1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 17 jan 2006.

1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor je hulp;)

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de eindbaas Disarmen.

3. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je doen maar dan kriede da zwaard nie :) hij haalt em gelijk trug met zijn powers tenminste op perfect en dark niveau is da

4. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    als ie doodgaat als je dat zwaardje hebt kan ie em toch niet terug halen met zn krachten? :p

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Valt mij op dat ik nog nooit secondary and 3e (?) mogelijkheid van wapens heb gebruikt. Weet niet eens hoe het moet en wanneer het echt nodig is.

Heb dit spel al 0 keer online gespeeld en wil dit maar is gaan doen (zal wel flink worden neergemaaid elke keer :p), en dan heb ik gelezen dat de secondary functie belangrijk is?

Kan iemand dit simpel uitleggen?

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm....

Bij veel verschillende wapens, is de Secondary Functie....

Of,
    Een silencer op het gweer
    Of
    Een granaat functie.

Die silencer is zwaar handig op je gweer, omdat 'wanneer' je schiet, je niet op de rader zult verschijnen van je tegenstander :).
    Heb je die niet, dan kom je dus op de radar als je begint te schieten.

Die granaat functie is gewoon handig, aangezien je wanneer je daarmee raak schiet, je al heel wat armor eraf knalt!
    En je de tegenstander dus veel sneller doodt hebt.

Verder hebben andere gweren nog wat tweede functies waar je niet zo heel veel aan hebt moet ik zeggen.
    Dat is gewoon een functie van testen :).

Met de shotgun verander je bijvoorbeeld in een groen poppetje op de radar bij de vijand. DUs ze zien jou als vriend.

7. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Wat lul jij nou weer, de Shotgun is hartstikke handig.
    Je kan de vijand daardoor spotten op de radar

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij bedoelt de derde functie van de shotgun, en die kan wel goed zijn hoor. Ik zelf gebruik bes wel vaak de shotgun, vooral vanwege de radar sweep.

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Tha Sven

Ik bedoelde idd dat dat ook een hele prettige functie is! :)

@ frankverspeek

Ik bedoelde ook met mijn laaste zin, dat de Shotgun heel prettig is.

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen punten voor 100 x Deathmatch

Ik heb nu al zo'n 200 Deathmatch's games gedaan,maar krijg nog steeds geen punten voor die 100 Deathmatch.Is dit bij jullie ook zo?:confused:

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  11. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker alleen heb ik 1682 deathmatch games gespeeld (waarvan 1001 gewonnen) en nog geen achievement.
    als ik jou was zou ik doorgaan totdat je 100 deathmatch hebt gewonne, want dan weet je zeker dat je er 100 hebt gefinished. en krijg je em dan nog nie heb je net als mij een bug in je spel :)

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor de info,jij bent trouwens ook heel goed in Perfect Dark zero zo te zien;)

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hem wil je niet tegenkomen ;)

Ik ben inmiddels enkele malen online geweest met PDZ, echter kom ik constant in lobbies met Amerikanen/Engelsen, ook met lag volgens mij. Ik doorzeef enorm vaak iemand, maar die gaan dan maar niet dood...
    Ben benieuwd wanneer ik is in een NL lobby kom.

14. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik heb zeker al 3000 Kills in Deathmatch Killcount en geen Achievements. We spelen steeds met een paar man en wat BOTS erbij Snipers Only, wie de meeste sniper kills heeft per keer. Nou maak je daarbij 9 van de 10x wel een headshot. Per keer maken we ieder 250+ Kills, en we hebben dit al zeker een keer of 10 gedaan. Maar geen Achievements dus. Daarintegen krijg je sommige Achievements op vreemde momenten, zo had mijn broertje de 100 Headshot kills gehaald, na 2 potjes ViBlade Only, en verder die dag geen spelletjes gespeeld. Het komt dus allemaal wel, het duurt alleen even.

15. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    met die ViBlade's kan je ook headshots maken hoor! Richt maar eens op het hoofd tel ook als een headshot.

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    euh, nee, ik heb nog nooit Headshot in beeld zien staan met een ViBlade, en mijn broertje ook niet. Daarbij tellen ViBlade kills als Melee Kills. Trouwens, het zou de naam Headshot nooit mogen krijgen, gezien je geen shot maakt. Headchop misschien

Ach, ik heb net gekeken, ik heb er nu 1900+ Headshots staan, en ik speel niet in oneindige rooms, en maak ze allemaal af. Maar goed, dat komt allemaal wel.

Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook al over de 1000 sniper kills (1112 met een jackal)

En ook nog steeds de achievement niet|:-

18. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik en een vriend komen niet verder met co-op in lvl 2 of 3.
    het is dat lvl waar je in een car-park begint en die motor gasten moet neer knalle.
    als we voorbij al die gasten zijn en die deur hebben geopend, moeten we die camera's knalle en een paar gasten.
    als we dat gedaan hebben moeten we een deur openen met je loctopus maar dat lukt niet.
    de eerste keer dat hij groen word lukt hij maar de 2e keer blijft hij groen maar er gebeurd niets.

hoort dit zo of is het een bug?

als dat zo hoort, hoe kan je daar binnen komen dan?

ps: op secret en agent lukte het wel gewoon.

19. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja ik weet wa je doet. als je uit die garage loopt en gelijk de hoek om gaat en een klein stukje loopt (let op camera) staat aan de linker kant een man die aan zon robot (of wa et ook is) zit te werken. daarmee moet je praten en als je het goede zegt stuurt hij de robot naar binnen en kan je er achter aan lopen.
    voordat je met hem praat haal ff wa bewaking weg daar met een silencer.

let wel op dat je niet gezien word voordat je met hem praat want dan begnt hij ook te schiete.

ps: het loctopus gedoe is geen bug tis mogelijk om em open te krijgen.:)

20. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx.
    maar hoe praat je met die gast??
    gewoon erbij staan?

Deel Deze Pagina