1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 1 dec 2004.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik hoop wel dat we snel iets te horen krijgen, straks is joanna dark al bejaard eer de game uitkomt :9
     
  2. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat Perfect Dark Zero gelijkertijd met Kameo wordt gelauncht. Kameo is waarschijnlijk geconverteerd naar xbox 2.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PD0 is 1 van de XBox 360 launch titels!
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom je daar nou weer bij..
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is al meer als een jaar bekend vlgens mij. Zoek even op IGN of GameSpot daar wordt het wel bevestigd!
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou leuk zijn als dat zo zou zijn *)
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron: Rare-Extreme

    Gelukkig maar... alhoewel ik er niet aan getwijfeld heb dat Rare een shooter goed zou kunnen maken mbv. Cell-Shading.
     
  8. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo ik denk dat Rare hem veel mooier kan maken met behulp van gewone realistische graphics. Na Zelda de Wind Waker heb ik wel genoeg van die "kinder-graphics"...
     
  9. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja precies. Dat hele cell-shaden is echt flink uitgemolken deze generatie. Een keer is wel leuk maar dan ook wel genoeg. De cell-shading van Grabbed By The Ghoulies vond ik trouwens ook wel mooi.
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik schop deze ff omhoog. Dit topic over Perfect Dark Zero was er als eerst. Aangezien er de laatste 2 dagen nog 2 topics zijn geopend over dit spel.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hopelijk komen we vanavond op MTV iets te weten over PD0. De game zou iig te zien zijn op de E3 dus deze maand gaan we zeker de eerste echte footage van deze game zien.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    De nodige beelden zijn al te zien in de filmpjes op de mainpage, maar zullen ook vanavond op MTV te zien zijn.
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een paar plaatjes gezien, maar het lijkt me duidelijk dat Rare weer hun doelstellingen niet heeft gehaald. Het is zo duidelijk dat het spel eerst voor de originele Xbox is ontwikkeld. De graphics zijn echt niet van het niveau van een Xbox 360. Maar ja, niet te vroeg oordelen. Ze hebben nog een paar maandjes. En gameplay is altijd nog belangrijker dan graphics.
     
  14. pls_devil

    pls_devil Guest

    das waar, ma wie zegt dat het voor de xbox360 is en ni gewoon voor de goeie ouwe xbox :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is al lang bekend dat PD0 voor de XBox360 gaat worden.

    Edit: hier enkele screensshots die ik heb kunnen vinden.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  16. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Die onderste screen hebben ze iets teveel HALO gespeeld helaas.....

    Ik hoop dat RARE nu naar jaren is weer een echte klassieker uitbrengt want ze hebben hun naam tot nu nog steeds niet waargemaakt.....

    De screens vind ik er niet geweldig uitzien voor een NExt Gen Console maar goed it's still about the good ol gameplay
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Half-life 2 op zijn mooist is misschien wel mooier als deze screens, vooral als je naar de 3e kijkt. Maar ze zijn ook nog niet helemaal klaar met de graphics.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat wordt gezegt in het interview dat XBW poste op de hoofdpagina

    In dat interview zagen de ingame fragmeneten er grafisch een stuk beter uit dan de screenshots.
    Je hebt trouwens best kans dat dat de screenshot uit de game vanuit de game s engine gemaakt zijn en dus van de PowerMac G5's afkomen. (Jah Xbox 360 games worden voorlopig met Mac's gemaakt ;) )
    Hoewel ik een echte Apple goeroe ben moet ik toegeven dat ze sinds een aantal jaar altijd wat achter lopen met grafische kaarten.
    Apple's beste kaart is een ATI 9800 met 256 mb, de nieuwe Xbox krijgt een heel andere kaart.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  19. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Di zien er al 10x mooier uit gelukkig.
     

Deel Deze Pagina