1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen in de easy mode heb je die blauwe pijlen. In een hogere optie niet
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaan we de easy mode dus niet spelen! :)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, die pijlen hoeven voor mij echt niet
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het met een maat nog even over deze game gehad.
    Heb namelijk nog Geen Launch game. En moet mij dus vermaken tot Febuari 2006, aangezien dan Ghost Recon 3 komt.
    En om die 2/3 maanden nu ZONDER Xbox 360 vol te maken, vind ik wel stom vooruit zicht :p.
    Dus denk alleen nog aan deze titel.

    We hadden alleen een paar punten.
    De personen die je soms neerschiet vallen toch nog wel eens houterig neer, ook het geweertje valt dan plots uit die handen neer.
    Niet echt vloeiend.
    Verder valt mij op dat je Enemies nog al dom overkomen, ze bewegen ook niet erg veel. Zelfs als er op ze geschoten wordt.

    Dus ik wacht nog even, en beslis voor de Launch nog wel even wat ik doe.
    Mensen die mij met een Objectieve mening kunnen overhalen? :)
    Dus geen Fanboy gezeik, maar alleen kei harde feiten en een beetje Mening wat je denkt.
    Dus zowel Minpunten en Pluspunten.

    Is de Multiplayer ook de moeite waard in deze game?
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Naar wat ik gehoord heb wordt de multiplayer briljant, ik weet niet of je het filmpje op gametrailers gezien hebt, maar dan moet je dus boven over de daken rondlopen, terwijl je maat beneden over straat loopt (een beetje hulp van boven geven dus).. Over de rest weet ik nog niet veel, maar het lijkt mij dat deze game heel goed gaat worden.
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    De AI is zo verschrikkelijk slecht omdat hij gewoon op easy staat, neem ik aan. Op hard of iets zal ie wel een stuk realistischer zijn.
    En misschien worden die annimaties nog verbeterd? Ze zijn tenslotte nog steeds bezig (is toch nog steeds niet gold gegaan?) en vooral de filmpjes die wij gezien hebben komen ondertussen van een aardige oude build, dus misschien is het ondertussen al veel beter geworden.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op www.gamer.nl staat een verslag van een speelsessie met de Xbox 360. Ze bespreken kort Perfect Dark: Zero, Kameo, PGR3, Dead or Alive 4 en King Kong. De belangrijkste releasegames dus. Lees dit verslag even door, misschien heb je er wat aan.

    http://www.gamer.nl/viewdoc/1984

    Ik vraag me trouwens wel af wat er nou precies bij de Limited Edition van PDZ zal zitten.
    Ik lees allemaal verschillende dingen, maar ik heb nog niks officieels gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    jip, ook net gelezen. Wel een leuk stukje en ook hier zijn ze weer érg positief over PD0, word een steeds interresanter spel voor mij.

     
  9. Ownerer

    Ownerer Guest

    WARNING: Dont do that.:eek:
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn idd vrij positief over PDZ. Gaat volgens mij helemaal goed komen met deze game. :cool:
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist artikel gelezen, perfect dark!!!_O_ en Kameo natuurlijk!!!_O_ _O_ :)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dank je, dat je me zo aanbid. ;) O-)
    Ik hoor trouwens van veel kanten zeer positieve berichten over PDZ.
    Rare is trouwens wel erg goed bezig. Ze leveren echt 2 toptitels, en dat al bij de launch.
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop het echt, hopelijk zijn ze terug, ben benieuwd naar de scores:),maar ik verwacht toch dat de scores heel goed gaan zijn:)(duh). Maar Kameo gaat denk ik het beste scoren van de 2...
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    Nope, gok dat PD0 betere scores gaat krijgen. Denk zelfs de beste van alle launch titels, daarna PGR3 en daarna Kameo, gokje ;)
    (Al zal King Kong ook érg hoog scoren, en voor de rest kan ik zo snel ff niks bedenken)
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, vrijdag 11 november ga ik de xbox 360 volledig grondig checken:D, de games dan toch natuurlijk, vooral Rare's games ook:)...
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Flanders Expo Gent?
     
  18. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook al MP filmpjes gemaakt met 32 man tegelijk. Wat ik van de single-player heb gezien vond ik al niet zo best dus moet de MP me overhalen anders ga ik toch maar voor COD 2 en die is zeker tof en ff gespeeld in eindhoven.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics van de multiplayer zijn zelfs nog minder mooi. Dit stond al in verschillende previews. Een filmpje heb ik nog niet gezien.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat hoop en lijkt mij wel jah, anders is dat echt Dom :p.

    Mmm, ik denk dat ik deze game gewoon laat liggen.
    Dan maar tot Eind Februari zonder Xbox 360 game :p. Maar boeit niet, want dan komen voor mij de Top Games uit!!
    Anders wacht ik tot de Reviews van deze game, en dan beslis ik later wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina