1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerdelta, 6 dec 2005.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waar kan je die dingen vinden?
     
  2. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    niet in dat level..

    -mission 09 jungle nogwat. bij die brug met jetpacks... gastje aan de andere kant van de brug heeft er een
    -mission 07 trinity infiltration. in het begin, waar je tegen die cowboy gasten vecht.. in een van die dozen in het midden..
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en in de vierde missie, als je tegen de "ik weet niet meer hoe ze heet" vrouw, op het einde moet vechten (virtueel gevecht, ook standbeelden tegen je), als je het goed doet, mag je na een tijdje kiezen wat je er bij wil krijgen, dat wapen spawnt in het midden, je kan kiezen uit, hawk boomerhang, ammo voor je pistol en ehm, nog een, dacht een s-dragon maar niet zeker
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat is waar maar ik las ook dat er ergens bij de Rooftops een Boomerang lag maar ik weet niet meer waar maar bij Mission 4 bij het meisje waar je tegen moet vechten en als je de Boomerang kiest en uitspeelt dan krijg je de Boomerang niet want er zit geen Checkpoint in...
     
  5. UltraTiger

    UltraTiger Unregistered User

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan kiezen tussen -hawk boomerang -combat shield -m60

    maar geen van die wapens die je in dat gevecht oppikt mag je houden, omdat het een simulatie is..

    ja dat heb ik ook ergens gelezen, maar ik heb er nooit een gevonden
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook op zoek naar de hawk. Op verschillende plaatsen zeiden ze dat ik hem bij rooftops escape zou kunnen krijgen. Ik heb het hele level doorlopen en de enige plek waar hij nog zou kunnen liggen is in 1 van de kratten bij het gevecht met dat vliegding. Daar heb ik niet rustig de tijd gekregen om hem te zoeken. Toen heb ik hem maar bij Trinity Infiltration gehaald. Stukken makkelijker ;)
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al gelukt, maar ik heb de threat Detector gebruikt en dat hielp echt enorm, ik had ze toen ik een keer allemaal dood, ik had trouwens wel een moeilijker eindgevecht verwacht..
     
  8. AwakedDevil

    AwakedDevil 2fast 2furious :D

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    panzer die een topic eeft gestart
    da is geen goed idee :p
    daar komt gwn misserie van :p
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat op??? blijf gewoon on-topic
     
  10. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Brandt, ik heb je even een mailtje gestuurd.
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, ik heb je er ook eentje terug gestuurd ;)
     
  12. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dan vraag ik me af naar wel adress je dat dan hebt getuurd even kijken welke ik me hier mee heb geregistreerd...
     
  13. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    idd brandts :9
    ik ben er nu zelf ook schuldig aan maargoed
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier miss wat tips om zheng li te verslaan bij de co-op. Zelfs secret agent lukt me gewoon niet..
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem een plasma rifle en een viblade mee. Blijf altijd bewegen en knal zhang-li een paar keer met je plasma voor zn kop. Op een moment springt hij naar het plateau waar je zelf op staat. pak je viblade en wacht totdat hij op je afkomt. Zodra hij je wil slaan, rol je weg en dan valt hij op de grond. Dan kun je hem doden door hem een paar keer te raken met je viblade. Doe dit dan ook bij de tweede. Is allemaal heel makkelijk. Als je begint kun je het beste afspreken dat jullie beiden een andere zhang-li in de gaten houden zodat je weet wanneer hij naar beneden komt.
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar waar kun je de viblade krijgen? In welk level? In de sp kon je nl zijn zwaard afpakken en hem daarmee doden, maar dat wapen mag je blijkbaar niet houden..want hij zit nog niet in mijn inventory..
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mansion infiltration. Als je in dat gebouw bent en je gaat naar rechts, dan vind je in het midden van alle rode lasers een viblade.
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ty ik heb hem gevonden en nou is het eindlevel best wel makkelijk, heb hem nu ook op perfect agent gehaald. Ben nou bezig met de andere levels op perfect agent.
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Suc6, en dan later nog Dark Agent ;)
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm ik heb toch wel een vervelend probleem. Op het moment ben ik PDZ op Perfect Agent aan het spelen maar in lvl 2 (Subway : Retrieval) zit ik vast in de 'area' zodra je die garage uitkomt.
    De enige mogelijkheid om verder te gaan lijkt een deur te zijn waar je je loctopus kan gebruiken maar daar zit mijn probleem.
    De eerste 'unlock' gaat zonder problemen, en dan gaat het gewoon nietmeer. De loctopus is groen maar hoe traag ik ook draai of op het groen blijf hij wil maar niet unlocken.

    Edit: het gezegde '3de keer goede keer' bracht raad en heeft me voortgeholpen.
    Het was te lang geleden dat ik die loctopus had gebruikt denk ik want blijkbaar moet je ook je 2de stick bewegen, in elk geval ben ik er uit.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006

Deel Deze Pagina