dit is het meest trieste nieuws van de dag.... edit sorry...was ff vergeten dat dit een perfect dark thread was
Inderdaad. Weet je hoe lauw de Xbox2 dan gaat worden. En vooral hoeveel beter HL2 gemaakt kan worden als dat op de eerste Xbox mogelijk was. Wordt smullen geblazen in ieder geval begin 2006.
Ik vraag me zelfs af of dit spel nog gaat komen. Het is al vaker uitgesteld dan dat er informatie over is vrijgekomen.
Microsoft zou dom zijn om geen Perfect Drak spel uit te brengen. Alleen van wege de naam al gaat dit spel verkopen.Het was toch met Goldeneye() de shooter op de consoles tot dat Halo kwam
Heb je nooit Perfect Dark gespeeld dan ? Perfect Dark was alles dat Golden Eye was en 10x meer. Ok het verhaal en de SP van Golden Eye was misschien iets beter maar omdat je Perfect Dark co-op kon spelen was de SP van Perfect Dark toch beter. Over de MP hoef ik waarschijnlijk niks te zeggen.... Ik hoop alleen wel dat Bungie met zijn poten van deze game afblijft. Rare is veel beter en met Perfect Dark hebben ze 1 van de beste spellen ooit neer gezet. XBox next pas Nov. 2006/2007 ????? Wat gaan ze tot die tijd doen dan ? Crap games uitbrengen ?
Mjah, je moet natuurlijk niet vergeten dat heel veel Rare-medewerkers de laatste jaren zijn weggegaan, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat ze nu minder goed zijn.
Al dat gebullshit over Free Radical moet maar eens ophouden hoor, het enigste wat zij de laatste jaren uit hun poten hebben laten komen was een trieste serie genaamd Timesplitters, die niet eens in de schaduw mag staan van Perfect Dark. En dan nog zo'n wanprodukt genaamd Second Sight. Hou toch op...als er inderdaad wat medewerkers van Rare daarheen zijn overgestapt, zijn dat ongetwijfeld de minste geweest. Imo is Rare iig beter af zonder gasten die dit soort shitgames steun bieden. Nee, ik heb mijn vertrouwen in Rare nog lang niet verloren. Ik denk/hoop stiekem dat ze al jaren bezig zijn met de perfecte opvolger van dit meesterlijke spel. Om met de Xbox 2 álle concurrentie tot zwijgen te brengen en ál de voorordelen in éen keer van tafel te vegen. En ik geloof dat ze daar best toe in staat zijn. Ik heb net deeltje 1 weer eens in m'n N64 gedaan. En als ze op zo'n apparaat al een tijdloos meesterwerk konden neerzetten in 4 jaar tijd, dan geloof ik maar al te graag dat het vervolg na een nóg langere ontwikkelingstijd op een superieure console gruwelijk goed wordt.
TimeSplitters was zeker niet slecht. En aan het spel was duidelijk te zien dat er ex-Rare medewerkers aan mee hebben gewerkt.
Je moet natuurlijk ook niet vergeten om te weten waar je over lult hè Heel veel Rare medewerkers weggegaan de laatste tijd.... Uit hoeveel employees zou Rare bestaan, ca. 300 ofzo? Bij elk bedrijf komen en gaan employees. Er zijn idd werknemers vertrokken bij Rare en dat wordt altijd zwaar overdreven. Goed voorbeeld hiervan zijn de zogenaamde conflicten binnen Rare die gestart waren door een of andere zogenaamde ex-Rare medewerker @ het IGN forum.
http://www.gamedreamz.com/index.cgi?m=stories&s=read&id=3033 http://money.cnn.com/2005/04/05/commentary/game_over/column_gaming/index.htm http://www.dailygame.net/news/archives/003879.php
E3 is toch in mei of niet? Ze kunnen dan alles over PDZ wel goed geheim houden. Tot nu is er vrijwel helemaal niks bekend. Eerst zou hij cell-shaded zijn maar dat is nu ook van de baan.
Ik wil eigenlijk helemal niks van dit spel te horen krijgen op de E3... Ze moeten pas 3 maanden van te voren dit spel gaan hypen, want kijk maar naar halo 2 die werd om de haverklap opgeschoven. En door de hype hebben veel mensen wat van het spel verwacht dat er niet in zat Laat daarom Perfect Dark niet zon fout maken
ik ben ook wel benieuwd naar deze game, want zijn voorganger was egt supergoed, maar ik dnek dat het toch nog wel een jaar ofzo duurt voordat hij uitkomt want er zijn nog steeds geen details over de game bekent enzo duss....