Valt wel mee hoe moeilijk het is. Heb nu 300 kills waarvan 200 headshots online. Ik richt dan wel alleen op de hoofden en gebruik vooral de FAC-16 en de SuperDragon.
Dat hangt af van het wapen, als je tegenstander vol armor heeft kan je hem alleen maar met sniper en rocket met 1 schot killen. Met bijvoorbeeld falcon heb je al snel 5 headshots nodig.
Zodra de armor eraf is, is 1 headshot genoeg. Je moet sowieso ff achter komen welke wapens in welke map goed zijn. Vooral in DarkOps is dit van belang!
dat is die soort ''counter strike'' achtige mode, waarbij je aan het begin van elke ronde een x aantal credits krijgt en verschillende wapens kan kopen.
net weer ff gespeeld, niveau is flink omhoog gegaan, heb in een Nederlandse sever gespeeld (vieze mannen o.i.d.) dikke fun.
Net weer ff gespeeld. Potje team-killcount. we wonnen 50-44, ik had er 17 voor mijn team, de meeste kills in de ronde
Ik had gisteren een goed dag. Team Killcount - 8 vs 8 - 100 kills. Mijn team had gewonnen en ik had 44 kills gemaakt . Kwamen opeens 3 gasten aanzetten die me in hun friendslist wilden zetten
die perfect bots zijn echt onmogelijk! was in een game en het enige wat ze deden was headshots maken je kon echt niks doen. en dan is de lol er ook snel af.
Perfect is best goed te doen hoor. Dark Sims zijn te goed al kan ik ze nog wel dood krijgen. We hadden met 3 man tegen 3 Dark Sims gedaan en 25-20 verloren. We hadden maar 1/4 scherm en die 2 vrienden waren eigenlijk alleen maar voer aangezien ik de 20 kills gemaakt hebt. Probleem is dat wanneer je fixed respawns aan hebt staan ze je gewoon rapen. Je gaat dan te snel dood waardoor er geen goede wapens in de spawnkamer liggen. Maar met een burst van 10 kogels in een hoofd heb je ze ook gewoon dood dus het is wel te doen. Wacht dadelijk maar tot de challenges er zijn dan zul je ze wel moeten verslaan!
dan zullen dat bij ons ook wel dark bots zijn geweest. want het was niet normaal iedereen die spawnde kreeg meteen head shot.
Jah Dark Bots maken eigenlijk alleen maar headshots. Ik kan me maar 1x herinneren dat ik zonder headshot dood ging. Valt trouwens wel op dat als ze pistolen verkiezen boven assault rifles en als ze een SuperDragon hebben geen granaten schieten.