als ik kijk bij mijn pregamestats staat er dat ik al meer dan 100 keer een kill heb gehad met een jackal (sniper) maar nog geen achievment
Ik heb nu zo'n 500 kills totaal, waarvan 112 headshots. van de 500 kills verwacht ik toch wel dat ik er zeker 100 in Killcount en 100 in Team Killcount heb, ook heb ik dus de 100 headshots overschreden... maar van allen nog geen achievement.... Ik denk dat het komt doordat het nu vrij druk is op Live enzo..
Dat probleem hebben meer mensen gehad. Gewoon ff wachten en dan komen de achievements op een totaal onverwacht moment vanzelf wel
Infection vind ik wel cool, maar waarom beginnen de infected spelers met een pistool en kunnen de "gewone" spelers gewoon een wapen kopen? En nog weten die geinfecteerde spelers direct een headshot bij mij te schieten. Mij is het nog niet gelukt om met een duf pistool een headshot te maken. Je kan met dat ding niet eens inzoomen. Hebben die gasten dan gewoon veel skill of doe ik iets verkeerd?
damn, heb sinds een tijdje problemen met het joinen van games.. Heel vaag, want alle Live-poorten staan open en zelf DMZ enabled....
Vreemd. Ik zou ook niet weten waaraan het dan zou liggen... Vandaag naar een killratio (lifetime) van 3.5 gegaan in DarkOps
zit inmiddels al op 150 headshots :{, en heb m nog steeds niet Maar GForce, jij had die achievement problemen toch ook?
Had ze ook maar toen ik met 4 personen offline speelde kreeg ik na een paar ( 2 a 3 ) headshots ineens wel de achievement...
mm, oke.. Nu net een potje Live gedaan, 10 Sniperkills, en die achievement kreeg ik wel meteen :{ ff proberen offline, even tegen een botje //hielp niet
Probleem blijkt bij de headshots te zitten aangezien heel veel mensen problemen hebben met deze achievement. Sommige zeggen dat je deze in 1 bepaalde gametype moet halen, maar dat klopt niet want online speel ik alleen Eradication en daarin had ik al 200 headshots en nog steeds geen achievements.....
heel gek... maarja, misschien krijg ik ze met Kerst, als cadeau het is trouwens niet alleen de Headshots, ook de "100 Kills in Team Killcount" en nog een paar moet ik er nog krijgen..
Ik kreeg laatst de achievment "100 deathmatch games played" pas toen ik 118 deathmatch spellen had gedaan.
Waar kan je zien hoeveel kills je met Killcount etc hebt? Zodat je dus weet, hoeveel dingen je van iets nog moet doen voor zo'n achievement?