In een lobby van een Livegame duw je op A als je je naam geselecteerd hebt en dan kies je pregame stats
Net eerst even Missie 4 uitgespeeld op Secret Agent (ik had al aardig wat moeite, kan je nagaan op Dark Agent ) Daarna even Live, ik kwam middenin een game (ze waren halverwege) en nog haalde ik bijna het meeste kills van mijn team.. Potje daarna wonnen we (dankzij mij vooral ), van de 25 Kills maakte ik er 11, waarvan 8 headshots .. Maar nog steeds die achievement niet
ben flink bezig geweest vandaag, alleen kom niet verder in zowel co-op als single player bij de 2e missie op secret agent, echt balen.... maar verder on-line wel vet, al is dat, hoe heet het dat je alle verdedigers moet doden (die maar een leven hebben) en jij zo veel als nodig, wel een beetje erg druk, ik vind dat er daar vaak te veel mensen tegelijk zijn, gewoon iets te....
er zijn volgens mij 6 maps online, maar die zijn allemaal onderverdeeld in verschillende delen, dus je speelt niet als je met 16 man speelt op een map die groot genoeg is voor 32 spelers. Deze maps zijn (vind ik) even mooi als de Single player levels, dus grafisch niet anders.
ik vind het vervelend als je moet aanvallen in onslaught en het defending team loopt hawks te spammen XD
hallo, als er mensen zijn die zin hebben om een keer perfect dark te mp'en kan je mij toevoegen! want van die amerikanen word ik knettergek...
Ik heb net voor het eerst Darkops online gespeeld..en ik vind Eradictation het vetst. Heel vet dat ze het buy gedeelte van CS hebben gebruikt Volgens mij was dat nog nergens in andere games behalfe CS.
Dat klinkt allemaal vet, ik ga vanavond die gamemodes van Darkops meteen proberen, ben nog niet echt mee bezig geweest.
das taktiek maar je kunt het ook makkelijk in je voordeel gebruiken. zorg ervoor dat zon hawk in een kamer blijft hangen en dan kunnen zij zich niet verdedigen
Dat darkops gedoe vind ik juist veel minder.. geef mij maar gewoon een leuk Deathmatch potje met als map Urban
Ik speel alleen maar infection. Het is gewoon zo uitdagend om niet geinfecteerd te worden. Net ook een leuk potje gespeeld. Eerst een paar kills maken, daarna werden een aantal teammaten geinfecteerd. Iedereen (12 man) was geinfecteerd, behalve ik. Toen ging ik me maar verstoppen achter een paal. Zie je iedereen naar me zoeken Ik laat me niet zien, anders verraad ik mn positie. Als je dood gaat, ben je gelijk al je zuurverdiende punten in die ronde kwijt. 30 seconden op het einde van de ronde werd ik toch ontdekt, skeletje gekilt. Maar dat trok wel de aandacht. Komt er een leger van skelletten op me af. Ik zat echt mee af te tellen: 5, 4, 3, 2, 1 Players Survived! Een seconde later was ik zo dood als een pier, maar die punten bleef ik natuurlijk wel houden. Dat zijn leuke momenten in een spel *) kon een glimlach niet onderdrukken
Ik heb binnenkort een 360, en de game perfect dark zero ook zeker weten! Ik had een review gezien van gt.tv en er is ook een multiplayer mode met die skaletten, dat lijkt me echt leuk
Dat had ik laatst in de ...-map (weet niet hoe hij heet, is een grote woestijn met een klein oud stadje en een tempel in een berg). Ik was alleen en er waren 27 skeletten naar me op zoek. Ik had me verstopt buiten dat stadje onder de vrachtwagen. Ik zag steeds skeletten langsrennen. 15 seconden voor het einde werd ik ontdekt dus ik knal dat skeletje neer en ren weg. Kom ik nog 2 skeletjes tegen. Knal ik die kapot. Was ik bijna af, is de tijd om heerlijk dat spel
Ja dat dacht ik ook maar ik was aan het twijfelen omdat ik weet dat de grote versie van desert nergens dat stadje heeft staan maar eigenlijk alleen maar woestijn is.
Als je die map met 16 man speelt, zit je altijd in de buurt van dat stadje. Maar bij 32 spelers wordt die map gigantisch veel groter. Dan valt het stadje amper op. Gister daar Deathmatch gespeelt met 32 spelers op de Desert, dat is best vet. In eerste instantie dacht ik dat het te druk zou worden met 32 spelers, maar dat viel me reuze mee.