echt niet mogelijk om van team te switchen in de lobby voor de match en dan krijg je wedstrijdjes met 8 tegen 2 en das ook zware suckage.
Als de mogelijkheid om van team te veranderen aan staat kan het alleen als je in leven bent. Dus als je met eradication dood bent gegaan moet je een ronde wachten voordat je kan changen.
Hoe krijg je de ViB Blade in Story mode Ik wilde aan jullie vragen hoe je de VIB Blade in de Story mode krijgt???
Bij Mansion Infiltration waneer je achter de deur bent en dan naar de laser kamer gaat staat hij in de midden in een glasen ding