1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 1 dec 2004.

  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
  2. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is het meest trieste nieuws van de dag.... :'-(

    edit
    sorry...was ff vergeten dat dit een perfect dark thread was 8)
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het alleen maar een hele goede reden erbij om die nieuwe xbox te kopen :D
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Weet je hoe lauw de Xbox2 dan gaat worden. En vooral hoeveel beter HL2 gemaakt kan worden als dat op de eerste Xbox mogelijk was. Wordt smullen geblazen in ieder geval begin 2006:D.
     
  5. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vraag me zelfs af of dit spel nog gaat komen. Het is al vaker uitgesteld dan dat er informatie over is vrijgekomen.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Microsoft zou dom zijn om geen Perfect Drak spel uit te brengen. Alleen van wege de naam al gaat dit spel verkopen.Het was toch met Goldeneye(_O_) de shooter op de consoles tot dat Halo kwam
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je nooit Perfect Dark gespeeld dan ? Perfect Dark was alles dat Golden Eye was en 10x meer. Ok het verhaal en de SP van Golden Eye was misschien iets beter maar omdat je Perfect Dark co-op kon spelen was de SP van Perfect Dark toch beter. Over de MP hoef ik waarschijnlijk niks te zeggen....

    Ik hoop alleen wel dat Bungie met zijn poten van deze game afblijft. Rare is veel beter en met Perfect Dark hebben ze 1 van de beste spellen ooit neer gezet.

    XBox next pas Nov. 2006/2007 ????? Wat gaan ze tot die tijd doen dan ? Crap games uitbrengen ?
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, je moet natuurlijk niet vergeten dat heel veel Rare-medewerkers de laatste jaren zijn weggegaan, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat ze nu minder goed zijn.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah FreeRadical heeft wat goeie medewerkers van Rare.
     
  10. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat gebullshit over Free Radical moet maar eens ophouden hoor, het enigste wat zij de laatste jaren uit hun poten hebben laten komen was een trieste serie genaamd Timesplitters, die niet eens in de schaduw mag staan van Perfect Dark. En dan nog zo'n wanprodukt genaamd Second Sight. Hou toch op...als er inderdaad wat medewerkers van Rare daarheen zijn overgestapt, zijn dat ongetwijfeld de minste geweest. Imo is Rare iig beter af zonder gasten die dit soort shitgames steun bieden. Nee, ik heb mijn vertrouwen in Rare nog lang niet verloren. Ik denk/hoop stiekem dat ze al jaren bezig zijn met de perfecte opvolger van dit meesterlijke spel. Om met de Xbox 2 álle concurrentie tot zwijgen te brengen en ál de voorordelen in éen keer van tafel te vegen. En ik geloof dat ze daar best toe in staat zijn. Ik heb net deeltje 1 weer eens in m'n N64 gedaan. En als ze op zo'n apparaat al een tijdloos meesterwerk konden neerzetten in 4 jaar tijd, dan geloof ik maar al te graag dat het vervolg na een nóg langere ontwikkelingstijd op een superieure console gruwelijk goed wordt.:)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    TimeSplitters was zeker niet slecht. En aan het spel was duidelijk te zien dat er ex-Rare medewerkers aan mee hebben gewerkt.
     
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet natuurlijk ook niet vergeten om te weten waar je over lult hè;) Heel veel Rare medewerkers weggegaan de laatste tijd.... Uit hoeveel employees zou Rare bestaan, ca. 300 ofzo?
    Bij elk bedrijf komen en gaan employees. Er zijn idd werknemers vertrokken bij Rare en dat wordt altijd zwaar overdreven. Goed voorbeeld hiervan zijn de zogenaamde conflicten binnen Rare die gestart waren door een of andere zogenaamde ex-Rare medewerker @ het IGN forum.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    http://www.gamedreamz.com/index.cgi?m=stories&s=read&id=3033

    http://money.cnn.com/2005/04/05/commentary/game_over/column_gaming/index.htm

    http://www.dailygame.net/news/archives/003879.php
     
  14. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef... Ik hoop dat perfect dark zero nu een leuk verhaal heeft... Zou toppie zijn ;).
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien kan niet wachten de E3 dit jaar word echt super! :D
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    E3 is toch in mei of niet? Ze kunnen dan alles over PDZ wel goed geheim houden. Tot nu is er vrijwel helemaal niks bekend. Eerst zou hij cell-shaded zijn maar dat is nu ook van de baan.
     
  17. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk helemal niks van dit spel te horen krijgen op de E3...
    Ze moeten pas 3 maanden van te voren dit spel gaan hypen, want kijk maar naar halo 2 die werd om de haverklap opgeschoven. En door de hype hebben veel mensen wat van het spel verwacht dat er niet in zat |:-
    Laat daarom Perfect Dark niet zon fout maken ;)
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe dan gewoon niet aan de hype mee
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook wel benieuwd naar deze game, want zijn voorganger was egt supergoed, maar ik dnek dat het toch nog wel een jaar ofzo duurt voordat hij uitkomt want er zijn nog steeds geen details over de game bekent enzo duss....
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen het intro filmpje zal Halo2 ownen!
     

Deel Deze Pagina