Voor kills geldt het niet. Ik maakte net een paar kills, leavde, en deze werden niet bij de pregame stats bijgeschreven.
Zijn er Mensen die een Clanmatch willen spelen, 4 vs 4 , team killcount of eradication, stuur me een berichtje
ik heb al die achievements die ik zo'n 6 pagina's terug al postte nogsteeds niet...... die zijn al van ver voor oud en nieuw
Ik zag laatst een post van iemand die iemand anders zocht om dark-agent co-op te spelen. Nu zit ik net op dark-agent en nu zoek ik ook een co-op speler op dark agent. Ik weet niet meer wie dit eerst gepost had daarom plaats ik ff dit bericht. Als er iemand anders is die dark-agent op co-op wil spelen is hij welkom (je moet dan wel zelf op dark agent zitten anders krijg je geen achievements ) edit: stuur me maar een pm, dat werkt wat makkelijker
Hey mensen, ik heb sinds zondag Live! en mensen die zin hebben in co-op of combat arena mogen me toevoegen.
Pracht spel online zeg, eindelijk het gevoel een lekker 3d shooter in huis te hebben. Vooral die wapens oppikken is tof speel alleen nog maar teamcount of team killcount
wat is dark ops eigenlijk is dat net zoals bij doom3 een co-op? ik speel alleen maar team killcount......
zonde joh! eradiction is egt lijp, 1 leven en op counter-strike style wapens kopen. infection is ok wel lache maar als je eenmaal darkopp speelt hedde egt genoeg van (team) killcount believe me