Maar PD op de N64 was wel een beetje genaai... Precies dezelfde engine als Goldeneye. Een paar multiplayer levels kwamen zelfs uit Goldeneye. Besturing hetzelfde etc. Je had toch een beetje het gevoel dat je Goldeneye zat te spelen. Maargoed, als dit een goede game wordt ga ik hem ook kopen. Ik denk niet dat ze het zo cartoony gaan maken. Dat zou dom zijn, dat weten ze zelf ook. Slecht voor de sfeer, en het is gewoon minder realistisch. Je denkt dan niet meer dat jij daar echt loopt. En das juist het mooie van videogames
Ik denk dat die graphix wel goed komen, kiddy of niet kiddy. cartoony of realistisch. Ik heb voldoende verrouwen in Rare aangezien ze weinig onoriginele of slechte titels op hun naam hebben. Het mooie van videogames is dat fantasy een soort van werkelijkheid word, niet dat het realistisch is. Anders zou je binnen 1 schot dood, zijn veel slechter kunnen richten en superzware trainig moeten ondergaan om te kunnen gamen.
Haha, zo bedoel ik het niet. Als jij Lega Island speelt denk je toch ook niet dat jij daar bent. Wanneer je bijvoorbeeld Shenmue speelt denk je dat wel. Get the point?
Oke, maar ik vond wel dat het net echt leek als je Zelda speelde. Je kan niet zeggen dat Zelda the winwaker realistisch is(voorbeeld). Ik bedoel te zeggen dat het niet uitmaakt wat voor soort graphix een game heeft, het gaat om het totaalbeeld bij elkaar. Om terug te komen op PD. PD kan de perfecte shooter worden met cartoony looks.
Het maakt wel degelijk uit welke graphics een game heeft, als rainbow six nou in cartoony graphics werd uitgebracht, zal het al zijn realistische sfeer verliezen. Perfect dark moet gewoon de 'gewone'graphics blijven anders vind ik het spel al een stukje minder
Ik weet precies wat Biscuitje en PSVPSV bedoelen. Het is iets wat eigenlijk niet uit te leggen is. Wat zou jij er bijvoorbeeld van vinden als ze halo 2 ineens met cell-shaded graphics uitbrengen, zoals XIII? -nog meer offtopic- Ik weet nog goed, een vriend van me en ik hadden allebei een n64. Al die dagen die we met die game hebben beleefd, het telkens proberen die en die cheat te halen binnen de tijd(dat mis ik in timesplitters 2). De multiplayer tegen een zooi darkbots... De sublieme single player game. Als ik eraan terugdenk word ik helemaal blij *loopt naar zolder en haalt n64 tevoorschijn*-/offtopic- Ik heb nog helemaal geen nieuws over perfect dark zero gezien en er is al een dag voorbij
Zoals ik al zei: het gaat om het totaalbeeld. In het totaalbeeld van de door jou opgenoemde spellen past niet. Over perfect dark kan je nog helemaal niet oordelen want daar heb je nog geen screens etc. van gezien. Alleen dat plaatje van Joanne (tenminste dat heb ik gezien)
Precies hetzelfde gevoel, zoveel verschillende soorten bots (stuk of 15 dacht ik) en vooral de darkbots waren echt zó'n uitdaging. Als ik hieraan terug denk ben ik heeeel verdrietig dat ik m'n n64 heb verkocht. Ik zou het al helemaal top vinden als ze perfectdark re-releasen in de graphics van tegenwoordig, zelfs dán zou het nog een topper worden.
Tuurlijk, tuurlijk, ik vond zelda the windwaker ook geweldig met cell-shaded graphics, maar ik zou het gewoon zonde vinden om het cell-shaded te maken(na deze post stop ik hierover, want het zal toch wel niet ophouden). we baseren dit allemaal maar even op dat ene plaatje, hopen dat er morgen screens komen! PS: Ik heb PD nooit helemaal uitgespeeld, shame on me!
Haha, ik ook niet. Maar de Multiplayer helemaal kapot gespeelt. Ik was toen ook niet zo ene die alles uit moest spelen. Hoppa, zat je ff vast... game in de kast, internet op en een nieuwe kopen op marktplaats Maargoed, die Conept art van Joanna wil natuurlijk niks zeggen hè.
offtopic: Dat laaste level was echt té moeilijk. Maar ik moet zeggen dat dat het ENIGE spel is dat ik meer dan een jaar heel vaak heb gespeeldt, door de perfecte multiplayer had het een hoge replay waarde.
Ik heb een topic gemaakt over de 'oude' Perfect Dark in Andere Consoles en daar kan je er dus over praten. Laat dit open voor PD0. Nu maar hopen dat er morgen maar enig nieuws of iets komt.
Wat een onzin! Dan zou Rare er nog niet eens aan kunnen beginnen. Aangezien ze de specs van de Xbox Next (niet 2) niet kunnen weten.
Ik heb ergens gehoord dat rare voordat ze door Microsoft waren overgekocht aan PD 0 voor de Gamecube bezig waren. Na de overname van Rare door Microsoft was pas cker dat PD 0 naar de Xbox kwam. Ik denk niet dat rare alle ideeen etc hebben weggedaan, omdat de game naar de cube zou komen en vervolgens naar de xbox werd geplaatst. Ik denk dus cker niet dat de game pas in 2006 gaat komen. Welke sites melden dat PD 0 in 2006 komt?
Kent Lob wist 100% zeker dat de game geshowed gaat worden op de E3 ! Omdat het spel al sinds 1999/2000 in ontwikkeling is gegaan is de game al een heel eind ! Ik heb er het volste vertouwen in dat Rare een Halo 2 beater van gaat maken !