1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt meer dan een dope game denk ik....ik denk zelfs bijna zeker dat ik deze game persoonlijk veel vetter ga vinden dan Halo. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind Halo (2) een goed spel en het is ook nog steeds mijn meest gespeelde Live spel....maar ik denk dat daar verandering in gaat komen zodra ik Perfect Dark Zero in huis heb :)

Perfect Dark op de N64 heeft me toendertijd al meer aangesproken als dat Halo deed toen die uitkwam....en als deze minstens net zo goed wordt als het origineel, dan ben ik nergens bang voor. Ik weet niet maar het spreekt me gewoon meer aan, de setting, het sfeertje....en misschien omdat ik Perfect Dark als consoleshooter gewoon nog steeds de vetste vind.

Wat denken jullie jongens, gaat deze game Halo 2 overtreffen ? Ik persoonlijk weet wel bijna zeker van wel :9

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    @ C H i L
    je moet het niet zien als een map bestaande uit kleinere maps.
    je hebt het hoofd deel van de map. dit is wel een opzichzelf staande map.
    en dan heb je drie uitbreidingen hierop. hier vind je de betere wapens volgens mij, zoals snipers en rockets en dat soort dingen. die wapens zitten volgens mij niet in de kleine stukken, want een sniper in close range werkt natuurlijk niet.
    vlgens mij werkt het op zo een manier.
    het kan natuurlijk ook al verandert zijn want volgens mij was dat artikel rond dat MTV gebeuren, dus al erg oud en praktisch onvindbaar.

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik eis eigenlijk gewoon dat het Halo overtreft anders kom ik niet eens in de buurt van dat spel. Het is wel de eeuwige discussie bij elke nieuwe shooter die uitkomt. Die discussies laat ik eigenlijk altijd een beetje gaan, omdat ik Halo echt niet leuk vind. Waar ik eigenlijk op hoop is dat het absoluut niet te vergelijken is, omdat dit "a whole different ball game" is, aangezien we het hier over next-gen hebben....

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste generatie Next-gen games stelt nog niet zo veel voor kwa nieuwe functies. Je kan ze wel degelijk vergelijken. Ten eerste is er een enorm verschil tussen PDZ singleplayer en PDZ multiplayer kwa graphics. (bekijk maar even de filmpjes, screens en artikels)
    Ten tweede, netwerkcode is zeker nog niet optimaal bij 360 games. Infinity Ward werkt op dit ogenblik nog hard aan de code voor Call of Duty 2 om met meer dan 8 spelers online te kunnen spelen. Dat is wel bitter weinig.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Tsja, mijn verwachtingen zijn dan waarschijnlijk te hoog....

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien de mijne ook, maar dat neemt niet weg dat ik Halo nooit zo'n uitzonderlijk goede shooter heb gevonden. Hij is wel oke, maar lang niet de meest boeiende voor mij. Like I said, ik vind Perfect Dark op de N64 nog steeds de beste console shooter (ik heb het dan ook niet over wel of geen online ondersteuning want dat was toen nog niet zo belangrijk als tegenwoordig) :)

Daarom weet ik haast wel zeker dat Perfect Dark Zero mij gewoon meer zal aantrekken en langer geboeid zal houden als dat Halo (2) ooit gedaan heeft....ik weet niet maar ik vind de shoot-outs in Halo bijvoorbeeld ronduit saai, in Perfect Dark vind ik ze veel vetter ook omdat de gameplay een stuk sneller is. Als ze dat met Zero weten te evenaren, gecombineerd met een leuke single-player en een goed uitgewerkte multi-player dan zit het wat mij betreft wel snor :D

Laatst bewerkt: 11 okt 2005
  7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    halo geen snelle gameplay?
    sorry maar hier moet ik toch ff op reageren. halo heeft waarschijnlijk een snellere gamplay dan PDZ. bij halo ishet puur run n' gun terwijl bij PDZ (in de filmpjes tenminste) wordt er dekking gezocht, er zijn kleine puzzels om op te lossen, het heeft kleine adventure elementen en dergelijke. PDZ is dus eigenlijk eeen veel completer spel dan halo (2). maar ik geef je gelijk dat soms de shootouts in halo saai kunnen zijn, maar dit is ook niet wat halo zo interessant maakt. het draait om het achterliggende verhaal dat zo vet is.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Halo2 is niet zo snel als UC2 ofzo, maar als je, zoals ik, verslaafd aan Rainbow Six bent geweest, is het redelijk snelle gameplay.

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste twee delen van Halo heb ik allebei in huis, terwijl ik niet echt een fan ben van de serie. Beetje raar, want het spel straalt klasse uit. Halo 2 is zeker het beste spel op de huidige Xbox (objectief bekeken), maar het is niet mijn persoonlijke favoriet. Halo 2 vind ik beter dan 1 door de online opties en doordat je met the Arbiter speelt in de singleplayer. Maar als ik nu moet kiezen tussen PDZ en Halo 3, kies ik voor Perfect Dark. Beetje een scheve keuze, aangezien er nog niets bekend is over Halo 3.

Ik heb btw ook sinds kort Perfect Dark voor de Nintendo 64. Heb het pas 10 minuten gespeeld, zag de story mode niet eens staan. Zal wel met mn ogen dicht gekeken hebben, want die zal er heus wel inzitten. Ik had gewoon ff een deathmatch gespeeld. Het richten gaat niet zo lekker doordat je nu gewend bent om een shooter te spelen met twee pookjes.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is idd ff wennen als je Halo (2) gewend bent te spelen, dat had ik ook toen ik Perfect Dark van de week weer aanzette :9

Wat ik met snellere gameplay bedoelde is ook gewoon de snelheid waarmee je beweegt, die ligt in Perfect Dark al hoger als in Halo. Dat je dekking moet zoeken vind ik juist alleen maar vet, daar bovenop maken de guns in Perfect Dark veel vettere geluiden en vind ik ook de verschillende functies (iedere gun heeft er 2) van de guns in Perfect Dark veel vetter gedaan als in Halo :)

Dus daarom zei ik, als ze dit allemaal met Zero weten te evenaren dan zeg ik _0/ tegen Halo 2, en dan maar afwachten wat Halo 3 wordt he ;)

11. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dit is toch in een soort strip gtekend zoals je het ziet net als XIII

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    nope

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Rare heeft trouwens sinds de E3 echt keihard aan de game gewerkt. Ik weet niet of jullie je het filmpje van PDZ van de E3 nog kunnen herinneren?
    Moet je eens vergelijken met de filmpjes van X05. Echt een heel groot verschil.

14. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    rare heeft toch ook kameo als ik deze twee games vergelijk vinf ik kameo er beter uit zien

15. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Yupz, maar vergeet niet dat dat vooral kwam doordat de final dev kits nog niet klaar waren. Sinds die af zijn, zijn de graphics gigantisch verbeterd. Een ander voorbeeld hiervan is Frame city killer, dat zag er eerst ook niet uit, maar nu echt stukken beter, alhoewel het nooit een award zal winnen voor mooiste graphics.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ok das ook waar.
    Maar dan nog heeft Rare goed werk verricht. :)

17. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Absoluut. Kan niet wachten tot ik deze game kan spelen.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Deze game zou idd wel eens hetzelfde voor de 360 kunnen betekenen als Halo voor de xbox.
    Word echt een hele gave game.

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we Microsoft napraten?? ;)

20. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij van niet, halo was voor zijn tijd zowel kwa gameplay als graphics wereld schokkend dat kan je van pfd zero niet zeggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina