1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben zelf erg benieuwd in hoeverre Rare de generatie kloof tussen Perfect Dark en Perfect Dark Zero heeft overbrugt. Ik verwacht bijvoorbeeld dat je niet meer met 2 RCP 120 kan dual-weelden of 2 andere zware wapens. Het was uber gaaf in Perfect Dark maar het is onrealistisch en past niet echt bij de shooters van vandaag.

    Ook ben ik zeer benieuwd naar het verhaal. Volgens www.Rare-Extreme.com wordt het een prequel, dus wat er vooraf ging aan Perfect Dark.

    De graphics worden waarschijnlijk alles behalve cartoony en hoewel ik daar niet echt wat optegen had ben ik toch blij te weten dat het grafisch de kant van bijvoorbeeld Half-life 2 op gaat.

    Controlls vind ik heel belangrijk.
    IMO is RAre verstandig en copieren ze de Halo controlls want ik zit echt niet op de oude N64 GoldenEye controlls te wachten die ze ookal ik Time Splitters 1 en 2 hadden gestopt. ( van ex-Rare ontwerpers)

    Als laatste zou ik willen weten wat voor engine er gebruikt wordt voor de game.
    Of er een Phisics engine in zit en/ of Ragdoll Phisics.


    P.S.

    Ff overf dat artikel boven mij.
    Ze doen van WOW, een gun die je ontzichtbaar maakt maar
    in Perfect Dark was dat de RCP 120 die dat deed. Je was dan echter wel HEEL snel door je kogels heen die je nogdig hebt voor deze ontzichtbaarheid
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Zou WiresOUTLAW even de begin post kunnen modden met wat meer info en dat plaatje van de colony! dat zou de thread duidelijker maken :) no hard feelings
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    NEWSFLASH !!!!!
    Deze afbeelding is opgedoken op Ourcoulony.net!!
    [​IMG]
    [Edit}
    Sorry, oud nieuws :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    dat plaatje bedoelde ik :)
    weet iemand nog waar het verhaal over ging in deel 1
    was het niet iets met aliens ofzow die in mensen zaten blabla uitgemolken verhaal maar sterke gameplay! en zo te zien is dat vrouwtje ff wat realistieser gemaakt ( let niet op taalgebruik en msntaal )
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Em Je speelde als Joanna Dark een geheim agente van het Carington Institute.
    Ze had geen gevechts ervaring in het echt maar brak wel alle trainings records.
    Carington, de oprichter van het institute wist jaren geleden voor het eerst contact te leggen met aliens. En goed alien ras (waar ik de naam ff van kwijt ben) en een slecht ras genaamd. Skedar.

    Joanna krijgt de opdracht het DataDyne te invultreren in verband met wat lijkt op een samenwerking tussen de baas van DataDyne en de Skedar.
    Meer zal ik er niet over vertellen, behalve dan dat je een aardige, waterhoofd achtige Alien genaamd "Elvis" leerd kennen.
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect dark op de Nintendo 64 was echt te meesterlijk! Ik speelde dit altijd met z'n 4en splitscreen. Als perfect dark op de xbox360 uit gaat komen moet ik er wel zeer veel van gaan verwachtten 8)
     
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vond de laptopgun helemaal geweldig
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad, had je een klein lvl plaatste je de laptopgun op een sneaky plek en dan wachten en wachten totdat...... Ja een kerel voorbij kwam. :cool:
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nieuwe image van Perfect Dark Zero

    [​IMG]
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit een launchtitel wordt voor de X360, dan weet ik in elk geval al wat mijn eerste X360 game wordt.... ;)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    *wil ingame filmpjes zien*

    Kan niet wachten tot ik weer PD speel :cool:
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat plaatje is nog niet bevestigt als je het mij zou vragen zou ik zegge dat het een FAR CRY insticts picure is

    De enige screens die ik PERFECT vind zijn deze

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    dit zijn alleen een van de eerste screens die zijn "vrijgegeven" van PD0...
    Maar screen van Fardo ziet er wel netjes uit, ondanks de rare effecten en alles... Het lijkt iig op een hogere kwaliteit dan de laatste paar screens die zijn vrijgegeven, daar werd ik persoonlijk niet echt heel vrolijk van.

    (En ja, het draait uiteindelijk om de gameplay, ik weet het...)
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Die rare effecten zullen ook wel een beetje komen door het formaat. Ziet er verder erg goed uit. Één van de 4 games die ik graag zou willen hebben in het begin. Ik heb het gevoel dat Rare weer op stoom begint te raken met de komst van de Xbox 360. *) _O_
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    bron: http://news.teamxbox.com/xbox/9071/Perfect-Dark-Zero-Limited-Edition-Content-Revealed/

    en het is dus ook écht een screen van PD0
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    • Perfect Dark Zero Heads-Up display (HUD) UI Skin to customize your Xbox 360 experience. • • The first chapter from the new novel, Perfect Dark:Initial Vector.

    Vooral die is echt chill _O_
     
  19. crayzico

    crayzico Non-wanker

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry is al gepost
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Ik verwacht deze kwaliteit van perfect dark!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina