1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gamespot.com/xbox360/index.html

Als je hier de video van PD bekijkt zie je volgens mij iets slimmere tegenstanders (of gewoon een slechtere speler) maar je kan wel mooi textures zien en een ander deel van dat level. Wel slechte kwaliteit

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat niet kunnen springen vind ik niet zo vervelend. Soms eerder irritand dat je iedereen non-stop ziet springen en tollen, al zorgt het springen ook weer voor extra mogelijkheden.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kon in het origineel op de N64 ook niet, en dat beviel mij toen al prima :)
    Maar waarom zou het alleen daarom dan geen Halo 2 beater worden ? :confused:

Eigenlijk spreek je van totaal verschillende spellen (behalve dan dat het allebei shooters zijn....doh :9), maar voor mij heeft dit spel juist wel genoeg potentie om ervoor te zorgen dat ik Halo 2 niet meer aan zal raken ;)

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal een beetje wennen zijn na Halo 2. Maar er zijn zat andere spellen waarin je niet kunt springen zoals Rainbow Six Lockdown. Na een tijdje spelen denk je niet eens meer aan het springen. Ik heb er dus geen problemen mee.

5. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me een beetje jammer lijkt aan deze game, is dat wanneer je niet kan springen, je echt via bepaalde wegen het spel moet volgen en dus weinig vrijheid kan hebben. je hebt waarschijlijk de mogelijkheid om hier en daar een trap op te gaan, ergens via een touwtje naar beneden te glijden. Dit zelfde heb ik heel sterk met de splinter cell reeks: leuke moves/acties, maar je kan ze alleen gebruiken wanneer het spel daar de gelegenheid voor geeft. Hoop dat dat met deze game zal meevallen want, mensen begrijp me niet verkeerd. Het lijkt me best een vette game. Echter eerst spelen, dan oordelen.

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat er geen spring functie in zit is imo alleen maar beter, als je soms dat achtelijke gespring soms ziet in multiplayer games als halo, quake, etc ik houd er niet van, doet af aan het realisme, in pfd en goldeneye zat ook geen spring functie en dat beviel me toen al prima.

De nieuwe functies zoals dekking achter een muur zoeken en die koprol gaan voor veel plezier zorgen in multiplayer

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens :)

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kan dat, dekking zoeken achter een muur ook in de Multiplayer? :D
    Wel heel tof idee. Ben me eigenlijk sinds 2 dagen in deze game aant verdiepen:eek: . Nooit op gelet, totdat iemand mij erop wees :).

Ziet er erg goed en mooi uit. De Gameplay ziet er ook tof uit. Ben erg benieuwd naar deze game, want meaby dat ik deze wel zeker met de launch haal :). Even afwachten.

9. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, hier wacht ik al op sinds de n64, dit wordt zeker een toppertje...

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mij lijkt de game ook wel cool. De omgevingen, actie,alles oogt mooi, maar ik vind dat de personages mooier mochten, ook als je iemand neerschiet, je ziet niets in hun lijf ofzo, niet dat, dat moet,maar het komt nogal vaag over,als je iemand neer schiet, ik kan het moeilijk uitleggen,maarja, ik heb er zo een gevoel bij, dat neemt natuurlijk niet af, dat ik deze game superleuk kan vinden, dus wie weet koop ik hem wel...:)

11. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    IK denk dat ze dat express hebben gedaan, anders krijg je straks weer mensen die roepen dat je een doorboord hoofd ziet met 9mm kogels in het spel en dat hun kinderen aanzet tot geweld :D Maar idd, een bebloed lichaam is wel een pre lijkt me als je iemand neerschiet maar mag niet onderdoen aan het plezier als het een top game is.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind wel dat dat mag. Bij Far Cry op de Computer. Als je iemand daar neerschiet zie je ECHT de kogelgaten waar je hem geraakt hebt.
    Dus schiet je (al is hij dood) nog in zijn linker boven been, dan zit daar ook een bebloed gat :).
    Ik vind wel dat dit moet eigenlijk, dat is namelijk wel wat realistischer. Tuurlijk, zo niet, dan is het niet gelijk een k*T game.

Ik ga deze game ZEKER halen, wanneer ik nog geld heb, Na mijn Xbox 360, en Dolby Surround Setje.
    Want ik vind het toch wel iets hebben.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  14. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt vet! Er zat ook wel aardige gameplay bij. Ik kan echt niet wachten op PDZ en Oblivion, samen met de nieuwe xbox natuurlijk. Deze kerstvakantie gaat een beetje te kort zijn voor deze shit

15. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
  16. FabianNL

FabianNL Guest

Microsoft werkt wel vaker met Apples, hoor en zie je iig steeds vaker...
    om dat kracht van de 360 ooit aan te tonen gebruikte ze ook Apple's. Echt grote vijanden zijn ze dus ook niet meer van elkaar volgens mij :)

17. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zag op de site van dimplus dat ze ook een Tin-boxed versie krijgen van PDZ, waarschijnlijk vergelijkbaar met de Halo2LE. Lijkt me wel de moeite waard maar weet iemand al meer hierover? Wat de meerwaarde wordt, extra disc met footage ofzo.

18. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    Door het magische middel google.nl kwam ik dit tegen:

The included bonus DVD takes you deep into the creation of Perfect Dark Zero. Unlock the secrets of Rare’s creative process with the in-depth behind-the-scenes The Art of Perfect Dark Zero video feature. Groove to the exclusive track "Limelight" from San Francisco's DJ Kepi & Kat. Tailor your Xbox 360 Guide with a Custom Perfect Dark Zero Theme. Dive into the first chapter of "Perfect Dark: Initial Vector," Greg Rucka's novel set six months after the game. Uniquely identify yourself on Xbox Live with Perfect Dark Zero Gamer Pictures.

bron: ign.com

19. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n PDZ-theme voor je interface lijkt me wel leuk, voor de rest is het altijd hetzelfde met die bonus-dvd'tjes

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou es bij elke geanticipeerde game een limited edition maken.
    en dan in die limited edition alles wat eerder is genoemd en dan ook een vette face plate.
    dat zou ik nou een goed idee vinden

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina