1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nice filmpje :D Graphics is niks mis mee :D Zit nog wel dikke bug in, de vuurstralen van dat helicopter/vliegtuig ding zag je dwars door een krat heen terwijl dat ding toch echt 20 meter achter die krat zat.

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas spreekt Perfect Dark me niet zo aan.De N64 versie vond ik Geweldig maar op de 360 voel ik dat er iets aan mis.Ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar voor de rest is het zeker een goede game met zeker mooie Graphics en Replay

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt het nog niet gespeeld en je voelt al dat er iets mis mee is? Ik snap je even niet :)

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, je hebt de game nooit zelf gespeeld.
    Dan valt er moeilijk iets te zeggen, dat er iets mis is. Lijkt mij erg vreemd.
    Tuurlijk, die filmpjes die ik heb gesien, vind ik de mannetjes ook af en toe vreemd reageren, aangezien ze soms gewoon helemaal STIL staan.
    Maar zal wel verholpen worden lijkt mij.
    Beoordeel het wel een keer als ik het spel ECHT zelf heb gespeeld.
    Dan merk ik vanzelf wel, of er echt iets mis mee is :).

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Filmpje ziet er heel erg heel tof uit.
    Grafisch ziet de game er goed uit, het spel klinkt goed, gameplay lijkt heel tof en het ziet er gewoon heel erg gaaf uit.
    Weet iemand wat er nou precies bij de LE van PDZ zit?

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  6. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0

de Ai of difficulty staat op easy, tis daarom dat ze stil blijven staan
    komt allemaal wel goed met deze game:9

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het begint er in mijn ogen steeds meer op te lijken dat Perfect Dark Zero een launchtitel zal worden....op zowel de site van Dimensionplus als in de Wehkamp (:9) staat hij voor 2 december gepland. Mijn lokale gamesstore zegt hetzelfde :) Ditzelfde geldt trouwens ook voor Dead or Alive 4....nu weet ik dat die sites het misschien niet altijd bij het rechte eind hebben, maar het zou toch wel mooi zijn :cool:

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Toevallig is dat, ik zou eerder andersom denken. Dat het niet gek was als hij op launch kwam en wel gek was als hij uitgesteld werd.

Micorosoft heeft namelijk al titels aangekondigd voor de launch op X05:

PGR3
    PDZ
    Kameo
    DOA4

9. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
  10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zitten al die co-op modes er weer in? dat vond ik echt vet van de n64 ik moest de missie doen en een vriend moest me dan tegen houden! en is er messchien een wapens lijst?

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja die intro-filmpje is best al een tijdje uit 2 weken geleden had ik deze vid al gezien maar het is echt een uber intro...:9

12. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, kwas hem nog niet eerder tegengekomen.. Dacht: dit moet ik ff met jullie delen:9

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten een paar leuke stukjes in, maar het is alleszins geen intro die ik 2x zou bekijken.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    op zich lijkt dit spel me wel wat, teminste na het zien van de filmpjes op gametrailers.com

Wellicht dat iemand even heel kort de volgende vragen kan beantwoorden, zodat ik niet alles moet afzoeken??

Wanneer speelt het zich af? Verre toekomst, sience fiction met aliens??
    Zijn er enkel normale wapens? Ik bedoel niet van die extreme plasma gevallen.
    Wat is eigenlijk nu precies in het kort het verhaal en de bedoeling? Ik heb het hier en daar wel gelezen maar toch.

Alvast bedankt!!:)

Het enige wat me erg storend en stom lijkt is die blauwe route die je constant ziet. Dan lijkt me het een kwestie van blauwe route volgen en schieten wat je tegen komt. Of zie ik dit verkeerd??

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, ik hoop wel dat je dat uit kan zetten?

@Dik KlootWijk

Dat hoop ik dan maar :). Want zo vond ik het er allemaal wel een beetje simpel uitzien.

En dat kan natuurlijk niet,
    WANT,
    Heb net besloten dat ik deze game ga halen met de Launch. Lijkt mij toch een super gaaf spel
    Zowel, SinglePlayer als MP.
    Dus, deze game ga ik in de winkel halen denk ik met de launch.

16. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    @AJK
    over het verhaal is zover ik weet bijna niets bekend. ik geloof dat de vader van Joanna wordt vermoord en dat ze wraak wil nemen ofso.
    et speelt zich af in nabije toekomst, k geloof 2017. dus de wapens zullen geen plasma of laser dingen worden. gewoon lekker primitieve kogels. wel heb je een sniper waarmee je door muren heen kan schieten geloof ik. en daar kun je dan ook een filter opzetten zodat alles blauw word en je de skelletten van de tegenstanders door de muren heen kan zien.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet precies hoe het met deze is, maar in pd op de n64 speelt het zich in de toekomst af. Eerst is alles gewoon normaal, normale wapens en vijhanden. maar als je verder is het verhaal komt komen er nog wel alliens en allien wapens.ik dacht vroeger dat ik dat ook niet leuk zou vinden, maar in het spelen van pd vond ik het niet erg omdat het gewoon een goed verhaal is.

maar ik weet dus niet of in perfect dark zero ook alliens zullen zitten.

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    zeg VooDoo300, in welke tijd precies speelt PD zich af? want PDZ speelt dacht ik 5 jaar ervoor.

19. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Iemand anders die weet of er alienen en nog meer siencefiction wapens inzitten??

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Iemand anders die weet of er alienen en nog meer siencefiction wapens inzitten??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina