Je drukt naar boven, dan heb je geen wapen meer in je handen. En dan doe je dat knopje rechts boven op je controller (dus niet de rechter trigger maar die daarvoor). En dan maakt ie een soort grijp beweging . (Bij welk wapen heb je dat trouwens dat je dubbel word, lijkt me wel leuk )
Wie o wie kan mij helpen!??? Ik kan niet online komen met pdz!! elke keer als ik online wil staat er lost connection ofzo. Dat soort dingen dus!! En ik weet niet hoe ik nu gewoon online een potje kan spelen Heeft iemand hier nog mee te maken gehad?????? Alvast bedankt!!!
Volgens Fardo ligt dat meestal aan dat je NAT niet op open staat. Als je hulp hierbij wil hebben denk ik dat je het beste met hem contact kunt proberen te leggen. (tenzij je direct weet waar ik het over hebt en zet zelf kunt verhelpen )
Ik heb het geprobeerd en het werkt goed. Eerst zat ik altijd met mn pistooltje 10 keer op iemands hoofd te schieten. Nu ff de rechterschouderknop en voila, wapen afgepakt. Net had ik ff een bommenwerper gejat. Nou, dan zijn die kills in infection een stuk sneller gemaakt
lol Haha volgens mij heeft de CMP die secundaire functie Hoe je wapens steelt kan ik je zo ook niet uit mijn hoofd vertellen, maar ut zal vast in de handleiding staan EDIT : Lama, de antwoorden zijn al gegeven zie ik net
Ik sit i ee potje die al sids 16.00 uur esig is.. is dat ormaal? oja, ik hep u over de 100 kills..als ik de game leave, krijg ik da al die achievemets of moet ik wachte tot de game over is? p.s. srry, toetseord doet érg vaag..
je kan een wapen jatten door 2e functie van slaan te gebruigen. dus inplaats van iemand in elkaar te rossen pak je dan z'n wapen af.
Jah, dat zijn van die oneindige potjes volgens mij. Zonder tijd en kill limiet gaat het maar door en door en door. Dat is dan een fout van de host volgens mij. Je moet wel stoppen en dan ben je al je kills kwijt.
Ik heb effe een vraagje. Is dit de beste shooter om te kopen voor de 360 want volgende maand heb ik weer geld. Of kan ik beter wachten op GR3?
Ja ik zag het net op IGN want er stond bij GCshop.nl 15/02/06 Maar dan koop ik wel PDZ. Ik heb tegen de tijd dat ik PDZ heb wel live werkend. ( Mijn pa gaat nog een draadloze switch erbij kopen ) dus noteer me maar op dah lijst
Volgens mij wel, want als je tijdens een potje stopt raak je je statistieken kwijt. Je moet toch een keer stoppen aangezien jouw potje steeds maar blijft doorgaan. Ik zit ook wel eens in zulke potjes, maar dan ga ik gauw weg
Ja. Het is wel zo dat ze bij de stats wel mee tellen. Die is tevens ook de reden dat sommige mensen hun achievements niet krijgen. Als ik 20 headshots maak in een game en ik leave voor het einde dan tellen deze niet mee voor de achievements terwijl ze wel bij je pre-game stats staan!
Vaag, ik wist bijna zeker dat als je leavde dat die dan ook niet voor je pre-game stats meetelden. Ik zal eens kijken straks.. Maar het lijkt wel een logische verklaring voor het niet krijgen van de archievements..
Ik heb het al een paar keer gehad dat he host mij eruit gooide omdat ik in DarkOps hun hele team in 30sec geraped had. Daarna waren die stats gewoon bij geschreven!