1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    vind de screens erg tegen vallen ook. Vooral de ene laatste, kijk naar dat poppetje... sorry hoor maar dat vind ik echt niet meer kunnen op een 360. En kan je zeggen dat het eigelijk een xbox game zou worden en alles... maar dan moesten ze het ook daar lekker op uitbrengen ipv een xbox 1.5 product er van te maken, wat het nu is in mijn ogen.
    Misschien laten latere screens of filmpjes wel een goede kwaliteit zijn, die zowel de 360 als PD verdienen, maar vind dit weer tegenvallen, helaas...
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here ;) Kan me nie schelen of het er nou wel of niet next-gen uitziet, het origineel op de N64 was the bomb en in mijn ogen al veel beter dan dat Halo (2) nu is. Zodra ik deze game in huis heb zul je mij ook geen Halo 2 meer zien spelen :+
     
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens wat lopen jullie nou telkens te mekkeren over de graphics ja oke het ziet er niet geweldig uit maar als we het over een game hebben komen ook meerdere aspecten aan de orde dan alleen maar graphics hoor wat dacht je van gameplay, sound enz dus....
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik het mooiste plaatje die ertussen zit, erg indrukwekkend. Ik ga hem ook sowiezo halen :) was het al maar kerst

    Btw, dit ziet er zoveeeeeel mooier uit dan de screens van een paar maanden terug en nog mensen die klagen...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja als dat waar was konden we allemaal nog op de doom1 engine spelen. Grote onzin. Een nieuwe engine ondersteunt nieuwe direct X functies ( ja ok officieel heeft xbox geen direct x maar shadermodellen zijn hetzelfde) zoals nieuwe shader effecten zoals, normal maps, parallax maps, specular maps etc, verandert dus meteen alle lighting en physics. Lijkt me nogal van belang dus als je een game naar een nieuwe console brengt met nieuwe hardware met idd een 6 thread systeem ipv single thread met een veel nieuwere shaderondersteuning. Physics worden los uitgerekend door de CPU maar moeten wel geïntegreerd worden in de game-engine. Xbox 1 ondersteunde shader model 1.0 en deze 3.0...Ik vraag me dus af, weet jij wel wat een engine is. Game ff van xbox naar xbox360 veranderen zonder veranderingen in een engine is onmogelijk. Om een engine dus zo te maken dat hij geoptimaliseerd is op de next gen is dus nogal van belang. Dat kan je niet in een jaartje ff van de grond af bouwen... Dan tweak je je oude model gewoon wat en dan kan je niet verwachten dat je dezelfde graphics en features krijgt. Je snapt volgens mij best wat ik in die context met engine bedoel. Alles wat te maken heeft met next gen features kun je er niet zo maar inzetten.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  6. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het probleem? het is toch logies dat als de graphics niet al te indrukwend zijn op een next-gen console dat daar over gesproken gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    Je hoort mij ook niet zeggen dat ik het spel niet zal halen door de graphics, maar er zijn nieuwe screens vrij gegeven, nouja... sorry hoor maar dan ga ik toch echt ff naar de graphics kijken :+
    Van de gameplay of sounds is dan toch niks te zien dusja...

    En ik vind graphics sowieso wel belangrijk, daarvoor haal ik namelijk (gedeeltelijk) een 360, de gameplay zal namelijk echt niet veel evolueren verder, dan wacht ik wel op de Revolution of houd ik het bij m'n xbox.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=1564S0LEX4GWS34MJMNR8A85TO

    De X05 trailer kan je hier vinden. Graphics zien er toch wel goed uit, zeker de stad in het begin. Maar verder is het geen o zo geweldige trailer, er zit veel acteerwerk in. En slechts flitsen van korte stukjes gameplay. Je krijgt er nou niet echt een goed beeld van.

    Wat mij wel op viel, is dat ze op een gegeven moment een man snipet op een wolkenkrabber toch een flink eindje verderop. Zonder dat de draw-distance problemen heeft, die is erg goed.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2005
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er opzich wel mooi uitzien maar of dit nou echt is wat ik ervan verwacht had... ik ga nog geen conclussies trekken maar wat ik tot nu toe heb gezien kan nog wel beter.

    Deze game moet eigenlijk wel goed zijn als je kijkt naar de kwaliteit en ervaring van Rare, ik hoop dat ze het ook echt gaan gebruiken maar ik heb er enigzins wel vertrouwen in :)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat me wel opvalt is dat de explosies heel erg mooi zijn:)
     
  11. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik raad jullie aan om op xboxyde het nieuwe gameplay filmpje te kijken..

    Aan rare's screenshots kan je niet zien hoe werkelijk mooi deze game is.
    maar in dat filmpje wel!

    Dit word een topgame!

    filmpje heeft me overtuigt!

    www.xboxyde.com
     
  12. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    In de gameplay trailer van PFD op de X05 (samenwerking tussen Insidegamer en XBW, maar hij staat alleen nog maar op IG) ziet het er toch wel heel vet uit hoor! Alles is veel scherper dan op de screenshots en de kartels zijn ook verdwenen :D

    [edit]Dat filmpje van baszs bedoelde ik dus ook :)[/edit]
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb vanavond thuis flink wat beelden te bekijken. :)
    Laatste screens begonnen me al te interesseren.
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die beelden zien er erg goed uit vind ik van de x05.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de website heeft een update gehad :D
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Net nog ff wat gameplay beelden gezien op tweevandaag. Daar hadden ze een klein interview met iemand die aanwezig was op de X05. Op de achtergrond zag je nog wat beelden en later ging hij nog ff af bij PGR3 :p [waardoor hij allemaal domme opmerkingen kreeg over z'n rijbewijs].

    Het zag er goed uit en het leek me erg leuk om het te spelen. De kleurrijke graphics hebben ook wel iets cools.:)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist het nieuwe filmpje van Perfect Dark Zero gezien. Damn, ziet er goed uit. De graphics in het filmpje zien er een stuk beter uit dan op de plaatjes.
    De game ziet er echt heel erg vet uit! Ik ga hem naast PGR3 zeker halen!
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero is idd een game waar ik hoe meer ik ervan zie, hoe meer zin ik er in krijg :9

    Heb zelfs toestraks mijn halve kamer verbouwd om mijn N64 weer te kunnen aansluiten (daarvoor moest mijn hele zooi games naar de andere kant van de kamer omdat anders de N64 niet meer in mijn TV kast pastte ;)) en heb daarna lekker een paar potjes Perfect Dark gespeeld....hoe vet om dat weer eens te doen :D_O_
     
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een trailer bekeken op www.gametrailers.com
    Je ziet niet echt veel gameplay beelden, maar ik vond hem zekers wel vet met Joanna Dark die een klein verhaaltje verteld. De tijd gaat op zich wel snel, maar ik zou zo graag op dit moment in de tijd willen transporteren naar het moment dat dit spel in de winkel komt.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De gameplay trailer van de frontpage ziet er zeer goed uit. Ik ben nu eindelijk overtuigd van de graphics. Vooral de belichting. De graphics zijn gewoon goed, al ziet het er gewoon niet zo überrealistisch uit als bijv. GoW. Maar dat hoeft ook niet. Maar het is niet zo (vind ik) dat de eninge niet zou voldoen.
    Ik wist trouwens nog niet dat je op sommige momenten kon switchen naar 3rd person om bepaalde acties beter te kunnen aimen. :cool:

    edit:
    Ik zie nu een ander filmpje van de co-op mode, waarin de 2e speler het level van een totaal andere kant speelt. Terwijl speler 1 door de straten loopt, gaat speler 2 over de daken. _O_ Ik ben verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina