1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 6 dec 2005.

  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook zien hoeveel players je al hebt infected? en hoelang je al overleefd hebt in onslaught. Oftewel, alle dingen die nogdig zijn voor achievements. Een aantal van deze dingen zie ik er namelijk niet bij staan.
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit gewoon vast in Missie 4 op Perfect Agent :{

    De missie in een sneeuwachtige omgeving met een soort gebouw dat je moet infiltereren. Het in het gebouw komen is een eitje, maar dan blijf over: Infiltrate Mansion....:confused:

    Ik ben door het laser doolhofje heen en zo kun je naar boven een trap op, of door het binnenplein. Maar als één guard mij ziet, ben ik de sjaak! Er staan 2 guards bij die deur waar ik naar binnen moet, maar als ik er een een headshot geef vanuit een hoekje waar niemand mij ziet, is de missie nog steeds mislukt :confused:

    Help!
     
  3. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je binnen bent, gewoon met je vuisten rondlopen ipv met je wapens en naar de deur met de 2 bewakers lopen (had je gedacht dat het zo makkelijk was?) :9 :D
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt zo makkelijk :eek:
    Ben ik vermomd ofzo? Hoe wist je dat?
    Zeker in de briefing :p....mja die skip ik meestal....niet goed dus
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets wordt gezegd zodra je het gebouw in gaat. Je bent niet vermomd maar er lopen daar meerder gasten rond die daar te gast zijn (woordspelingkje :9). Als jij daar dan zo rond loopt zal je ook wel aangezien worden als gast.
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen?
    ik zit helemaal vast bij de tiende missie, die in die jungle tempel.
    ik moet naar beneden komen en een bug planten. maar telkens kom ik op een punt waar ik bij een gigantisch gat kom waar ik niet overheen kan. dat gat vlak na al die gastjes in zo een dichtbebosd stuk waar ventjes met psi guns zitten.
    alvast bedankt
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al eens eerder gevraagd op pagina 1 :9

     
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks.
    ga meteen proberen.
     
  9. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game op agent uitsgespeeld ik krijg alleen mijn gamerscore gebeuren er niet bij. wtf?
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    kan effe duren voor dat je dat krijgt
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    duurt al een week dus lijkt me sterk
     
  12. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er aan of je het op een offline of een online profiel hebt uit gespeeld.
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    euh wel gewoon hij logt automatisch in en daarop in singleplayer uitgespeeld, geen co-op dus
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    weet iemand hoe je de baas afmaakt in missie 13 ??
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    iemand ?
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem gewoon afknallen en dat komt hij op een keer naar je toe met zijn zwaard en dan moet je zijn aanval ontwijken en zijn zwaard pakken om hem daarna in elkaar te slaan met dat zwaard. Mission completed...
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    SuperDragon nemen en 2 granaten op hem schieten als hij beneden is. Dan doen wat BuLLeTTiMe 88 zegt. Om zijn zwaard aanval te ontwijken moet je op het juiste moment naar links of naar rechts rollen.

    Shotgun werkt ook redelijk.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    en met welke knop pak je het zwaard af dan?
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook in mansion infiltration het zwaard krijgen en dat meenemen in het laatste level. Als je bij mansion infiltration in het gebouw komt en je gaat rechtsop kom je in dat "laserdoolhof". In het midden hiervan staat dat zwaard. Dan moet je nog de baas in een keer halen om het zwaard te mogen meenemen. Als je dan de laatste missie gaat spelen geef je die gast eerst een paar headshot met de superdragon. Zodra hij beneden is ontwijk je hem door weg te rollen. Dan ligt hij op de grond en kun je hem makkelijk afmaken met het zwaard. Ik heb die missie zo binnen twee minuten gehaald op perfect agent.
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is de A-knop... :)
    (uiteraard ligt dat eraan hoe je je controller hebt ingesteld, maar in de default is het A)
     

Deel Deze Pagina