Ik dacht al dat ik geen nieuwe screen zag. Ik had net wel plaatjes gezien van jetpacks maar ik weet niet of die nieuw zijn. Ik had ze iig nog niet gezien. Ze staan op IGN, ik wilde ze wel posten maar mijn explorer doet een beetje raar. Misschien dat iemand anders ze even kan posten.
DAMNN.. ziet er tog zeker wel goed uit.. Maar krijg er wel een beetje zo'n timesplitters gevoel bij. Zelfde soort graphics denk ik, maar als je dit zo ziet en de grootte van de levels lijkt me dit zeker een leuk spel. Prey, Gears of War, PD0 en PGR3. Ziet er toch wel goed uit, die eerste periode van de nieuwe xbox. halo 3 zal ook wel rocken, en dat testdrive spel lijkt me ook errrrug vet.
niet dat ik de xbox 360 wil afkraken maar die bovenste screen zou de huidige xbox toch ook wel aankunnen of niet soms
Vind je? Zie je daar ook grote omgevingen of alleen makkelijke kleine ruimtes Maar jah het zijn screens die nog niks concreets zeggen. En daarbij komt nog dat als de gameplay goed is de graphix niet eens top hoeven te zijn.
Het zijn nog hele kleine screens die lang niet alles laten zien. Maar de hoeveelheid detail gaat doom3 al we te boven.
Ik geloof het allemaal pas totdat ik ingame beelden heb gezien, van die iemand die live het spel speelt. (Zoals ooit het geval was met Halo2 ). Maar de screens zien er al erg mooi uit
Dan zal het waarschijnlijk ook bij dit spel zo zijn. Als je de bovenste screenshot bekijkt, zie je al dat de bitmap van die schuine rand uitgerekt is. Ik hoop toch dat dat er uit gehaald wordt.
fuck de graphs. Ga er maar vanuit dat je degelijke graphics krijgt. Mocht de gameplay negenoeg verbodnen liggen met PD voor de N64, dan staat ons een geweldige shooter te wachten. Gameplay baby