1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Perfect Dark Zero Live] The L!ve Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GForce, 3 dec 2005.

1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit met hoeveel man je speelt, dat kun je ook zelf instellen. Als je Base 3+4 open instelt kun je helemaal niet bij dat stadje komen geloof ik. Dan ligger er 2 basissen in de bergen. Tussen de bassisen ligt een heel groot stuk woestijn. Verder zijn er nog 2 teleports die je kunt hacken. 1 onder in een ruine en 1 langs een rotswand in de woestijn.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja,klopt... dan is het heerlijk sniperen

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, dat wist ik helemaal niet. 6 maps klinkt wel weinig, maar eigenlijk zijn het er veel meer omdat je zelf kan bepalen welke delen je openzet. Op dezelfde map kan je een heel andere ervaring hebben. Ik hoop dat meer ontwikkelaars gebruik gaan maken van dit innovatieve idee. Het werkt namelijk heel goed :)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hawk word bijna altijd op hoofd hoogte gegooid dus je hoeft alleen te bukken als je er 1 hoort ;)

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bij elke map kiezen tussen "small", "base 1+2 open" en "base 3+4" open. Dit sluit toegangen af naar andere delen van de map. Zo zijn de levels toch nog verschillend.

Weet iemand wanneer de update van PDZ hier in nederland verschijnt?

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net met de post de game ontvangen! Meteen ff live gespeeld, en moet zeggen dat het al aardig ging, beter dan ik had verwacht.
    Ik deed quick deathmatch, en toen kwam ik in een server met 2 teams, soort van japanse stad, en in het midden stond iets wat het ene team moest activeren/kapot maken, en andere moest voorkomen.

Ik heb geen idee welke game modi ik speelde en welke map. Had eigenlijk verwacht dat als ik voor deathmatch kies, dat we ook allemaal voor onszelf moeten knallen.....Beetje vaag dus....

Maar me eerste indruk van de game kwa gameplay is best wel goed. Veel in gebouwen met een sniper gestaan, en allemaal headshots schieten.*) Hoevaak moet je iemand raken met sniper zonder headshot?

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Deatmatch en Dark-Ops. Beiden zijn verdeeld in andere modes. Zo bestaat deathmatch uit Killcount, Team Killcount, Capture the Flag,... Waarschijnlijk heb je voor quick deathmatch gekozen. Dan deelt de 360 je in een goede server in. Je kunt ook custom match kiezen en dan kun je zelf kiezen welk spel je wilt spelen.

Met een sniper moet je iemand 2x raken als je geen headshots maakt, tenzij de speler weer armor pakt.

8. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aah okee, dacht al zoiets! Ga nu zo krantjes bezorgen, vanavond maar weer spelen.
    Heb trouwens nog geen 1 keer de headset gebruikt op de 360. Maar op xbox1 was het zo dat als je geen headset op had, dat je ze dan via tv hoorde praten, is dat nu niet? Je hebt nu op headset zo'n schuif knop, is dat hetzelfde als rood/groen lampje op oude headset?

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar het geluid uit komt kun je zelf instellen (in het menu dat je krijgt als je in het spel op de guide button drukt)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is hij in Amerika al geweest en weet je zo wat de update inhoud? (linkje O-) )

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope ik wilde de datum weten wanneer hij in nederland komt en niet die van amerika ;)

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Bij PDZ en COD2 online doet me headset het nog steeds niet. Bij Halo 2 via xbc doet hij het wel en ik kan ook voice messages uitzenden. Weten jullie wat het is?

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van, ben dan ook benieuwd naar de oplossing O-)

14. BartBreij

BartBreij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dames en heren, zijn er al PDZ-clans? Laat het me weten, ten bate van Xbox Magazine Livenieuws!

Mail naar bartbreijATgmailPUNTcom gaarne :)
    Dank!

Bart

15. Nord1n

Nord1n Guest

Ik had de review van perfect dark zero op gt.tv gezien en het zag er echt leuk uit. En ik zag ook dat er in de multiplayer mode ook een mode was waarin je met 16spelers speelt waarvan 2skeleten, en die 2 moeten de mensen raken dus de gewone spelers. En iedereen die wordt geraakt wordt er dan ook één, en als laatst blijft er dan nog één iemand over dat lijkt me wel lol.

16. UltraTiger

UltraTiger Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de microfoon ge-mute bij guide/personal settings/voice?

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is infection ;) mn favo multiplayer optie
    Maar de meningen verschillen nogal over dit spel. Ik vind het erg vet, maar benieuwd wat de nieuwe Halo gaat doen met de 360 hardware. Volgens mij gaat dat een spektakel worden. Ben helemaal geen Halo freak, maar benieuwd wat de mannen van Bungie gaan maken. Perfect dark is zekers de moeite waard, maar ben wel van mening dat de 360 veel meer kan.

18. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Al 133 headshots en nog krijg ik mn freakin achievement niet :'-(
    Ik wil gewoon beloond worden met mn achievement. Er zitten toch te veel bugs in het spel. Ook online zie je soms dubbele tegenstanders. Ik bedoel dat je hem 2 keer ziet, dan zie je een Joanna en daarnaast loopt precies dezelfde Joanna. Jah, op welke moet je dan schieten?? Die cursor wordt bij beide poppetjes rood.

Oh jah, ik vraag me al een week af hoe je wapens steelt van tegenstanders. Die kolere skelletjes jatten alsmaar mn wapen met infection. En ik weet niet hoe dat moet :'-(

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is geen bug. Dat is een secundairy functie van een wapen. Dan kun je een hologram van jezelf naast of voor je laten lopen om verwarring te brengen :)

Dat met dat wapen afpakken is me ook pas 1 keer gelukt. Dat doe je als je geen wapen in je handen hebt en dan bij de tegenstander ergens op de D-pad drukt. Ik weet niet welk knopje, daarom is het me ook pas 1 keer gelukt :9

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, haha :D Zit ik een beetje achter mn tv te zeuren over die dubbele tegenstanders. Okay, dan valt het reuze mee met die bugs ;)

En als iemand wel precies weet hoe je een wapen steelt, hoor ik het graag :)

Deel Deze Pagina