1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3, PDZ, maakt niet uit. ik ga ze allebei spelen en ze gaan allebei super vet worden

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jij bent wel heel erg zeker van je zaak he :D ik denk ook wel dat ze alle 2 zwaar vet gaan worden. Maar bij perfect dark zero is er niet zoveel auto-aim wat ik ene kant wel fijn vind maar andere kant ook weer niet want dan wordt de multiplayer wel stukje moeilijker(ook wel weer leuk natuurlijk). Maar ja deze game wordt zeker mijn eerste 360 game en kijk er erg naar uit, vooral als je kijkt naar goldeneye en perfectdark voor N64:D

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mja dat idee heb ik ook, het leeft niet echt. Ook als je de explosies in het spel bekijkt, je ziet gewoon dat het mega-nep is. Dat vind ik toch zeer jammer. Hopelijk maakt de gameplay een hoop goed :cool:

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop gewoon dat ik de kans krijg hem op de PU Gameplay op 12nov kan spelen dan weet ik het zeker!

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die explosies zien er juist mega-vet uit. Daar was ik juist erg van onder de indruk _O_

6. FabianNL

FabianNL Guest

zien er wel mooi uit maar niet echt... snap goed wat ie bedoelt... je hebt idd gewoon heel duidelijk het idee dat je een spel zit te spelen en ik weet dat de graphics geweldig zijn en alles, en daar ligt het ook niet aan... Maar het meest iets, er is gewoon heel weinig sfeer... Lastig uit te leggen :)

7. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat gevoel had ik ook.......een bepaalde leegte die de levels uitstralen. Maar ja, ik denk dat ik pas kan oordelen als ik het gespeeld heb.

8. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, begin er dan ook niet mee. Die quote van jouw: "je hebt idd heel duidelijk het idee dat je een spel zit te spelen." 8) Dat idee heb ik altijd als ik met mn controller achter de tv zit. Nadat ik de trailers had gezien, zat er genoeg sfeer in naar mijn mening

9. FabianNL

FabianNL Guest

"Dat idee heb ik altijd als ik met mn controller achter de tv zit"

Nou, er zijn gelukkig zát spellen waar veel en veel meer sfeer in zitten en waar je dus gewoon jezelf ongeveer in die andere wereld begeeft...

Komt misschien allemaal nog wel bij PD0, en misschien krijg je dat gevoel pas goed als je het aan het spelen bent, maar dat mis ik wel een beetje in de trailertjes...

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Spellen waar veel en veel meer sfeer in zit :{ Laat me niet lachen man. Hoe kan je nu zo'n conclusie trekken na een paar minuten gameplay???? De ervaring is idd wel een stukkie anders als je zelf aan het spelen bent. Leg maar eens goed uit waarom je het sfeerloos vindt?? Volgens mij kijk je teveel naar de 20 seconden gameplay uit het stukje "chinatown"

Ik zal wel ff aangeven waarom ik het wel sfeervol vind. In het veld op die gebouwen, de vogels fladderen gezellig rond, je hebt onder andere contact met die gast op de grond (Jack heettie geloof ik), het geluid bij het spel vind ik fantastisch, zoals het geluid van het schieten. Overal zie je bad guys lopen, grafisch is het spel dik in orde. Je kan heel ver kijken, wat je dus het idee geeft echt in die stad te lopen. Als ik de trailers bekijk, krijg ik juist een lekker science fiction gevoel. Juist die sfeer vind ik top en daarom lijkt dit spel me leuker dan Halo 2.

Maar gelukkig weet jij al dat het een sfeerloos spel is, fijn dat er mensen zoals jij zijn die anderen voor een miskoop behoeden.

Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  11. FabianNL

FabianNL Guest

Wat?! Nee... ik zeg toch ook niet dat het spel totaal nergens geen sfeer kent en ik het kut vind... ik zeg gewoon wat ik gezien heb (en nee, zal vast niet álles gezien hebben), er in veel stukken de sfeer miste en misschien komt dat dus ook allemaal nog goed en krijg je de sfeer vanzelf wel als je zit te spelen...
    En kijk nog steeds super erg uit naar dit spel ook voor de duidelijkheid, lijkt me echt geweldig! Ik mis alleen soms nog "iets"...

En ja, je kan idd ver kijken, maar ik vind het gewoon geen stad die leeft. Vogels zijn idd wel érg leuk, dat contact is ook goed! En bad-guys overal? Ach, die geven op dit niveau ook niet echt veel sfeer eraan, vind ik, (ja, ik weet dat ie op easy staat), maar zal op hard wel een ander verhaaltje zijn.

en zoals ik al duidelijk zei:

Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2005
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist ook eindelijk X05 filmpje gezien.
    Gaf me een dubieus gevoel. Enerzijds veel gangetje/kamertje in en uit en zo nu en dan omstebeurt een schietend mannetje, anderzijds een grafische mooie game die best wel eens wat potentie kan hebben, maar waarvan ik niet het beste level heb gezien.
    Ander filmpje over co-op was daarentegen erg interessant.

13. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet springen in perfect dark! :eek: |:- , dit wordt dus geen halo2 beater op xbox live.:'-(

14. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?:cool:

15. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Het is al bevestigd door Rare dat je in Perfect Dark Zero niet kan springen om Bunny-hoppers geen kans te geven. Zo erg vind ik het niet...

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    deze game lijkt me erg vet! ik heb net de x05 trailer gezien en die ziet er echt zooooo tof uit!!!! was echt zoon film trailer :p

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    dat is erg kut, had je geloof ik ook bij timesplitters dat je niet kon springen|:- ik vond het in ieder geval erg irritant dat je niet kon springen...

18. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook gedacht dat het bij timesplitters irritant was. Maar ik heb het eigenlijk niet eens gemerkt. Het spel was wl zo gebouwd dat je helemaal niet de behoefte had te springen. :+

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wel zo handig hé :+
    Niet dat alle guns op een platform liggen waar je niet kan komen.....

Maar idd, lijkt mij in het begin heel irritant als je niet kan springen, maar het zal de Gameplay wel ten goede komen :)

20. FabianNL

FabianNL Guest

Ach, daar maak ik me idd totaal niet druk om. De levels zijn er toch wel zodaning op aangepast dat je niet hoef te springen (logisch idd) en waarom zou je dan nog wel wíllen springen? Heeft gewoon totaal geen nut... behalve in MP dan dat je kogels kan gaan "ontwijken", dat zal je niet meer gaan lukken. Maar dat "probleem" heeft iedereen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina