Las het nog niet officieel is ...hoe kan power unlimited het dan zeker weten?? De power unlimited zegt het dus het zal wel bullshit zijn...
eerst was las ik de pu altijd...maar hij werd steeds slechter en slechter...ze gingen zelf nieuws verzinnen..en boorde goede games de grond in..en prezen slechte games de hemel in... Ook zetten ze spoilers in hun reviews en spelen games niet eens uit..voordat ze er een review van maken...en ze snappen de verhalen van games niet eens...
Duh, ik al 4 jaar. Stond er zelfs een keer in dat ze hun eigen scoops verzinne NIet dat wij dat dus direct maar voor waar moeten aannemen... Maar laten we het maar met zijn allen hopen want Rare heerst
Nou loop je toch een beetje vaag te lullen want die 2 dingen zijn naar mijn weten maar 1x voporgekomen namelijk bij THPS en MGS2
Ja...daar had ik het ook over...ik weet niet of het vaker is gebeurt maar dit vond ik toch wel erg... ze snapte het verhaal niet eens... **spoiler** ( ik geef teminste een waarschuwing) solid snake is dood zeiden ze.... dan hebben ze het spel helemaal niet ver gespeeld... En zo zijn er meer van datsoort kleine dingetjes....
editor@rareware.com staat gewoon op hun site hoor... http://www.rareware.com/master_frames/frameset1.html en dan onder "ask tust"