Die onderste ziet er qua GFX nice uit hoor. Alleen hoop ik dat die "aliens" goed zal worden uitgewerkt. Hou namelijk niet zo van dat gedoe.
Met goed sproeien met je AK47 moet het lukken om met elke kogel een beest te raken Je zal maar niet kunnen sproeien met je wapen en elk beest gericht moeten dood schieten :{ Tziet goed uit maar ik denk niet dat deze game in mijn collectie zal komen. Ik heb Perfect Dark ook nooit gekocht voor de N64 omdat het gewoon tesaai was en de N64 kon hem amper aan.
Tja, ik bedoel ook niet dat ze letterlijk de oude N64 Joanna moeten nemen, maar een ge-update hotte chick met kort, bruin haar en een goede body... Niet deze vrouwelijke scheidsrechtster ... )
Het begint er steeds beter uit te zien. Als je dit vergelijkt met de screens van een paar weken geleden. Ik heb het gevoel steeds naar een andere game te kijken
dit is de enige game waar ik ECHT op wacht voor de Xbox 360... vandaar dat ik waarschijnlijk niet die console ga kopen. ook al vind ik het wel erg jammer
Ik iig niet. Over de singleplayer is bijvoorbeeld nog niks bekend. Nog steeds zijn de graphics crap vergeleken met een game als gear of war. Aan Kameo werken ze ook al sinds de N64, als dit een flop wordt....
Van Gears of War zijn maar weinig to geen screens bekend (die niet cgi zijn). Ik weet dus ook niet hoe je op die mening komt.
Van gears of war is inmiddels genoeg beeldmateriaal beschikbaar om je bek van open te laten vallen (bekijk www.gametrailers.com regelmatig ) Maar op de een of andere manier vind ik de unreal engine niet bij perfect dark passen. Vind de stijl wel goed zo
Deze screens zijn niet slecht, maar absoluut niet zo enorm indrukwekkend als bijv. Gears of War. Het zit nu ongeveer, grafisch, op het niveau van Halo 2 als ik het zo bekijk. Bovendien zijn deze laatste screenshots nogal klein en moeilijk te beoordelen. Je kunt pas echt zeggen of Rare 'terug' is of niet als de eerste reviews komen binnen rollen. Ze zijn in elk geval op de goede weg, maar ze zijn er nog niet..
Sorry hoor, maar ik merk zo vaak dat mensen denken dat een bepaalde engine, zoals die van Epic met Unreal 3.0, alleen games kan produceren in de stijl van Unreal. De naam Unreal wil alleen zeggen welke mensen erachter de ontwikkeling van de engine zitten. Je kan echt iedere denkbare game in ieder denkbare stijl maken met de Unreal 3.0 engine zonder dat je iets van de grimmige sfeer terug ziet van Gears of War. Ga maar na. Soldier of Fortune 2 en XIII zijn (als ik me niet vergis) beide gemaakt met de oude Unreal 2.0 engine.
Het goede nieuws is dat de screenshots van Gears of War dusver zeker geen CGI zijn. Gewoon ingame (of op z'n minst inengine), vaak lopend op Xbox 360 Alpha Kits die nog niet op volle kracht lopen van de uiteindelijke console. Ik heb het brein achter GoW, Cliff Blezinski, een stuk uit het spel 'live' zien spelen en het zag er echt zo mooi uit als in de screenshots. Als ik wist waar ik dat filmpje had bekeken had ik de link gepost, maar het is al weer een tijdje terug. Volgens mij heeft geen andere site hem gemirrored. Maar goed, PD0..
Nee heb ik juist gevolgd. Ik heb zelf vrij weinig over GoW gezien. Maar goed. Graphix zeggen natuurlijk helemaal niks. En Rare is nooit weg geweest. En als er voor Rare's doen een middelmatig spel uit komt is die nog altijd velen malen beter als de meeste XBox spellen dus....
Je zegt net dat er weinig screenshots etc zijn. Er is ook al ingame videomateriaal te vinden hoor. En je kan er toch niet omheen lullen dat de prestaties van Rare op de xbox zwaar onder de maat waren. Dat gaan ze nu hopelijk goed maken.