Waar maken jullie druk om damn kleine kinderen... hoe komen jullie er bij dat het 3rd person is? het is alleen 3rd person met voertuigen jetpack enz en met sprongen van muur tot muur..... als je hem niet kooopt koop je hem niet who cares...
Zoals ik hier hoor kun je achter een muur verschuilen, dat is iets anders als van muur naar muur springen.
Tja, jullie trekken vreemd genoeg al conclusies, maar het handjevol mensen die al hebben kunne spelen heb ik er nog niet over horen klagen...
Exactomunto. We hebben mischien 1 minuut aan materiaal en w eklagen nu al :{ Gewoon wachten voor de eerste preview. *)
Misschien waren het gewoon n00bs. Meestel die bij de press zitten. Ik stoor me igg aan alle 3rd-person elementen in een 1st-person shooter.
de PU had 't derover dat de framerate nog naat was. En alles ziet er niet erg mooi uit en zowiezo was 't spel niet erg speciaal. Ach, wachten totdat ie uitkomt en dan oordelen lijkt me 't beste. Er kan nog heeeeeel veel gebeuren in de komende paar maanden, zowel positief als negatief.
de laatste sctreens die ik gezien heb waren in ieder geval een stuk minder dan bv doom 3 of chaos theory! ze hebben nog veel werk te doen!
Dudes, screens zeggen geen hol. Uit het handjevol videomateriaal kan ik duiden dat de game er wel beter uitziet dan welke andere Xbox game dan ook, maar voor Xbox 360 begrippen kan het wel veel beter....
Idd die zijn nooit van een goede resolutie. Het enigste wat je kunt zien is de gameplay en de lay-out.
ja maar je weet wel zeker dat ze echt zijn, er zijn genoeg van die nerdies die z'n screenshot in elkaar weten te flansen. Of vergis ik me nou heel erg??
Waarom ziet Raibow Six 4 er dan op video veel indrukwekkender dan op de recente screens die XBW liet zien?
Hoop echt dat er bij rare nog veel talent zit, zullen we zien met de launch van xbox 360. Echt veel verwacht ik persoonlijk niet van perfect dark zero, hoop natuurlijk van wel, echt waar! Maar kameo lijkt me wel enorm te worden! Maar als je zo kijkt, vroeger was rare de beste ontwikkelaar, de éne topper na de andere, maar tegenwoordig?? Ik weet het niet zo,maarja we zullen zien he, ik hoop dat ze terug komen, en toppers blijven maken!
nieuwe PDZ teaser http://games.kikizo.com/news/200506/100.asp?f=100.asp beetje omlaag scrollen & downloaden
Heb ik juist andersom. Kameo lijkt me echt een bout game te worden. Het is dat het Rare is anders zou ik de game niet eens volgen. Als Rare maar niet te veel naar Halo2 gaat kijken wat dat was niet veel soeps...
Yup, deze game ga ik zekers te weten halen. Vond Perfect Dark op de N64 toendertijd al de beste console-shooter. Wat mij vooral aansprak/aanspreekt is de mogelijkheid om bots in te schakelen voor het multi-player gebeuren, handig als je niemand hebt om mee te spelen op dat moment of mensen tekort komt....iets wat ik erg mis in bijvoorbeeld Halo 2
Idd, weet nog dat ik hele middagen honderdern bots aan het neermaaien was, echt super. Laptop gun instaleren etc, super