1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 1 dec 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik zag het :+

2. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die laatste screens vielen trouwens vies tegen! waren zeker nog onder het niveau van doom3 of Chaos Theory! :confused:

3. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gelezen dat als je in 3rd person met je rug tegen een muurtje staat je nog steeds een cursor in beeld hebt.
    Zit er bijvoorbeeld in de verte een SNiper die niet weet dat je achter dat ene muurtje staat kan je gewoon als op hem mikken en zodar je aim goed is beginne met schieten.

Ik denk dat Perfect Dark Zero een geweldig gebalanceerde multiplayer krijgT!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo 3rd person?

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan ook bepaalde sprongen doen end an komt het in 3rd person ook als je met de jetpack vliegt is het ook 3rd person..

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar je kunt toch hopelijk niet zomaar in 3rd persn gaan zoals bij Ghost Recon 2? Want dan haal ik de game niet eens. En hoe zit dat dan met die sprongen? Kun je dan nog gewoon richten? Of achter muur verstoppen om te campen met 3rd person?

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, ik verwacht dat de camera in bepaalde gevallen thirdperson gaat. Dus als je bijvoorbeeld tegen een muur aan wilt gaan staan en daar dan tegen aan heen en weer wilt lopen, dat dat dan kan. Dit heb je wel vaker in vooral games als Splinter Cell, dus je zult het wel begrijpen denk. Ik denk dat je dan een soort Kill Switch gebeuren krijgt. Dus dat je achter een muurtje staat, en dan kunt richten. Dan schiet de character op het doelwit zonder tevoorschijn te hoeven komen. Je krijgt dus alleen in dat soort situaties thirdperson view, maar verder gewoon firstperson :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah dta is dus nep want dan zit iedereen achter muren te campen en kun je de tegenstander zo zien. Echt te nep voor woorden. Een online shooter met 3rd person is gewoon slecht!

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als iedereen achter een muur zit kan niemand elkaar juist zien :+ Plus dat je een vrij easy target bent als je achter een muurtje blijft wachten op een enemy. Dan moet je je gewoon niet begeven op gebieden die erg open zijn, en gewoon opzoek gaan naar mensen die wel zo smerig zijn om achter zo'n muurtje te blijven plakken. als ze je niet zien heb je wel een erg makkelijk target, zoals hij daar zo stil staat om volgepompt te worden met lood ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je 3rd person view hebt dan zie je toch de mensen aankomen van voren. Alleen ff wachten dan snel achter de muur uit en schieten.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, als je tegen die muur staat zie je maar een klein gedeelte van wat er voor je gebeurd(de camera staat zeg maar gericht op je lichaam, zo moet je het zien), en je kijkt naar je eigen character en wat zich achter een muur bevind. Dus je ziet een muur, met daarachter een ruimte, je char staat tegen die muur, en jij kijkt op ongeveer 2 virtuele meters van je char naar dit alles. als er dan iemand aan komt lopen, zie je hem echt niet aankomen hoor, als hij dus van achter het punt komt waar de camera "staat".

EDIT: Ter verduidelijking een paint, ik heb momenteel toch niets beters te doen O-)

:+
    Maar als je dus vandaan komt waar die pijl naar wijst, dan ziet die camper je toch niet? Want dit is zeg maar wat hij ziet op zn tv :)

Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  12. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dus ook niet schieten als je tegen een muur aanleunt.
    btw wel een van de betere screens van tot nu toe.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee niet schieten maar wel mensen zien die je in 1st person niet zou zien dus daar je voordeel uithalen. Dan krijg je die shit weer zoals bij Ghost Recon 2 waar 90% zit te campen in de respawn :mad:

14. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, want in Perfect Dark Zero kies je zelf waar je repawned. In de buurt van je basis of in de buurt van je teammates als die de overhand hebben in het gevecht waar ze op dat moment rond lopen.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Deels waar, je respawnt altijd in je eigen basis + secret room waar al de wapens liggen en je vijand niet bij kan komen. Niet in de buurt van je teammates. (stond ook in dat artikeltje.)

16. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Hm, moet dan geschrapt zijn want ik las zoiets vlak nadat PDZ op MTV geshowed werdt.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    velvet heeft gelijk je kan zelf een respawn punt kiezen, als je dit niet doet start je in de basis

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh, my bet. Verkeerd gelezen misschien. Het interesseert mij ook niet waar je spawnt zolang het maar goed uitgewerkt word, spawnkillers zijn zó irritant. :+

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoel ik ook niet. Ze blijven in hun eigen respawn achter muren wachten totdat de tegenstanders komen omdat ze niemand zien. 3d person is gewoon te n00b en te nep. Je zult altijd zien dat er van die idioten zijn die het alleen maar gebruiken. Zodra je in 3rd person gaat kun jij een tegenstander zien en hij jou niet = n00b. Ik hoop dat dat uit het spel gehaald wordt anders haal ik de game niet eens :mad:

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Om daardoor nou gelijk een spel niet te halen. :confused:

Deel Deze Pagina