1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Perfect Dark Zero Live] The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GForce, 3 dec 2005.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in een lobby, drukken op je naam, en dan "Pre-game stats"

2. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je zelf een spel aanmaken. Dan druk je in het scherm, waar je je normaal op ready zet, op A en dan op pregame stats. Daar kun je een aantal dingen bekijken maar niet alle achievements.

edit: had de post van jingga niet gezien ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gister voor het eerst tegen cheaters gespeeld. Die gasten konden van overal headshots maken. En dat zelfs met siliencers. Zag er 1 lopen en die schoot in de loop met 1 schot met dood met een silencer en dat terwijl ik een armor aan had. Later liep in de in Desert weg uit de stad en liep naar links richting de valei. Hij kwam toen met een jetpack via de richel en schoot me daar met 2 schoten met een headshot. Iedereen weet dat je van die afstand blij moet zijn als je 1 schot op 1000 raak kunt schieten .

2 games met de gasten gespeeld. Wij met 7/9 man en hun met z'n 2en en ze wonnen steeds. Conitnue headshot van alle afstanden en met wapens die ze onder de 3000cr kochten...

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik heb nog niets van cheats of cheaters gehoord bij dit spel en ik ben nog nooit zo iemand tegen gekomen. Misschien waren het wel jappen die al non-stop op hun 360 zitten te spelen en ongelooflijk veel skills hebben (en die morgen dood zijn omdat ze 15 dagen niet gegeten hebben :9)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dat waren geen skills meer. En het waren ook geen jappen. Als je verder naar hun stats keek klopts het ook niet. De hadden killratios van onder de 1 dus dat zegt al genoeg over hun skills. Eerst onder de 1 en dan killratios van over de 10 en constant headshots van elke afstand en met elk wapen met 1 schot....

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die jappen was ook maar flauwekul, maar ik vind het toch vreemd. Ik heb nog nooit iets van cheats in PDZ gehoord.

7. Necro v2

Necro v2 Guest

ooohhh (denkt aan halo 2 mods):p

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 mods? sorry heb niet vaak halo 2 gespeeld en weet ook niet helemaal wat je bedoeld. Kun je dat wat beter uitleggen?

9. Necro v2

Necro v2 Guest

mwah na de standby cheat gingen de cheaters modden. dat kon alleen op gedownloade maps. e dan hadden ze de map gedeeltelijk veranderd. en zo konden zij supersnel rennen, hoog in de lucht springen, wapens veranderen enz. ook de mod om automatisch headdo's te schieten en dat lijkt best wel op wat ik lees;)

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo. Dat zou best kunnen als het bij Halo 2 ook gelukt is. Best knap als dat nu al gelukt is met een 360 game.

11. Necro v2

Necro v2 Guest

tis opzich wel raar want je hebt dan wel een modchip nodig...en volgens mij kon je je 360 niet ombouwen:confused:

12. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo 2 kan je de gedownloade maps op harde schijf modden met een simpel programmatje, vandaar dat het zo populair is. Bij pdz zou je een mod chip nodig hebben a 150 ps....

Daarom hoef je niet bang te zijn voor veel modders denk ik...

13. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog tips voor een beginnende PD0 online speler 8) ?

Hoe vaak ik ook op ventjes knal, ze willen vaak niet dood bij mij :'-( . (Komt er iemand anders aanlopen schiet 1 x op dat ventje en heeft hem dood...)

Ik probeer al zo veel mogelijk op hoofden, maar ze rennen meestal als de mallen waardoor dat niet zo makkelijk is O-) .

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om te beginnen zou ik eerst gewoon leren richten op het mannetje ipv het hoofd. Zodra je het richten goed kunt, kun je op het hoofd gaan richten. Nog een tip is zelf ook rond rennen als een malle zodat jij ook niet zo makkelijk geraakt kunt worden. Als je moet reloaden kun je misschien een roll maken. Dan blijf je reloaden maar is een headshot veel moeilijker voor de tegenstander.

15. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat rollen helpt inderdaad goed bij het herladen.

Trouwens nog een vraagje over co-op, heb nu PDZ Agent (dus niet co-op) tot missie 3 gespeeld. (Vind SP nog niet zo geweldig, vandaar, en zeker niet op deze moeilijkheidsgraad maar wil wel zo veel mogelijk achievements halen ;-))

Maar de vraag, kan ik nu ook co-op agent spelen vanaf het begin en hem dan helemaal afmaken? Of kan ik niet verder tot waar ik in de echte SP ben?

Iemand trouwens zin om even co-op te spelen met mij?

EDIT: Bij Pre-game stats stond dat ik al 22 headshots had, heb alleen nog niet de achievement gekregen... Iemand enig idee waarom niet?

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  16. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu missie 3 haalt met Co-Op kun je gewoon weer missie 4 spelen bij single en Co-Op. Je krijgt de achievements wel pas als je bij single player (of bij Co-Op) alle levels hebt gehaald. Het is dus niet zo dat het laatste level bepalend is. Ik wil bes Co-Op met je spelen maar dan wel pas vanaf missie 6 op Perfect Agent :9 maar dat kan nog wel ff duren als je nog op agent speelt :)

17. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ben hem nu wat vaker gaan spelen online maar is toch wel erug leuk hoor!!:)

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net voor het eerst PDZ online gespeeld en vond het heel vet :) Met 32 man gespeeld.. Ik wist eerst niet dat kon dus leuke verassing :D

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had je Deathmatch of DarkOps gespeeld?

20. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook eindelijk een xbox360 met PDZ, heb het gister online gespeelt. de MP-mode is vele malen leuker dan de Singleplayer. Ik kan alleen mijn stats nergens vinden, weet iemand waar je dat kan zien?

Deel Deze Pagina