Hij moet natuurlijk wel eerst zijn zwaard laten vallen. Dit gebeurt zodra je wegrolt als hij je wilt slaan. Dan gaat hij op zn gezicht en laat het zwaard vallen
hmmm, vreemd, als ik er overeen loopt geeft'ie toch echt een A aan... Misschien komt dat omdat ik altijd het plasma wapen gebruik... ...en ruimte heb voor een ander wapen... Overigens heb ik nog een vraag aan u allen: Is Perfect Agent nou echt zo belachelijk moeilijk? Het lukt me niet echt helemaal (laat staan Dark Agent in Co-Op).
Perfect Agent valt wel mee. Dark Agent is ook te doen. Maar wat me opvalt is dat de betere spelers online de SP helemaal niet spelen en er zijn personen bij de de SP op DarkAgent hebben uitgespeeld en er online helemaal niks van bakken...
Je kan natuurlijk ook gewoon de viblade kiezen als wapen, dan hoef je zn wapen helemaal niet te pakken.
Probleem is dat hij dan meteen wegrent. Als hij de viblade dropped (en jij pakt hem op) rent hij wat versuft rond en kun je hem makkelijk een paar keer slaan.
Daar heeft het niets mee te maken. Speel je soms met classic controls? Want de meesten hebben hem op standard gezet. Daar zal dan wel verschil in zitten.
ik snap niet hoe je verder kan gaan waar je geblven bent.. bijv. in missie 4 ga ik elke keer dood bij die deur. Maar dan moet ik weer van voor af aan beginnen daar word ik echt heeeeel moe van is er geen checkpoint systeem of zo ..
Ja maar die krijg je als je voorbij de 2 de deur bent. en alsjij in het gebouw bent berg je wapens op en je kan zo doorlopen.
ja, naar links/rechts drukken op de D-pad en op A drukken.. als dat gastje aan de andere kant vriendelijk doet moet je charm doen, als ie begint te lullen over maintenance moet je bluff doen en threaten weet ik ff niet..
Ik zit nou echt vast bij lv 12 bridge assault. Ik kom makkelijk voorbij de brug, maar daarnazit ik vast bij al die vijanden met plasma rifles. Ik gebruik zelf ook een plasma rifle maar het lukt me gwoon niet. Iemand wat tips misschien?
niet op ze afgaan maar altijd van ze weg lopen dan zie je hun kogels op je afkomen en dan heb je tijd genoeg om ze te ontwijken. Gebruik zelf een assault rifle. Of gebruik veel de cloak functie van de plasma rifle. De tegenstander ziet je dan niet.
Nou, bij Bridge Assault bij het Einde liep ik gewoon langs hun heen en ik kwan gewoon naar het einde lopen dus Ren zo snel naar het einde zonder wapen.. en klaar