Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie een beetje tevreden over de gameplay trailers die van de X05 zijn gekomen?? Ik ben zeker wel overtuigd. Grafisch is het naar mijn mening ook dik in orde. Met de trailer in de garage zag je echt hele mooie explosies. De rest ziet er ook mooi uit. Zo zie je echt het verschil tussen screenshots en gameplay beelden. Sommige hoor ik klagen dat ze PDZ er niet next-gen uit vinden zien, maar daar ben ik het helemaal niet mee eens. Ik vind deze 1e generatie 360 spellen een stuk gedetailleerder dan de laatste generatie Xbox spellen. De spellen van Rare hebben mij overtuigd om direct bij de launch een 360 aan te schaffen. Ik zag alleen bij MediaMarkt dat je voor 40 euro een reserveringskit kan kopen zodat je zeker een 360 hebt 2 december. Ik ga echt geen 40 euries betalen om iets te reserveren. Ik ga er wel vanuit dat er genoeg 360 consoles zullen zijn bij de launch

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als ik jou was zou ik toch, maar zo'n kit halen. Het kan zijn dat je geen xbox 360 kan krijgen op de launch ... en als je je xbox 360 toch bij de media markt gaat halen ... dan kan je net zo goed de starter kit halen. Krijg je er tevens een t-shirt bij :D

Perfect Dark Zero vond ik het beste spel op de X05 ... Speelde onwijs gaaf en de geluids effecten waren fantastisch ... ik kan niet wachten tot ik deze game samen met mijn vrienden kan spelen

3. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn eerste indruk van dit spel was eigenlijk best negatief. ik vond de graphics wat kinderlijk ogen qua kleuren. Dit gaf mij het idee dat er weinig diepgang inzit. weinig sfeer. Daarentegen zien de wapens er prachtig uit en ook de mogelijk heden ervan lijken me echt vernieuwend. na een aantal trailers te hebben gezien raak ik langzamerhand overtuigd van deze game. IK heb nu al PGR3 besteld bij mn xbox360, maar PDZ kan er in de toekomst nog bijkomen. afhankelijk van de nieuwtjes die gaan uitkomen rond deze game.

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij mijn lokale gamesboer hetzelfde verhaal gehoord. Het schijnt dat er ENORM veel vraag is naar de X360, zoveel zelfs dat Microsoft verwacht een tekort te hebben bij de eerste levering. Om de mensen die al ruim van te voren een X360 hebben gereserveerd de garantie te geven dat zij zeker een X360 hebben bij de launch willen ze met pre-order kits gaan werken. Het houdt overigens NIET in dat je 40 euro betaald voor de reservering, nee je betaald 40 euro aan en dan ben je er zeker van dat je er eentje hebt bij de launch....ofwel die 40 euro hoef je dan niet meer te betalen als je de X360 op 2 december gaat ophalen :)

Wat ik gehoord heb, als je nu nog een X360 moet gaan reserveren ben je waarschijnlijk te laat en zit je dus niet bij de eerste lading....en als je helemaal niet reserveerd moet je niet raar staan te kijken als je gewoon pech hebt bij de launch :confused: Wel zuur natuurlijk voor de mensen die (nog) niet gereserveerd hebben, maar blijkbaar is de console zo populair dat het gewoonweg niet anders kan....Reserveren voor dit soort aankopen is in mijn ogen gewoon slim, je bent er dan zeker van dat je je product gelijk hebt. Een spel wil ik nog weleens kopen zonder er bij na te denken, en op goed geluk of het er nog is kort na de release (alhoewel vaak ook niet, want games die ik zeker weten wil halen reserveer ik ook ruim van te voren :9).
    Ben ik ff blij dat ik al een X360 gereserveerd had toen ie werd aangekondigd, ben nummer 2 op de lijst dus ik heb er zeker een _O_ :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  5. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik zal wel ff kijken of zoiets ook is bij mij in de buurt. Want die MediaMarkt waar ik het over heb is bijna 2 uur van mijn huis en ik ga niet een uur in de trein zitten met een gloednieuwe console. Mij een beetje te riskant. Maar het is ook weer geen ramp als ik geen console heb bij de launch. Microsoft gaat wekelijks hun voorraden bijhouden, dus lang hoef ik nooit te wachten. Om het nog ff ontopic te houden: Perfect Dark Zero ziet er zeer mooi uit, we hebben van andere spellen gezien dat het grafisch beter kan, maar de gameplay van dit spel gaat wel ff zwaar ownen

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst wist ik het nog niet zo met PDZ, maar nu ben ik echt heelmaal om !
    De cartoony sfeer staat me wel aan en het ziet er allemaal prachtig en soepel uit :)
    Dit wordt samen met PGR3 lauch pakket :D

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik twijfelde eerst ook over Perfect Dark, maar na de filmpjes van de X05 ben ik ook helemaal om.
    De game ziet er echt heel erg vet uit, kan niet wachten om hem te spelen.

8. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 okt 2005
  9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem er niet super bijzonder uit zien, zou een xbox titel kunnen zijn...

10. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, check the ingame filmpjes eens |:-

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meerdere dingen waardoor je kan zien dat een spel next gen is, maar ook grafisch ziet het er zeker next gen uit. Zoals net werd gemeld, moet je echt ff beter de trailers bekijken.

12. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn er nog meer voor een leuke spellen die ook co op kan met een vriend via splitscreen want heb net gehoord gat ghr 3 later uitkomt help mij?

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vooral mooi dat het er zelfs op die crappy trailers zo goed uit ziet. Iedereen maakt zich steeds zorgen of het er wel goed uitziet op hun "oude" tv, maar deze trailers bewijzen dat het er zelfs op een nog lagere resolutie goed uit ziet :D

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eum...het is gecompresseerde High Definition kwaliteit.
    Als je een filmpje zou maken van een game op een gewone TV, dan zou de kwaliteit al heel wat minder zijn...

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is beter om het filmpje te maken vanaf een HD-tv, maar als je naar de resolutie van de trailer kijkt (bij eigenschappen) stelt dat niet zo veel voor.

16. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wapens vond ik echt vet........dat ene pistool die kon inzoemen als een sluipschuttersgeweer zag er vooral meesterlijk uit.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit spel gaat denk ik heel erg vet worden op Xboxlive.
    De levels zien er trouwens heel erg gaaf en vol (levendig) uit.

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt benieuwd naar hoe deze game over xboxlive gaat spelen.
    ik heb ergens gelezen (k weet niet meer waar) dat elk level het maximale aantal spelers ondersteunt. het werkt dan als volgt. als je onder de 8 spelers hebt dan is maar een klein deel van het level open. bij 16 spelers is de helft van het level open, bij 24 drie kwart van het level. bij 32 spelers is het hele level open.
    dit systeem lijkt me heel handig, zodat er dus geen gezeik is als er veel mensen opeens weg gaan of wanneer de game te druk wordt ofso.
    k kan niet wachten op meer details

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info, maar kun je ook even dat artikel zoeken.
    Het lijkt wel handig ja, maar als je met 8 mensen speelt zou het nog veel handiger zijn als je het deel waarin je mag spelen zelf mag kiezen. M.a.w een map bestaat uit delen A,B,C. Stel je voor: Een clanmatch. Het ene team is goed in deel B, de ander in deel C. Kun je die delen kiezen of staat dit vast?

20. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    yep dit woord echt een dope game

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina