1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 1 dec 2004.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    In de PU staat dat de graphics behoorlijk tegenvallen voor een Xbox 360 titel, de multiplayer dan. Maar dan zullen die singleplayer beelden ook niet echt mooier zijn. Jurjen heeft al met PDZ gespeeld, dus hij zal het wel weten....
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb het dus over Gears of War.

    Ff gamespot/ign afstruinen en je komt wel een filmpje tegen.
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja staat zeker 1 ingame filmpje.. ziet er wel leuk uit hoor:) _O_
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wel een multiplayer met zo'n 64-man online, dat de graphics dan niet van hetzelfde niveau zijn als Gears of War is begrijpelijk. Bovendien zijn we er nog niet, ik weet nog dat Halo de E3 voor de release van Xbox er enorm slecht uit zag en werd gezien als een flop.. en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. :)

    Bovendien zijn graphics niet alles en al mag PD0 op dit moment nog niet als de mooiste game worden bestempeld, het valt echt niet onder de categorie 'lelijk'.

    Oh, en de PU is een slechte bron van informatie. Vraag aan de PU en een 14 jarig ventje dezelfde vraag en je hebt een grote kans dat de antwoorden identiek zijn. Inclusief hippe taal van tegenwoordig, plus nog een aantal scheldwoorden natuurlijk.

    Hier een post, regelrecht gecopieerd van een ander forum met wat interessante informatie uit het Amerikaanse blad Electronic Gaming Monthly.

    Staan een aantal interessante dingen tussen, zoals het cover-systeem.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    "They said the AI is so good you can have a team of 30 guys against one super smart/accurate bot." Dat lijkt me dus echt lachen om te zien. Een soort Juggernaut dus.

    "They will have co-op over xbox live, maybe with four players. Also, the counter op mode is back, allowing you to play through the campaign while your buddies play the bad guys." Geweldig dat dit er is, co-op via live miste ik in Halo 2, maar nu kan het dus. :)


    EDIT/ Thnx voor het plaatsen van het artikel Xiroke.
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het gevoel dat Perfect Dark Zero mij van Halo 2 gaat weg trekken als het
    op de multiplayer aankomt. Zoals ik dat nu lees lijkt multiplayer in PDZ een stuk EERLIJKER te verlopen.

    Ik ben trouens benieuwd of je net als in Perfect Dark een lobby hebt als hoofdmenu.
    In de eeste Perfect Dark liep je als Joanna rond in het Carington Intsitute waar
    je eastereggs vond, kon trainen etc.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hoop dat ze het 'party' systeem overnemen van Halo 2, dat is zo geniaal. Dat je dan als een groep kan gaan opti-matchen. Zou niet al te moeilijk zijn om een game te vinden met een party met 64-player servers.
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je wat ik zo raar vind, dat sommige zo geilen op het meer dan 50 man online gebeuren. Ja kan nou ook online met 16 man en ik vind daar echt geen kloot aan. Big team battle staat vaak garant voor een big lag battle.

    Als je 4 tegen 4 speelt komen er meer skilzz aan te pas omdat je vaker 1 op 1 komt. Met 30 tegen 30 wordt je alleen maar afgeknald. Ook de grote maps trekken mij helemaal niet.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dude PU. Dat zijn zowat de grooste n00bs uit de gaming wereld. Die gasten weten niet eens wat games zijn. Ze komen er over een jaar of 4 een keer achter dat hun blad over video games gaat en niet over lifestyles |:-

    En de PDZ die hij gespeeld zou hebben is niet eens de laatste versie. Ik weet niet eens zeker of hij wel gespeeld zou hebben aangezien er op de E3 helemaal niks over te zien was. Waarschijnlijk heeft hij die oude screens gezien en daarover een orrdeel gemaakt...
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Klopt Ren, maar gigantische battles, dus 50 of meer is wel vet (in tegenstelling tot BTB in H2). Met nieuwe, snellere hardware zal de lag ook afnemen trouwens, bovendien denk ik dat er voor PD0 dedicated MS servers komen. Ik zie niemand zelf een 64-player game hosten.

    Hopelijk heeft PD0 ook nog kleinere maps inderdaad voor de 4v4 gevechten.
     
  11. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan bij mij echt niet te veel zijn hoor. 32 tegen 32 word gewoon te gek kan iig niet meer wachten. BHD word dadelijk ook met 50 man tegelijk online gespeeld en de makers daarvan zetten zelf goeie severs op. Hopen dat Rare of microsoft dat straks ook gaan doen met PDZ.

    Kom veel mensen online tegen die nooit BTB spelen door de lag. Ik heb nog nooit lag gehad in halo 2?
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn, als ik dit zo lees..

    Ik wil dit spel heel graag hebben, perfect dark was een heel goede game en ik neem aan dat microsoft en rare alles op alles zullen zetten om dit een echte killer-app te maken. Zo'n tactische shooter maar niet op de saaie manier zoals ik dat ken bij rainbow six lijkt me wel wat. Als ik dat zo lees over het verdelen van teams en features als counter op en vooral ok de reticule die groter wordt naar mate je meer schiet (dus accuracy die minder wordt) lijkt het me dat het een doordachte multiplayer ervaring wordt. Alleen het probleem blijft dat wanneer je dadelijk met 50spelers speelt waarvan er 30enorme mongolen zijn (qua skills en qua persoonlijkheid/intelligentie) er al snel niets meer aan is denk ik. Maargoed, er is nog niet veel bekend/geshowed so we'll see. Nu ff te bed.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lag zal er waarschijnlijk niet zijn (weinig) omdat wanneer ze 50 man online willen hebben er hosted servers komen die door de ontwikkelaar gehost worden.

    50 man online is juist cool. Ik heb planetside gespeeld en daar zit je met 10.000+ mensen in een server en daar vecht je 1 grote oorlog uit. Pas dan komen de echte skills naar boven want je moet overal rekening mee houden. Bij 4 tegen 4 weet je ongeveer wel waar iedereen zich bevind. Als je tegen 25 spelers speelt moet je overal oppassen. Als je naar PC games kijkt zijn bijna alle games 32+ en daar heeft ook niemand problemen mee. Daar gaat trouwens niemand 4vs4 spelen.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat is ook wel zo, maar op XBL speel je eigenlijk altijd met je vrienden en nooit met vreemden. Dan zijn de intense 4vs4 battles ook heel erg leuk. Als ik nu met 3 vrienden bijv. BTB ga doen gaan ze altijd, maar dan ook altijd zeuren dat we weer noobs in onze teams hebben gekregen.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is waar maar nu gaat XBL gewoon een stukje verder in het online gebeuren. Je kunt nog steeds met veel vrienden servers joinen. Maar waarschijnlijk kun je ook custom games maken waar je alleen met friend speelt.

    Black Hawk Down start de revolutie. Mocht 50 man op XBL toch geen succes worden of niet lukken word het misschien in PD0 wel aangepast.
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dan zal het niet aangepast worden hoor, dan ga je toch zelf gewoon niet met 50 man spelen. :p
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    je kon bij PD0 ook van die matrix jumps zijwaarts doen om headshots te ontwijken. Dat is echt stoer.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad, dat geeft weer wat meer tacktiek mee. Heb trouwens ook gelezend dat als je zo'n "roll" doet dat je dan ook kwestbaarder bent en niet kan schieten, dat maakt het wel gebalanceerd vind ik.
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke screens dan?
     

Deel Deze Pagina