1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 1 dec 2004.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ziet er opzich niet verkeerd uit, alleen die 2e screenshot die gforce post ''baart me zorgen''

    aub geen skeletten en anderen achterlijk tegenstanders! ik wil tegen menselijke tegenstanders vechten...

    hoop dat het een mooie launch game wordt :9
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is niet tegen skelleten vechten... dat is vast een bril ofzo dat je hun skelet kunt zien... _0/
     
  3. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dus toch gelijk over de convert van Kameo naar Xbox 360!:D. Ik hoop toch dat de grafix een beetje verbeterd worden van Perfect Dark Zero voor xbox 360.

    Op het derde plaatje ziet de vloer er beetje uit van kwaliteit van xbox 1... De soldiers zien er op zich wel mooi uit. Maar de plooien op de mouwen zijn niet 3d. Maar verder ziet het spel er zeker wel mooi uit gewoon!

    Er is btw ook nog geen thread geopend van KAMEO. Dat lijkt me eigenlijk ook een heel leuk spel.
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de vorige pagina staan 2 plaatjes van Joanna Dark. Maar ik vind ze niet echt op elkaar lijken. Het lijkt mij dat de Joanna die Raptor postte de "echte" is, want die ziet er grafisch een stuk beter uit.
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie weet waar Rare ons nog mee gaat verrassen?!
    Ik heb iig m'n vertrouwen helemaal terug! Wat jullie?
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zo'n gevoel dat 't nog wel eens tegen kon gaan vallen qua gameplay enzo :p Maargoed, graphics zijn wel goed, dus wat dat betreft is rare beetje geslaagd... als nu de gameplay interessant en lijp is, zou het helemaal mooi zijn.
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou het tegen gaan vallen?
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dnek eerder dat het tegenvalt qua graphics dan gameplay... PD was zo goed op de N64 _O_
     
  9. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja die latere screenshots zijn gelukkig heeeeel wat mooier dan de oude :). Op MTV zag het er ook al niet erg spectaculair uit.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet het vergelijken met de 'Far Sight' uit Perfect Dark. Alleen hoop ik niet dat er een dergelijke gun als de Far Sight in PD0 zit wat dan worden je echt geraped.

    Verder hoop ik dat de challenges die in PD zaten ook in PD0 terug komen. En heel misschien zijn die dan ook alleen co-op te spelen _O_
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik las ergens dat deze screens uit een hele vroege build komen heeft rare verteld.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    far sight was tpch dat wapen dat door muren heen kon schieten? als je dat wapen bedoelt ziet het er nog vreemd uit, in deel 1 zag je namelijk alleen de ''rondingen'' van tegenstanders en, gelukkig, geen skelet
     
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
  14. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben beniewd of je net als in halo 2 kan dual wielden.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat klopt. Ik gaf dat voorbeeld om uit te leggen dat het beeld zo was door het vizier.
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ag halo2 was niet de eerste die dual wielde dat was de eerste unreal tournament ( die enforcers kon je dual wielden) maarja die nieuwe screens zijn prachtig en geeft een mooi beeld van de game. het is vet dat alles kapot kan. en wat ik nog vetter vind is dat de xbox 360 met gemakt bijv een compleet voetbalveld vol met soldaten met lichtgevende helpjes kan toveren dit geeft je echt zown overweldigend gevoel ( net als die enorme bewapende reus uit gears of war ) kijk next-gen kan gewoon alle schalen maken. en dat vind ik nou zow wreed. ( net als bij die voetbal of racegames waar je zown kartonne publiek heb dat is nu over) maar deze game zal wel gaan rulen. wie weet krijgt onze querilla studios ook wel een contractje met xbox 360
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij Golden Eye en Perfect Dark kon je ook al 'dual wielden'.
     
  18. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij goldeney kon je niet dual wielden hoor, je kon met 2 wapens tegelijk schieten maar dat waren dan wel dezelfde en je kon er niet afzonderlijk mee schieten zoals bij halo 2 wel kan.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maakt niet uit, je kon schieten met in elke hand een gun wat dus gewoon dualwielden is. Hoe uitgebreid het is uitgewerkt maakt verder niets uit. :)
     
  20. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina