1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kost ie ook, op GC shop tenminste
    daar ga ik dus voortaan al mijn games kopen.
    moet je die prijzen alleen al vergelijken met dat lijstje dat hierboven staat
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    koop ze wel bij de M.M , altijd wel iets goedkoper
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euj jah :).

    Dan wordt het idd ook 59,99 lijkt mij voor PDZ. De normale versie dan, hier praten we niet over de LE.
    De LE wordt dus 69,99? Is het al zeker of je hierbij een Faceplate van de game krijgt voor je Xbox 360?
    Zou namelijk wel tof zijn als ze dat voor elke GOEIE game dan, een Limited Edition maken, en dan als extra een Faceplate van de Game!
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    nee, nee.. geen faceplat hoor... alleen een PD0 skin voor je Guide meer niet... toch?
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Da's wel jammer.
    Want dan zou ik ECHT het gevoel hebben iets Extra's te krijgen, bij een LE spel dat ik dan koop.

    Mjah, zo Theme is ook wel gaaf.
     
  8. Happy Herbs

    Happy Herbs Guest

    Ik heb mijn 360 en mijn games bij gamerstore.nl besteld, ook zeer leuke prijzen. Ze hebben een leuke bundel met een xbox 360 + call of duty 2 die ik heb besteld en Tin box editie van perfect dark :)

    op zich ook wel goede prijzen verder op de shop, had ook direct een mailtje gestuurd naar ze en binnen een uur antwoord dus dat gaf me wel vertrouwen.

    Hopelijk krijg ik de xbox 360 op de launch date, kan niet wachten om lekker te knallen met beide games :D
     
  9. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    vrijdag 28 oktober 2005 | Redactie
    De luidruchtig aangekondigde shooter van Rare is misschien niet op tijd af om een launchtitel te zijn voor de Xbox 360.



    De Unterhaltungs-software SelbstKontrolle (een soort Duitse kijkwijzer voor games in Duitsland) heeft alle launchgames voor de Xbox 360 al getest, maar er mist nog één naam, en dat is dus Perfect Dark Zero. De USK heeft deze game dus blijkbaar nog niet ontvangen!



    Zou wel een beetje sneu zijn als de gehypte shooter straks niet op tijd verschijnt, maar we zullen het allemaal wel zien.
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Zou wel jammer zijn, maar ja er blijft nog genoeg leuks over.:cool:
     
  11. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je weet maar niet met die duitsers he
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    en misschien komt het alleen maar dat die duitsers em nog niet hebben omdat er nog geen duits vertaalde versie is (game/film verneukers met hun na synchronisatie)
    je kan er pas helemaal zeker van zijn als ze em in engeland hebben getest om te raten.
    ik weet alleen niet waar je dat moet opzoeken.
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch allang al bekend dat PDZ geen launchtitel is? Het is de bedoeling dat die rond de kerst in de winkel komt
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    Nope, officieel gezien is daar nog niks over bekent gemaakt hoor (toch?). Tuurlijk gaan die geruchten al een langere tijd maar die geruchten gaan over élke launch titel dusja...
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond eerst op IGN, dus ik geloofde het maar. Maar toch wijst het er wel een beetje op dat PDZ net de launch niet gaat halen. Niet dat ik het erg vind, ben toch al veel te laat met het preorderen van mn 360. Waarschijnlijk heb ik hem toch pas een aantal weken na de launch, misschien dan wel tegelijk met Perfect Dark :)
     
  16. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff lekker ik hoop wel dat ie met de launch uitkomt, wilde juist deze game dan gaan kopen :/
     
  17. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    zo te zien komen de vetste titels pas rond maart.
    gears of war, chromehounds, prey, Splintercell 4, full auto (lijkt mij vet), dat wordt dus flink sparen.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ook voor MAART aant sparen. Althans, heb ik al in gecalculeerd die kosten van rond de 120 euries.
    Ga namelijk dan Gears Of War en Splinter Cell 4 beide halen denk ik.

    Wilde als ik namelijk geld over had DEZE game meteen met de Launch halen, maar ik twijfel en doe het waarschijnlijk niet.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 31 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina