Ik ben zelf erg benieuwd in hoeverre Rare de generatie kloof tussen Perfect Dark en Perfect Dark Zero heeft overbrugt. Ik verwacht bijvoorbeeld dat je niet meer met 2 RCP 120 kan dual-weelden of 2 andere zware wapens. Het was uber gaaf in Perfect Dark maar het is onrealistisch en past niet echt bij de shooters van vandaag.
Ook ben ik zeer benieuwd naar het verhaal. Volgens www.Rare-Extreme.com wordt het een prequel, dus wat er vooraf ging aan Perfect Dark.
De graphics worden waarschijnlijk alles behalve cartoony en hoewel ik daar niet echt wat optegen had ben ik toch blij te weten dat het grafisch de kant van bijvoorbeeld Half-life 2 op gaat.
Controlls vind ik heel belangrijk.
IMO is RAre verstandig en copieren ze de Halo controlls want ik zit echt niet op de oude N64 GoldenEye controlls te wachten die ze ookal ik Time Splitters 1 en 2 hadden gestopt. ( van ex-Rare ontwerpers)
Als laatste zou ik willen weten wat voor engine er gebruikt wordt voor de game.
Of er een Phisics engine in zit en/ of Ragdoll Phisics.
P.S.
Ff overf dat artikel boven mij.
Ze doen van WOW, een gun die je ontzichtbaar maakt maar
in Perfect Dark was dat de RCP 120 die dat deed. Je was dan echter wel HEEL snel door je kogels heen die je nogdig hebt voor deze ontzichtbaarheid
Laatst bewerkt: 11 mei 2005