1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 1 dec 2004.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Schande! Op IGN zeggen ze dat de game niet op de X360 draaid, maar op een PC.
    Het is toevallig wel een PowerMac G5!
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, de Maps worden groter of kleiner naar de hand van het aantal spelers op de server. :D
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Enig idee wanneer de game komt? Ik kwam gister bij de Replay en daar kon ik de XBox360 al pre-orderen. Ik kon er alleen nog geen games bij bestellen :mad:
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Perfect Dark Zero wordt waarschijnlijk een release game. Dat zegt Rare, enw e kennen Rare allemaal dus wees op je hoede ;)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik had ook zoiets gelezen, maar nu kan ik het nergens meer terug vinden waar ik dat gelezen had.
     
  7. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    MAAK DE GRAPHICS BETER. Als dit gebeurt, verslaat perfect dark 0 misschien wel killzone 2 van te voren, simpelweg omdat perfect dark zero meer lol biedt. (waarschijnlijk, ik weet natuurlijk nog niet hoe goed KZ2 gaat worden)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je denkt dat graphix de game maken heb je het zo mis. Killzone 2 zal net als deel 1 falen! Waarom? Simpel. Guerilla heeft gewoon te weinig ervaring in het maken van games. We praten hier over RARE, de gameplay masters. Zelfs als ze een game met matige graphix uitbrengen zal die vaak nog beter zijn dan de gemiddelde game...
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maar wie zegt dat het matige GFX zijn? De alle eerst bewegende beelden waren op die alpha kits die bijna geen power hebben. De ingame PLAATJES zagen er dus wel super mooi uit, dus er is niks mis met de GFX.
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dit word zo vet,ik heb perfect dark helemaal kapot gespeeld.vooral die multiplayer was zo vet met zulke lauwe wapens: slayer,laptopgun,reaper,dat ding waar je mee door muren kon kijken.heb heb laatst weer eens gespeeld blijft leuk.dus heb er het volstvertrouwen in dat dit een super spel word.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel PD nog best vaak. Vind alleen jammer dat de graphix van alle N64 games zo tegen vielen...
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ben ik niet met je eens ik vond de n64 super mooi toen(in vergelijking met de playstation)en vooral met perfect dark en zelda.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja toen wel maar nu zijn die graphix niet meer om aan te zien terwijl ik ook nog regelmatig op de NES en SNES speel en daar de graphix nog wel goed vind.
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de pfd graphics op de n64 tegenvallen, er was vrijwel geen verbetering in vergelijking met goldeneye.

    De graphics van de nieuwe versie vind ik tot nu toe ook weinig indrukwekkend, desalnietemin kijk ik zeker uit naar pfd0 de goldeneye/pfd gameplay is naar mijn mening ongeevenaard, en om met 50 spelers online te gaan lijkt me te gek.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.775
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Persoonlijk vond ik de vroegere Joanna Dark een stuk 'aantrekkelijker' dan het rode gedrocht waar ze nu mee aankomen. dat korte zwarte haar en dat exotische uiterlijk past ook veel beter bij een geheim agente, als een roodharige bombshell...
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is zij aantrekklijk :D :9 :9

    [​IMG]
     
  18. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lmfao 8)
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ergens gelezen dat Perfect Dark Zero content complete is en dat ze deze laatste maanden voornamelijk aan graphics gaan werken en de game te optimaliseren voor 360.

    Opzich wel logisch natuurlijk dat je niet al je tijd in graphics steekt als je nog met een Alpha kit aan het werk bent, waar je toch het maximale niet uit de console zal kunnen halen.

    Ik zou me geen zorgen maken om de graphics.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat zei ik dus ook al. Ik vind het trouwens wel goed wat ze doen, eerst de gameplay daarna pas de GFX. Ik ben niet bang dat deze gaat floppen hoor.
     

Deel Deze Pagina